Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

      Ik zal ze deze week alleen water geven en kijken wat er gebeurd, daarna zal ik de voeding weer langzaam oppakken.

      Comment


        #33
        Last edited by Knealus; 16 October 2011, 19:27.

        Comment


          #34
          Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

          Knealus: Het waren varenrouwmuggen zie http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-en-groei-HELP! .

          Ik heb er 2 weg gedaan, de andere 3 schoon gespoelt en in nieuwe aarde gezet zonder toevoeging. en nu gaan ze het bloei hok in. hopen dat het nog iets word.

          Ik ben niet helemaal eens met je dat je niks door je aarde moet mengen, vooral de kalk is niet verkeerd, ik denk dat de goedekoop koemest van de Aldi wel is de boos doener kan zijn.

          Als ik kijk naar het voeding schema van Canna Bio dan moet je in de eerste week al beginnen met RHIZOTONIC, moet je dat dan ook niet gebruiken, ik heb het schema aangehouden zie http://www.biocanna.nl/products_guide.php
          Last edited by exmember16357; 16 October 2011, 21:08.

          Comment


            #35
            Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

            rhizo is wortel hormoon, dus geen voeding, eerder spul om voeding sneller mee te verwerken, opnemen, stimuleren opname, etc.
            Rhizo is trouwens niet biologisch, tenminste volgens mij zijn hormonen in echte bioteelt niet toegestaan.
            Aptus startbooster wel bijvoorbeeld (biostikstof, humuszuren, fulvinezuren, etc)

            Ze zagen er niet slecht uit, maar wat gezonder mocht gerust, 2 weken water geven was mss al prima geweest.
            De methode van knealus is wel redelijk foolproof, wachten, 1, 2, 3...mss meer weken, totdat je echt te korten gaat merken. Vaak toch wel stikstof en ook wel fosfor, beide merk je aan oudste bladeren, maar ook de middelste bladeren (lichter N, kleiner N, dunner N en P). Dunne bladstengels, dunne stam, weinig noden -> P. Kalium merk je meer aan te langzame groei, maar daar maar niet druk om, dat gooien ze genoeg erin, ze willen dat je grote planten krijgt.

            Als je wat ervaring hebt, dan kun je meteen beginnen met voeding, afwisselend met water. Dit vind ik uiteindelijk de beste methode. Ik gebruik voor 50% aveve universele potgrond, andere helft is ook grotendeels oude potgrond , daar gaat na 4 weken nog steeds niet meer dan 0,50 ml canna flores per liter in, maar wel voeg ik extra fosfor toe in 2 vormen, organisch en niet organisch (P2O5). En af en toe krijgen ze zelfs de helft, of alleen maar water.

            Je moet maar zo denken dat het lekker goedkoop is. Een beetje minder voormengen dan het product advies is ook wel handig, tenzij je het product kent.
            Ik denk niet dat het aan de koemest ligt, gewoon water geven komen ze wel bij.
            Last edited by heaven; 16 October 2011, 23:16.

            Comment


              #36
              Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

              Heaven wat zijn jouw gedachten over de vliegjes kunnen die de dames er ook zo laten uitzien?

              Comment


                #37
                Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                Ik krijg binnen 5x Big Bang vrouwelijk zaad en 5x moring glory vrouwelijk zaad en ik heb nog 2 Durban Pioson liggen. Ik wil er 5 ontkimen en laten voorgroeien en toppen om als nog de grote planten te krijgen die ik wilde, de andere 3 laat neit bloeien, zie wel wat het word beter dan niks.

                Ik laat ontkiemen 2x Big Bang, 2x Moring glory (zo'n lekker mix). 1x Durban Pioson.
                Zal ik de nieuwe zaadjes alleen in stek en zaai grond zetten? kunnen ze hier 3 weken in staan?

                Comment


                  #38
                  Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                  Je moet het toch zelf gaan meten. Ligt eraan hoe groot de potten zijn. Het is een goede methode om te beginnen met meten/voeding om te beginnen op licht bemeste grond. Met meten bedoel ik, de plant checken of die het goed vind of niet.

                  Weinig licht, weinig warmte, weinig luchtverversing: weinig voeding
                  Genoeg licht, genoeg warmte, genoeg luchtvervesing + circulatie: genoeg voeing.

                  Met de stekaarde kun je goed kijken wat de planten nodig hebben, na 1 week een wat proberen, niet bang te zijn om weer water te geven tussendoor.

                  Comment


                    #39
                    Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                    heb 5 liter potten besteld, en 20 liter potten 30 liter heb ik nog staan.

                    Ik begin met 5 L daarvan 4 liter stek en zaai grond en 1 liter onder op porgrond voor beetje voeding als de plant groter is en het houd water beter vast want de stek en zaai grond stroomt het water bijna gewoon door hen.
                    Is dat een goed idee..?

                    Comment


                      #40
                      Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                      Gaat dit goed? Ze staan nu de 2 dagen onder HPS 600 watt op 90 cm afstand.

                      Ik neem aan dat ze moeten wennen aan de warmte en het licht, ik heb hun wortels schoon gespoeld dus dat zal ook wel extra een klap geven.

                      Ik zit zelf te denken om als het licht uit is even in te spuiten met water ik denk dat ze niet makkelijk water kunnen vinden omdat ze opnieuw zijn ge plaats.

                      Is dit verstandige..?
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                        Alles weg gedaan, nieuw zaad besteld.
                        Deze mag dicht!

                        Comment


                          #42
                          Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                          yoo ik heb vorige keer 8 Gram Jack herrer gekocht nice shit hebben jullie nog andere waar je wasted van word? wiet.jpgddas mijn plant

                          Comment


                            #43
                            Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                            @Jesseovm: Planten voor buiten of binnen? ik hoop voor je dat je buiten planten niet aan het rotten zijn let goed op want het is niet al te best weer geweest.

                            Comment

                            Bezig...
                            X