Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Tsja Tumble ..., het is schandalig ..., ik weet het ...

Gelukkig is hun moeder nog in de buurt ...

Comment

Yohow ...,

Vandaag dag 43 12/12 (begin week 7):

Alles gaat lekker ..., de toppen worden dikker en er komt me een heerlijk zoete geur tegemoet als ik de deur open doe. Ik heb vanmorgen een paar foto's gemaakt voordat het licht aan ging en daarna wat budshots met het licht aan.

Grtzzz
      Attached Files

Comment

Gaat inderdaad lekker daar Mohawk.
        Mooie dikke toppen en nog lang niet klaar ....dat belooft weer wat deze ronde .

grtz.....
        Led's grow !

Comment

Vandaag dag 45 12/12:

De vergeling van de bladeren zet langzaam maar zeker door en ook de blaadjes hogerop in de planten houden het maar moeilijk groen. Ik hoop maar dat de meiden het nog effe volhouden ..., zodra het buiten kouder wordt buiten schakel ik over op cooltubes en voer de opgewarmde lucht dan terug in de kweekruimte.

De toppen dikken steeds verder aan en het vormen van 'torentjes' is begonnen ...

De moedermeid groeit de tent uit ..., ik heb twee dagen geleden weer een aantal stekken gesneden omdat ik het jammer vond om de afgesneden takken weg te gooien. Het is nog even uitvogelen hoe ik stekken het beste wortel kan laten schieten in de UFO. De nieuwe stekjes laat ik voorlopig even in de pluggen staan totdat de worteltjes erdoor heen groeien. De eerste stekken die ik heb gesneden leven nog steeds maar de steeltjes zijn inmiddels diep-paars. Waarschijnlijk hebben ze te nat gestaan ..., de laag grond met hydrokorrels heb ik uit de UFO verwijderd omdat deze na een paar dagen zeiknat was geworden. Volgende week ben ik weer in de GS en wil dan ook een zak perliet meenemen om het plateau mee te vullen.

En even wat foto's gemaakt met licht uit ...
          Attached Files

Comment

die staan al aardig te spekkendie van mij staan nu 40 dagen op 12,zij jij al bruine haartjes?en zijn het al vliegenvangers geworden?ik word er gek van me handen,me haar alles plakt na het water geven

Comment

Hé Tumble ..., ja bij mij al volop bruine haartjes en het merendeel van de trichomes is inmiddels milky ..., ze moeten nog 18 dagen ...

Ik weet niet of ze al vliegen vangen, ik kom er niet aan bij het water geven en ik heb geen vliegen ...

Vandaag dag 46 12/12:

Vandaag ..., oudejaarsdag ..., heb ik nog een paar foto's van de meiden gemaakt met het licht aan .., de laatste budshots van 2011 ..., dusss ...

Bij deze wil ik jullie een liefdevol 2012 toewensen met voor iedereen een paar top-oogsten.

Grtzzz
              Attached Files
              Last edited by Mohawk; 31 December 2011, 12:26.

Comment

netjes gedaan ik ga zelf ook 5 amnesia kweken in 45 liter bak 1.50x1.50x230 600wt en ik heb nu de voeding van bio bizz ik ga ook medicinaal kweek ben chronisch ziek en krijg het niet via zorgverzekering dus moet ik zelf maar doen groene groeten zal een topic starten en wat foto s posten groetjes gizmo

Comment

yo mo ziet er goed uit gast en de beste groene wensen voor 2012 gr vapo

Comment

Wow, ze staan er weer mooi bij,

alvast een groen 2012 Mohawk!!!
                    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Mooie budshot's Mohawk,ze zien er weer lekker uit .

En een goed nieuwjaar toegewenst met flinke oogsten .

grtz...
                      Led's grow !

Comment

Yohow gappies ....

Vandaag dag 55 12/12:

De toppen zien er al vet smakelijk uit ...

Ik heb wat van de kleine topjes onderin gesnoept ..., eerst een kleine week laten drogen in een laatje en daarna opgerookt

De wiet is nog niet op smaak en proeft wat scherp maar het extreme high-effect maakt een hoop goed ...

Hier en daar verdrogen de kleine blaadjes in de toppen ..., ik heb de lampen daarom weer wat hoger gehangen (50 cm). De temperatuur heb ik de afgelopen week op laten lopen tot 32 graden ..., de plantjes maken dan meer trichomes aan om zich te beschermen. Vanaf morgen hou ik de temperatuur op 28 graden door een extra inlaat te openen zodat de toppen niet verbranden c.q uitdrogen.

De meiden moeten nog een dag of tien ..., vanaf morgen begin ik met 'spoelen'.

Laterzzz
                        Attached Files

Comment

die gaan lekker daarje heb veel meer toppen dan de laatste ronde,en ze zien er nog groter uit ookgaat een hoop knipwerk worden daar.bij mij gaan ze ook lekker voor dag 50 bloeinieuwe camera1 754.jpg

Comment

Die zien er erg smakelijk uit, lekkere volle toppen met een lading trichomen zoals het hoort!

Succes met de laatste dagen!!

Grtz

Comment

heb er geen woorden voor, zalig wietje en gewoonweg perfect gegrowd
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Hey mohawk,

ziet er weer naar uit dat je daar weer een super resultaat gaat neerzetten. Veel knipwerk, maar nadien des te meer genot.

Hou ze groen!!!!
                                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Bezig...
                                X