Lijkt dit ergens op?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Faabje
    Stoner
    • May 2012
    • 23

    #31
    Re: Lijkt dit ergens op?

    Dat zijn prachtige planten, succes met je bloeiperiode, dat het maar dikke toppen mag opleveren!

    Comment

    • kinkydj
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 283

      #32
      Re: Lijkt dit ergens op?

      De megabuds en de berry bomb zijn inmiddels ook geboren. De 2 bloeiende Big bangs gaan lekker. De andere 2 big bangs (zelfde leeftijd) laten nog geen bloei zien, wel steeds meer lengte. Vreemd.
      Foto's komen later van de week weer.

      Comment

      • kinkydj
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2012
        • 283

        #33
        Re: Lijkt dit ergens op?

        P1060225.jpgw 5-30 BB1 (86 cm) en BB3 (95 cm).jpg De bloei gaat lekker door. Maar ook de lengte van de Big bangs die nog niet bloeien. Nu 95 cm hoog, terwijl bij de zaadwinkels ca. 80 cm wordt aangegeven. (linker plant bloeit dus en rechter groeit en groeit)

        Comment

        • kristiantjes
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2011
          • 45

          #34
          Re: Lijkt dit ergens op?

          hoeveel liter zijn die zwarte potten?
          ik heb zelf flying skunk autoflower ;P , die staan in 10 liter potten , maar zou leuk zijn als die van mij ook zo groot worden haha

          Comment

          • kinkydj
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 283

            #35
            Re: Lijkt dit ergens op?

            De big bangs staan in 17 liter. De Haze in 27 liter. Als grote planten nu ook veel toppen zouden geven hahaha, maar dat is nog even afwachten.

            Comment

            • broodje95
              Expert Stoner
              • Apr 2012
              • 75

              #36
              Re: Lijkt dit ergens op?

              Ziet er goed uit hoor het zijn al mooie grote planten!

              Jij ook succes met je kweek!

              Comment

              • kinkydj
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 283

                #37
                Re: Lijkt dit ergens op?

                Thnx broodje.
                De 2 niet-bloeiende Big Bangs, zijn ook aan de bloei begonnen. De hoogste is ruim een meter hoog geworden. Arjans strawberry is een stuk voller om te zien en nu 91 cm. hoog. Vind ik mooier dan de BB's.
                De geknakte supersilver herstelt zich erg goed. Arjans Haze groeit ook lekker door. Het enige vervelende is dat ik ná de val van beide planten snel een nieuwe pot moesten vullen en ik had alleen normale potgrond. Dat merk ik wel aan de onderste bladeren.
                Iets te veel voeding in de potgrond denk ik. (potgrond iets te sterk voor hele jonge plantjes) Maar dat komt wel goed. de nieuwe bladeren blijven mooi helder groen.
                Berry bomb en mega bud groeien ook gestaag door. Mega 1 loopt hierbij iets achter, maar ook die oorzaak is me bekend. 1 Lobblad.
                w 6-02 berry en 2 mega's.jpg w 6-02 BB's.jpg
                Last edited by kinkydj; 2 June 2012, 20:05.

                Comment

                • exmember16357
                  Retired
                  • Jul 2011
                  • 768

                  #38
                  Re: Lijkt dit ergens op?

                  Lekker bezige maar dit is zonder lamp?

                  Comment

                  • kinkydj
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2012
                    • 283

                    #39
                    Re: Lijkt dit ergens op?

                    Yepp, zonder lamp. De big bangs hebben alleen de eerste paar weken in een zelfgefabriceerd bakje gestaan met een simpele spaarlamp om de temperatuur rond de 21 graden te houden. (het was nog maar eind maart dus erg koud)
                    Last edited by kinkydj; 2 June 2012, 20:32.

                    Comment

                    • AudioSystemRolla
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1709

                      #40
                      Re: Lijkt dit ergens op?

                      erg mooie planten hoor !!
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                      Comment

                      • kinkydj
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 283

                        #41
                        Re: Lijkt dit ergens op?

                        thnx

                        Comment

                        • NiPulse
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2012
                          • 87

                          #42
                          Re: Lijkt dit ergens op?

                          Leuk leuk, die gaat vlotjes Zo zie je dat het zonder teveel producten en bemesting en lampen en smartpots en dergelijke ook gaat, plantje in een potje en wachten op de toppen Succes, ik kom af en toe nog wel eens langs om te zien wat het wordt

                          Comment

                          • kinkydj
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2012
                            • 283

                            #43
                            Re: Lijkt dit ergens op?

                            Succes, ik kom af en toe nog wel eens langs om te zien wat het wordt
                            Nou de zon mag best weer heel snel komen want m'n kindjes hebben het maar koud. Zelfs in de kas

                            Gezellig als je langs komt en thnx voor je berichtje

                            Comment

                            • kinkydj
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2012
                              • 283

                              #44
                              Re: Lijkt dit ergens op?

                              Vandaag weer wat foto's gemaakt. De zon was er gelukkig weer even.

                              Eerst de hoofdtop van BB1 w 6-05 bb1 mooie structuurfoto.jpgw 6-05 hoofdtop bb1.jpg
                              Vond het zelf leuk te zien hoe "donzig" de haartjes en blaadjes zijn.

                              Arjan inmiddels ca. 93 cm. w 6-05 arjan 94 cm..jpg
                              De 2 mega's en de berry bomb w 6-05 megas en berry.jpg
                              Arjans haze en supersilverhaze, die toch wel achter blijft na de val w 6-05 ah en ss 41 cm. resp. 28 cm..jpg

                              En nog 2 overzicht fotootjes van een van de twee eerstbloeiende bigbangs. w 6-05 bb1 veel topjes.jpgw 6-05 bovenkant bb1.jpg

                              Hoe stom het misschien klinkt, maar als ik m'n "tentje" inloop bezorgen de plantjes me elke keer weer een glimlach.

                              Tot de volgende update

                              Comment

                              • kinkydj
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2012
                                • 283

                                #45
                                Re: Lijkt dit ergens op?

                                Halloooooooo,

                                Tis alweer een weekje geleden, dus een kleine update.
                                Er is al verschil te zien bij de top van BB1 w 6-12 Top boven op BB1.jpg

                                Bovenste deel van BB2 w 6-12 hoofdtop BB2.jpg

                                En mijn kindje Strawberry w 6-12 my precious Arjan Strawberry.jpg

                                De rest deze keer niet "gekiekt"

                                Tot de volgende keer

                                Comment

                                Bezig...