Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 plantjes in een tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    En hoe gaat het met de dames? Foto's?(nieuwe)
    Succes met de verdere kweek.

    Comment


      #17
      Hey Micks dat ziet er leuk uit allemaal, ben ook wel benieuwd hoe de stand van zaken nu is. Ik haak ook even aan en volg je

      Greetzz

      Comment


        #18
        iedereen maakt fouten daarom zitten we bij het forum suc6 ermee
        Schutto In tha house

        Comment


          #19
          Ja, ik zal mijn dames eens op de gevoelige plaat leggen , als ik tijd heb morgen.

          Greetz,
          Micks

          Comment


            #20
            Hey Mick,

            Ziet er goed uit man, en ga deze topic zeker volgen.

            greetz,
            Sens

            Comment


              #21
              Hey Micks, heb je je tent in een verwarmde omgeving staan of ergens in een schuurtje of zo waar het koud wordt ?

              Heb zelf mijn tent in de garage maar krijg deze momenteel niet echt warmgestookt. Maak mij een beetje zorgen voor de winter, vroeg me af of zo'n ventilator kacheltje effectief is....
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #22
                ja ben ik ook benieuwd na .heb namelijk t zelfde probleem
                k moet wel zeggen dat ik tot nu toe nix vreemd heb opgemerkt aan mn plantjes.weet ook niet hoe koud t binnen is t s nachts

                Comment


                  #23
                  Super dat je even de verbeterpuntjes geplaatst hebt, helpt goed bij de voorbereiding van mijn eerste kweek!

                  Toen je je lamp op 60cm hoogte had hangen verbrandde het blad las ik? Hoe hoog heb je de lamp nu hangen?

                  Groeten,

                  Rutger

                  Comment


                    #24
                    Hallo,

                    zo'n ventilatorkacheltje werkt goed! Mijn tent staat ook in een koude omgeving (ongeveer 10 graden). De mijne heb ik bij conrad gekocht, de goedkoopste die ze daar hebben. De kachel zelf heeft een thermostaat zonder gradenindicatie. Ik heb daarom mijn kachel aan een thermostaat aangesloten (ook van conrad btw).

                    Rutger, aan het begin had ik de lamp te laag hangen. Nu hangt mijn lamp op 50 cm en er is niks aan het handje. Ik denk dat mijn plantjes aan het begin nog te kwetsbaar waren.

                    Greetz,
                    Micks
                    Last edited by Micks; 1 November 2008, 21:13.

                    Comment


                      #25
                      ziet er zeker lekker uit, en ik ben ook bezig met een tent dus kan ik mooi ff bij jou spieken

                      alleen stekjes, daar heb ik wat mee,,, aan de ene kant denk ik, ja een kopie van een goeie plant, das goed maar ik vind het toch mooier om te zien hoe een zaadje inworteld en netjes zoals het hoort mooi en gezond uitgroeid.
                      maargoed ik ben nog een beginneling, dan is alleen de plant al helemal te vet

                      desalniettemin en zeer mooi veldje, i watch and learn

                      groet

                      Comment


                        #26
                        Dit is ook mijn eerste kweek en ik kreeg te horen dat stekjes wat makkelijker gaat. Nou ben ik liever lui dan moe en vind ik dat ik dan beter eerst stekjes kan proberen.

                        Comment


                          #27
                          Hey Micks, ik heb vaker gehoord dat stekjes nogal vatbaar zijn voor ziektes en ook vaak ongedierte meebrengen als je ze via een growshop o.i.d. koopt. Planten uit zaad zijn sterker en minder vatbaar. Ik weet alleen niet zeker of dit ook zo is

                          Greetz!

                          Comment


                            #28
                            ja klopt idd wat je zegt ik ging is een keer bij de growshop 3 stekken gehaalt 1 voor mn zelf de ppp staat ook een verslag hier maar bij alle 3 de stekken zat dus spint :s

                            Comment


                              #29
                              ja, dat is niet zo mooi! Maar ik heb nergens last van tot nu toe. Dus ik heb t van een goede bron

                              Volgende keer mijn eigen stekjes maken

                              Comment


                                #30
                                KICK!
                                Update gedaan: 16 november

                                Comment

                                Bezig...
                                X