Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 plantjes in een tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Leuke foto's! Dat gaat de goede kant op. Zien er lekker dik uit Hoelang moeten ze nog?

    Peace

    Comment


      #32
      Ziet er zeker wel goed uit, heb alleen 1 vraag hoe heb je je ventilatie geregeld ik zag 2 zilvere flexibele afzuigslangen onder in de tent aan de flensen gekoppeld. Zijn dit gewoon open slangen of heb je ze ergens op aangesloten of zijn ze passief??

      Peace & thnx alvast
      Last edited by Thyz; 17 November 2008, 17:45.

      Comment


        #33
        Thyz, ik heb gewoon twee passieve buizen. Ik heb nu ook een luikje onderaan opengedaan zodat er makkelijker lucht in kan. Ik heb aan het einde van die buizen een kousje gedaan tegen al het ongedierte.

        Greetz,
        Micks

        Comment


          #34
          Zien er echt wel super uit !! Dat beloofd wat !!

          Keep it up !
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #35
            Oke thnx Mick,

            Ga vandaag zo een tent halen wel een kleintje hoor 40x40x120 cm voor ca. 4 plantjes en heb klemventilator ( bladen van 15 cm.) besteld. Ben erggg benieuwd wat ze gaan doen, zal proberen om ze te laten volgen met wat pics erbij enzo.

            Bedankt alvast
            Peace

            Comment


              #36
              schop! Ik heb na twee weken weer een updateje gemaakt. De planten staan nu 6 weken in de bloei. Ik verwacht dat ze nog 2 weken moeten. Zou ik de trichomes met het blote oog goed genoeg kunnen bekijken om te beslissen of ik ga oogsten? Of heb ik sowieso een vergrootglas nodig? Als ik kijk met het licht aan, lijken ze allemaal nog wit enzo...

              De planten zijn overbemest geweest. Ik heb ze daarom heel veel water gegeven zonder voeding en hopelijk trekt het bij. Het zou zonde zijn als mijn oogst na alles nu nog verpest wordt. Stom, ik heb het voedingsschema van Canna gebruikt, en blijkbaar geeft dit overbemesting.

              Is water geven zonder voeding het beste? Of moet ik misschien mijn planten doorspoelen? Kan ik de gele bladeren nog groen krijgen?

              Groeten,
              Micks

              Comment


                #37
                Staan er mooi bij !! Je kunt gewoon water geven, maar ik heb zelf de enerlaatste week bloei water + suiker gegeven, 1 gr/liter water, en de laatste week heb ik geen water meer gegeven. Je planten gaan dan de voedingstoffen uit de plant/bladeren gebruiken. Ook heb ik de lampen uitgedaan.

                Er zijn zelfs mensen die de laatste 10 dagen geen water en geen licht meer geven.

                Ziet ernaar uit dat je dadelijk een lekker rokertje gaat krijgen !


                Ow, gele bladeren zijn niet erg de laatste weken bloei, is zelfs een goed teken, de plant is bezig zich voor te bereiden op de dood en gaat nog snel alle mogelijke voedingsstoffen gebruiken die zijn opgeslagen. Ik zou niet te veel moeite meer gaan doen om de blaadjes groen te krijgen.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment

                Bezig...
                X