Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • broodje95
    Expert Stoner
    • Apr 2012
    • 75

    #16
    Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

    Dag 17:



    Comment

    • broodje95
      Expert Stoner
      • Apr 2012
      • 75

      #17
      Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

      Na een hele lange tijd (dag 35 ondertussen) weer even 2 fototje's geupload.



      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: Super Lemon Haze - Beginner kweek [zonder lampen]

        krijgt toch wel erg weinig licht daarzo. Heb er wel een zwaar hoofd in of ja op je zoldertje iets rookbaars kan maken. Ziet uit of dat ze echt te weinig input krijgt en verpieterd.

        Comment

        • broodje95
          Expert Stoner
          • Apr 2012
          • 75

          #19
          Re: Super Lemon Haze - Beginner kweek [zonder lampen]

          Oorspronkelijk geplaatst door monty
          krijgt toch wel erg weinig licht daarzo. Heb er wel een zwaar hoofd in of ja op je zoldertje iets rookbaars kan maken. Ziet uit of dat ze echt te weinig input krijgt en verpieterd.
          Dat klinkt alsof het weinig goeds beloofd :/ hoe kan je zien dat ze "verpieterd" ?

          Comment

          • Cazuya
            Advanced Stoner
            Member
            • Mar 2009
            • 54

            #20
            Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

            ik denk zelf ook niet dat dit veel gaat worden man, mijn plantjes zijn zowat even groot en die zijn 12 dagen oud..

            Comment

            • broodje95
              Expert Stoner
              • Apr 2012
              • 75

              #21
              Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

              Oorspronkelijk geplaatst door Cazuya
              ik denk zelf ook niet dat dit veel gaat worden man, mijn plantjes zijn zowat even groot en die zijn 12 dagen oud..
              hmmm.. en dat is met of zonder lamp? en wat voor lamp moet ik minimaal aanschaffen wil ik er nog wat uit gaan halen?

              EDIT: ik heb 400W lampen gezien van bv. philips voor ongeveer 40 euro.. is dat wat??
              EDIT2: het zit er waarschijnlijk niet in dat ik een lamp mag aanschaffen, en gebruiken van mijn ouders. Toen dacht ik dat misschien een kas in de tuin nog wel wat kan worden. kan dit? ( de tuin is zowat de hele dag zonnig, wanneer er zon staat. )
              Last edited by broodje95; 11 May 2012, 14:57.

              Comment

              • Fruitboer
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 412

                #22
                Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                Een serre is gemaakt van enkel klaar glas of heldere folie, inderdaad wordt hier ook een beetje licht mee afgefilterd, maar geen bruikbaar uv licht. Onze dubbele ramen hebben tegenwoordig standaard een filter voor bepaalde uv stralen, bij beter kwaliteitsglas wordt zelfs tot 75%. Deze filteren een deel van het bruikbare uv weg, waardoor je planten gaan strekken en in de bloei veel minder toppen zullen aanmaken.
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment

                • broodje95
                  Expert Stoner
                  • Apr 2012
                  • 75

                  #23
                  Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                  Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx
                  Een serre is gemaakt van enkel klaar glas of heldere folie, inderdaad wordt hier ook een beetje licht mee afgefilterd, maar geen bruikbaar uv licht. Onze dubbele ramen hebben tegenwoordig standaard een filter voor bepaalde uv stralen, bij beter kwaliteitsglas wordt zelfs tot 75%. Deze filteren een deel van het bruikbare uv weg, waardoor je planten gaan strekken en in de bloei veel minder toppen zullen aanmaken.
                  Dus ik zou een kas kunnen aanschaffen om mn plantjes daar in te zetten? Moet ik dan nog ergens opletten?

                  EDIT: Ik ga de kas wanneer ik het in een kas gaan doen, zelf bouwen. met hout en kasfolie (schijnt goed te werken). Hierbij heb ik even een ontwerpje gemaakt van hoe ik het dan ongeveer wil gaan doen.

                  Last edited by broodje95; 11 May 2012, 16:17.

                  Comment

                  • broodje95
                    Expert Stoner
                    • Apr 2012
                    • 75

                    #24
                    Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                    Update ff een fotootje.

                    Comment

                    • broodje95
                      Expert Stoner
                      • Apr 2012
                      • 75

                      #25
                      Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                      ~Update~~Dag 52~

                      - Ik heb de planten ondertussen naar buiten gezet (misschien dat de thread verplaatst kan worden naar buiten kweek?)
                      Attached Files

                      Comment

                      • W33D
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 172

                        #26
                        Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                        jij bent te jong voor dit forum jongeman
                        vraag me niet hoe maar dat weet ik nou eenmaal ..
                        That is not a drug. It’s a leaf.

                        Comment

                        • broodje95
                          Expert Stoner
                          • Apr 2012
                          • 75

                          #27
                          Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                          Daar kan je, je dan nog al eens in vergissen gozer

                          Comment

                          • W33D
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2012
                            • 172

                            #28
                            Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                            misschien heb ik het verkeerd inderdaad, maar ik zie daar volgens mij huiswerk liggen op de eerste fotos
                            That is not a drug. It’s a leaf.

                            Comment

                            • broodje95
                              Expert Stoner
                              • Apr 2012
                              • 75

                              #29
                              Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                              Oorspronkelijk geplaatst door W33D
                              misschien heb ik het verkeerd inderdaad, maar ik zie daar volgens mij huiswerk liggen op de eerste fotos
                              Dat klopt inderdaad. Dat is mijn handboek "huiswerk" voor economie - marketing.

                              EDIT: Als ik je nu trouwens genoeg geinformeerd heb. Laten we dan weer terug "on-topic" gaan.
                              Last edited by broodje95; 28 May 2012, 18:59.

                              Comment

                              • W33D
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2012
                                • 172

                                #30
                                Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                                Haha oke
                                That is not a drug. It’s a leaf.

                                Comment

                                Bezig...