250 watt hps 4 shiva's, 3 afghani delicous

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #31
    ja idd ik doe dat gewoon ik denk dat 2 meter ruim voldoende is want shiva is toch een 50%-50%

    en de bob marleys gaan niet door ze zijn nooit uitgekomen wel erg jammer maar ik zit al te kijken voor een andere soortje zoals swiss bud ofzoo is een nieuwe soortje

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #32
      Laat ze maar de hoogte in schieten, 2meter hoog is ruim genoeg naar mijn mening. Heb een 400watter en liet mij powerplanten ook de volle hoogte gebruiken, 4weken groei gegeven zelfs... Dus normaal mag dat geen probleem worden! Al groeien ze nog altijd (op een 10tal dagen groeiden ze nog 30cm bij mij ). Komt wel goed!
      Ik volg je

      Greetzzz

      Jona

      Comment

      • ijscoman1
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 1768

        #33
        Ziet er netjes uit Darkiess! Mooie plantjes heb je daar. Ik ben benieuwd hoe ze het doen onder die 250watt. Gaat goed in ieder geval Keep it up!

        Peace

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #34
          jaaa heel erg bedankt peeps ik zal maar zo even een updatetje neerzetten de eerste 9 vingerige blad is gekomen

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #35
            Mooi, ben benieuwd hoe ze er nu uitzien
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • darkiess
              Retired
              • May 2008
              • 1645

              #36
              tijd voor een updatetje zoals gezegt
              ze gaan voor mijn eigen vrij goed
              maar ik heb zo mn vermoeden dat ze niet helemaal 100% zijn
              ook al zijn mijn bladeren negenvingerig

              maar hier zijn de fotos







              Last edited by darkiess; 27 November 2008, 21:13.

              Comment

              • Flip Hasjkip
                Wicked Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 3595

                #37
                Misschien toch een afzuiging plaatsen ? Luchtcirculatie kan nooit kwaad. Vind ze er een beetje "futloos" uitzien. Wel mooie compacte plantjes, korte internodes.

                Lekker knuffelen (niet teveel ) dan komt alles goed !!
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #38
                  dat is raar er staat een kier open bij mn tent en mn in en afzuiging gaten staan helemaal open

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #39
                    TIJd voor een update het is alweer 4 dagen geleden en jezus wat gaan ze toch hard

                    ik heb er gister 3 alvast in de bloei gezet en 1tje in mn micro kastje gezet omdat die een hele grote achterstand heeft en niet goed gaat ook al heel die 9 vingerige blad

                    de andere 3 zijn heel erg bossig
                    en hebben ook korte internodes en de bladeren zijn bijna net zo groot als mijn hand ech ongelooflijk

                    maar ja hier zijn de fotos




                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #40
                      hey darkies ze zien dr mooi vol uit!
                      ze zijn groter dan die van mij inmiddels (heb wel een temp probleem gehad)
                      ben benieuwd wat ze gaan doen in de bloei.
                      mzzl

                      Comment

                      • ganja77
                        Retired
                        • Nov 2008
                        • 17

                        #41
                        Hey Darkies,

                        Die pk 13 14 gebruik je die al in het begin of later???
                        Ziet er wel mooi uit allemaal!!!
                        Grtz
                        Last edited by ganja77; 2 December 2008, 17:54.

                        Comment

                        • darkiess
                          Retired
                          • May 2008
                          • 1645

                          #42
                          pk 13-14 gebruik je later pas in de bloei als een extra boost maar je moet er wel voorzichtig mee zijn

                          Comment

                          • zion
                            Advanced Grower
                            • Feb 2008
                            • 1056

                            #43
                            Nice man, mooi kleurtje en lekker bossig.
                            Tevreden over je HPS?

                            Greetz,
                            zion

                            Comment

                            • darkiess
                              Retired
                              • May 2008
                              • 1645

                              #44
                              ik ben zeer tevfreden met mijn nieuwe lampje
                              nu nog hopen dat k er iets leuks vandaan ga halen

                              Comment

                              • Cannabisius
                                Retired
                                • Oct 2008
                                • 47

                                #45
                                lijkt goed op weg in ieder geval

                                Comment

                                Bezig...