250 watt hps 4 shiva's, 3 afghani delicous

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #91
    ja ze zien er zeker goed uit,lekker groen...

    nu wachten op die lekkere dikke toppen

    en ik zou zaadjes maken dan,dan kan je weer ff verder met een eigen soortje...

    ik kijk al uit naar de foto's van de toppen,tegen dan moeten er al 13vingers aanhangen he...

    grtzzz

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #92
      het is tijd voor een update
      ze beginnen al lekker te bloeien mn shivatjes
      en mn afghaantjes beginnen lekker compact te worden, alleen vind ik wel dat ze erg langzaam groeien,.

      maar ja hier de foto's



      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #93
        Ziet er leuk uit. Wat is er met dat geel gekleurde blad gebeurd? Is er iets mee gebeurd of heeft de plant dit volkomen zelf gedaan?
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #94
          heeft de plant zelf gedaan
          komt omdat dat een van de oudste blad is en gaat het zn voeding er uit trekken

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #95
            Ziet er weer toppie uit he darkiess!
            Mooi donsje heeft die Shiva al, let it flower!

            Peace

            Comment

            • Groen_Blaadje
              Retired
              • Dec 2008
              • 37

              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
              heeft de plant zelf gedaan
              komt omdat dat een van de oudste blad is en gaat het zn voeding er uit trekken
              ik zit ook met dat probleem, maar ik zit nog maar in de beginfase
              (7december). Heeft hij meer voeding nodig? Of wat moet ik hiermee doen?

              greets

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #97
                hoeveel voeding aan ML geef jij per Liter ?

                Comment

                • o21
                  Retired
                  • Dec 2008
                  • 696

                  #98
                  Zit er allemaal wel heel mooie uit. Je stekjes groeien mooie op en je grote plantjes ook maar zie dat je ze niet hebt gedieft. je zal dus wel met vele kleine kopjes zitten nu is ook wel lekker he versta me niet verkeerd maar is wel veel meer knipwerk voor hetzelfde gewicht. En ik knip niet zo graag.

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #99
                    diefen hoeft niet altijd goed te zijn en ik dief wel alle gele bladeren haal ik bijna weg behalve dwe grote gele bladeren omdat daar de meeste voedingen in zitten maar dat was pas week 2 in bloei
                    update komt met 2 minuten dan zal je het verschil wel zien

                    Comment

                    • darkiess
                      Retired
                      • May 2008
                      • 1645

                      #100
                      Tijd voor een update sorry dat ik dubbel post
                      ze beginnen aardig te bloeien nu
                      ze zijn wel aan de gestrekte kant maarjaa het is pas de 1e kweek onder hps dus al doende leer ik daar van

                      hier de foto's



                      Comment

                      • o21
                        Retired
                        • Dec 2008
                        • 696

                        #101
                        wel het enige wat mij rest na het zien van je foto's is te zeggen heeeeeeeeeeeeeeel mooie, mooie plantjes, mooie bloei en de kleintjes mooie en o zo groen. puik werk kerel heeel mooie.

                        Comment

                        • darkiess
                          Retired
                          • May 2008
                          • 1645

                          #102
                          Tijd voor een update
                          ze zitten nu in week 4 bloei en ze beginnen echt hard te bloeien nu
                          ik heb ook nog 3 lowryders erbij geplaatst zijn alle 3 ontkiemt 1tje is een spruitje al
                          Mijn afgahni ga ik vandaag of morgen in bloei zetten zijn een kleine 30cm
                          en de shivas die gaan heel prachtig worden

                          maar ja hier de foto's





                          Comment

                          • emiel_s
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 694

                            #103
                            lekker bezig zieter goed uit hopelijk worden ze lekker dik die planten
                            Schutto In tha house

                            Comment

                            • westport
                              Wicked Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 3847

                              #104
                              Dit worden monster buds!
                              ze staan er schitterend bij.
                              grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                              Comment

                              • Damn nice
                                Junior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 595

                                #105
                                netjes netjes lekker veel topjes word veel knippe

                                Comment

                                Bezig...