Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2012/2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

    Kijk.........



    Hier valt nog wat te leren!!!!

    Comment


      #32
      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

      Net hetzelfde bij mij als Vapoman, geen enkel probleem met de Gavita, alhoewel ik het vorige week eens vroeg in de growshop, en er bleken inderdaad veel mensen te sukkelen met 'normale' lampen in die EVSA's. Ze hebben mij ook de Gavita-lampen aangeraden volgende keer ik een lamp koop. Alhoewel ik liever bij de Philips Greenpower zou blijven... Maar de normale lampen hebben last van de hoge opstartfrequentie van EVSA's en daardoor buigt die elektrode in de lamp door.

      Grtz

      BTW Nice joint pfoe
      Last edited by DJ Felix; 8 October 2012, 22:37.

      Comment


        #33
        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

        Das ff knap klote van die bulb Q. Ik gebruik de Lumatek 600w superlumen en ook daarmee hoor je mensen klagen dat lampen kapot springen of dat het hele binne werk door de hitte gewoon weg smelt. Ik heb dan de Grolux van Silvania erin zitten maar ik heb nergens last van.

        Maar je heb nu de goede lampen en zo een meter is idd erg slim om ertussen te zetten dan kan je zo zien wat je hokje verbruikt.

        En misschien een rare tip van rebel, maar als je je reflectiekappen nou eens een kwartslag draait dan heb je veel meer effect van de kap en een betere licht verdeling. Jullie hangen altijd die kappen verkeerd......

        De planten zijn wel een beetje geel van onder Q je moet ze wel water en voeding geven he.....

        Comment


          #34
          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

          Heb jij nu gele planten Q in dat intensief care?
          heb je ook witte dokters jas aan als je naar je plantjes toe gaat? en witte handschoentjes??
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

            Yoo Q ziet er allemaal al goed uit!! Leuk ook hoe je het brengt haha
            Ik ga je zeker volgen!!

            Comment


              #36
              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

              Ik ga er mijn zetel bijzetten, dit gaat interessant worden!
              Die set-up is waanzinnig.
              Ben ook bezig aan mijn 2de ronde, kweekverslag volgt eerdaags
              Succes!

              Comment


                #37
                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                Oeoeh die lamp!! niet gezond!

                Mooi bijgewerkt maar op onderstaande zien we het toch en valt best mee

                gogogogoo
                sigpic

                Comment


                  #38
                  Led's grow !

                  Comment


                    #39
                    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                    Nou, normaal niet nee, dit komt door die Gavita evsa's !
                    Die lagen al een tijdje in de winkel, en nu komen ze er achter dat de bestaande lampen er niet lang in mee gaan.
                    Door hogere frequenties ofzo, maar da's niet relevant voor mij als gebruiker.

                    Zal eens zien of ik straks nog wat foto's kan zetten voor de herfstvakantie.
                    De klok staat inmiddels op 12/12 want ze gaan als de7634231.jpg
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                        Exactly Smowkie.
                        Deze heb ik aangeschaft ter vervanging van de Lumateks die ik vorige ronde nog gebruikte.
                        Mgoed, niet getreurd, we moeten verder. Ik heb inmiddels een doosje Gavita lampjes aangeschaft.
                        Ik zal alleen niet nalaten om dit probleem kenbaar te maken, aangezien er mensen zijn die dit zoveel mogelijk willen verzwijgen.

                        Reaal-i-tijd.

                        Komende week zal er weinig beweging zijn qua updates hier, dus tijd voor nog wat foto's.
                        Inclusief groen dit maal Wat een paar keer Vital + Fishmix al niet kan doen eh..
                        Superspul, je zou het haast zelf gaan drinken, alleen de geur weerhoudt me.

                        White Diesel.
                        QNQ2012025.jpg
                        Mooi plantje, groeit nog een beetje compact, maar groeit wel.
                        Ze staat nu net zo hoog als het net. +/- 35cm.

                        Sugar Black Rose.
                        QNQ2012026.JPG
                        Wow, deze groeit hard.
                        Alles is groter van deze, ten opzichte van de andere plantjes.
                        Ze is zo'n 40cm in hoogte nu.

                        Bubblegum.
                        QNQ2012027.jpg
                        Mooie plant ook. Groeit zoals ik verwachtte.
                        Iets minder hoog als de SBR op dit moment.

                        Grapefruit.
                        QNQ2012028.JPG
                        Tsja, wat moet je ermee.
                        Ik hoop dat ze nog even de strekkeritus krijgt, want de lampen moeten op 12/12
                        We gaan het zien.

                        Tiet veur een pafke...en voetbal op TV.
                        Wat is het leven goed eh..

                        QNQ2012029.JPG

                        Dit weekend ga ik het net laten zakken, en beginnen met binden.
                        Lampen staan met ingang van vandaag op 12/12. (250W)

                        Cya laterz
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #42
                          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                          Wow, de dames hebben het echt naar de zin bij jou.... Kun je wat uitleggen over de Vital en Fish-mix? Ik heb lopen zoeken op het forum maar kwam niet veel tegen hierover, althans niet in de topics.

                          Comment


                            #43
                            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                            Jahoor, er is niet zoveel aan uit te leggen.
                            Ik gebruik een mix van Ecostyle Vital en Biobizz Fishmix: (links en rechts op de foto

                            QNQ085.jpg

                            Van beide zo'n 2ml/L en dat spuit ik een uur voor het licht aan gaat, en 2 minuten voor het licht uit gaat.
                            Daarvan worden ze weer mooi groen en ze krijgen er stevig blad van zodat ze minder vatbaar zijn voor ziektes of schimmels.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #44
                              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                              Die zijn zeer mooi bij getrokken, nu zijn ze weer mooi groen

                              En die BG vind ik de mooiste van de 4

                              Comment


                                #45
                                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                                zeer mooie planten Q top nice work greets
                                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                                Comment

                                Bezig...
                                X