Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2012/2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

    Hoi QnQ,

    Do je die Vital en Biobizz Fishmix meegeven met voeding of gebruik je dat als bladvoeding?
    Ziet er verder leuk uit
    {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

    Comment


      #62
      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post

      @Rebel: Aye, nieuwe evsa's maar een paar weken later eigenlijk al spijt van, omdat er alleen Gavita lampen in kunnen.
      Met Philips, Sylvania's of andere merken erin gaan er een aantal dingen niet goed :

      [ATTACH=CONFIG]145686[/ATTACH]
      Draden beginnen te buigen en check ook de aanslag op het glas.
      10 weken 12/12 op de Gavita evsa en je krijgt dit. Het was een nieuwe, schone lamp op dag 1.

      Noodgedwongen zitten er nu dus 400W Gavita lampen in, want 250 hebben ze niet.
      Na een paar uur inbranden op 400W draaien ze nu op 250W.

      [ATTACH=CONFIG]145670[/ATTACH]


      Wat ik begreep is dat het belangrijk is dat de lampen 100% horizontaal hangen.
      Verder zouden superplant en lucilox lampen goed werken.

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Exactly Smowkie.
      Deze heb ik aangeschaft ter vervanging van de Lumateks die ik vorige ronde nog gebruikte.
      Mgoed, niet getreurd, we moeten verder. Ik heb inmiddels een doosje Gavita lampjes aangeschaft.
      Ik zal alleen niet nalaten om dit probleem kenbaar te maken, aangezien er mensen zijn die dit zoveel mogelijk willen verzwijgen.
      Klopt je ziet veel sponsors op het net die hun eigen spullen op internet promoten.
      Ook de evsa markt is allemaal al rebranded china spul in het eigen doosje

      Comment


        #63
        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

        Heb zelf ook een gavita digistar evsa, zelf geen problemen mee gehad. Ook niet met de philips lampen...
        {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

        Comment


          #64

          Comment


            #65
            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

            verlang al van de opgebonden plantjes te zien ziet er goed uit

            Comment


              #66
              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

              hoiii Q, inderdaad vervelend van die frequentie en het effect op de bulb.. laatst had ik contact met Gavita met vragen over spectrumverandering bij het dimmen van bijvoorbeeld een 600 watt Gavita IR bulb. Dit had ik eerst bij de growshop gevraagd maar natuurlijk 2 verschillende antwoorden. Laat ik de medewerker van Gavita dan maar geloven.. "ze zijn er nog mee bezig" m.a.w. klinkt niet echt rendabel.. het licht schijnt op de dimstand minder wit te bevatten.. valt vooral op wanneer je de pro line 1000w dimt naar 600 .

              Ga je later in de bloei nog op 400 of 440watt draaien, ben benieuwd hoe de plantjes erop reageren als het licht steeds witter wordt ipv geler vandaar mijn vraag..

              vind je setup en je plantjes er goed uit zien en ga je volgen, succes deze ronde!

              Comment


                #67
                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                foto's foto's foto's

                Comment


                  #68
                  Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                  Foto's, foto's...on their way

                  QNQ2012030.jpg

                  Drie dames doen het buitengewoon goed.

                  QNQ2012039.jpg De emmer met binddingetjes is weer tevoorschijn gehaald.


                  QNQ2012033.jpgQNQ2012031.jpgQNQ2012032.jpg

                  De White Diesel zou toch best wat meer Sativa genen moeten hebben dan de Sugar Black Rose.
                  Aan de groei is het zeker niet te zien.
                  De Diesel Heeft wat meer blad en is meer gedrongen, de Rose lijkt, ondanks de overdosis Indica genen, veel meer haast te hebben.
                  De Bubblegum is als vanouds, groot blad en ze wil breed groeien. Deze komt van e$kobar, er zit Blueberry Indica doorheen, en ze is niet te koop.
                  (ik heb nog wel een paar zaadjes liggen)


                  QNQ2012038.jpg QNQ2012037.jpg QNQ2012036.jpgQNQ2012035.jpg zon.jpg
                  De bovenste draad in de Gavita lamp is veel dikker dan die van andere merken.
                  Ik gebruik 400W lampen, en die draaien op 250W. Volgens een medewerker van Gavita is dat geen probleem.
                  De lamp zal alleen een IETS blauwer spectrum hebben. Maar dat is erg weinig, en is voor ons niet merkbaar in het resultaat.
                  Ze blijven tot het eind op 250 of 275 staan

                  QNQ2012034.jpg
                  Aye, er is wel iemand wakker af en toe he..
                  De lampen hangen inderdaad een kwartslag verkeerd om om optimaal gebruik te kunnen maken van de verstelbare reflectors.
                  M'n keldertje is maar 1.80 hoog en als ik de kettingen anders moet hangen moet ik teveel bukken, wat ik ongetwijfeld een keer ga vergeten.
                  Nu hangt het hele circus op deze manier, zo loop ik er ook niet tegenaan

                  De Grapefruit dame heb ik dit keer geen foto van, maar ik kan je verzekeren dat het nog nergens op lijkt.
                  Het gaat erg traag en ze lijkt zelfs wat stil te staan.
                  Gelukkig heb ik onder de TNeon nog een gratiesss Spliff White widow op 20/4 staan, en die doet het een stuk beter.
                  Volgens sommigen is dit dezelfde als de WW van de Sjamaan (die dure), en da's mooi, want daar heb ik nog een halve pot van staan.
                  Als het nodig is, gaat de WW erin over een week of twee.
                  Bijkomend voordeel is dan dat ik ze mooi kan vergelijken, maar ik heb toch eigenlijk liever de Grapefruit

                  QNQ2012040.jpg

                  Voeden doen we dit keer weer met Biobizz, dat is me erg goed bevallen afgelopen drie kweekjes.
                  Geen gezeur met afzuren. Nadeel is dat je wel elke keer vers moet maken, 't is niet houdbaar.
                  Afgelopen tijd hebben ze 3x per week 2ml Grow en 2ml Heaven per 1.5L gekregen. Dat voeren we nog wat op komende tijd.

                  QNQ044.jpg (ouwe foto

                  Laterz smoking-cannabis-002.gif
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #69
                    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                    Mooie kelder man!

                    Comment


                      #70
                      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                      Je meiden hebben der helemaal zin in, geile strapteven ^^
                      sigpic

                      Comment


                        #71
                        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                        Lol ik zie je al met je stonede kop tegen die ketting aan lopen en met je neus blijven hangen....hahahhahahaha Een hele batterij aan voeding dus daar zal het niet aan liggen.

                        Je meiden staan er idd zeer goed bij maare....zie ik daar nu puntjes?

                        Comment


                          #72
                          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                          ik hoop ooit ik zo'n kelder mijn dames te mogen verzorgen
                          zou je eens wat duidelijker kunnen zijn over je afzuiging, ik zie op verschillende foto's een 2000kuub? koolstof filter staan naast de dames, zuig je af direct in de ruimte en verfris je de ruimte daardoor?
                          hoe heb je dat dan geregeld met invoer verse lucht in de ruimte?
                          zeer zeker een mooi begin verslag QnQ

                          Comment


                            #73
                            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                            Het lijkt wel een laboratoruim... WOW..
                            sigpic

                            Comment


                              #74
                              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                              Ziet er echt fantastisch uit, heerlijk als je de ruimte hebt....

                              Comment


                                #75
                                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                                Succes met deze ronde.
                                Ik heb je vorige kweek verslag al gelezen,zeer professioneel gewerkt zie ik.

                                Ik heb een hele rare vraag als het kun beantwoorden zou ik heel blij zijn.

                                Hoe veel gr wiet heb je nog van je vorige kweek.
                                Kan ik een wietpas bij jou aanvragen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X