Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2012/2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

    Je stelt 2 vragen!! Da kan nie he!!

    Comment


      #77
      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

      Echt jaloers op je ruimte Q! ziet er weer super goed uit! Owja en ik weet een perfect plekje voor je overige bubblegumzaadjes hoor

      Comment


        #78
        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

        dat ziet er goed uit Q hopen dat het nu allemaal stabiel blijft met de lampen.ga zo door Q,laat de kelder maar vol lopen haha.

        Comment


          #79
          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

          Lekker bezige, paar nette dames daar. Die lampen blijven idd raar, beste is toch zelf ondervinden.
          suc6 met kweek!
          gr
          fast

          Comment


            #80
            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

            ze gaan lekker Q

            Comment


              #81
              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

              @CannaRebel: Ghehe, precies, ik heb liefst zo min mogelijk obstakels op m'n pad, Wet van Murphy enzo
              Dit zijn Chinese puntjes, die horen iets te kleuren, no problemo.

              @Jakes: Het is een 1500 kuub filter als ik het goed heb, bij de shop bekend als "meterfilter". De volgende wordt idd een stapje kleiner, ik heb een 750 op voorraad.
              Lucht gaat filtertje in, dan komt het bij de nieuwe slak van 1000m3 (vorige was 1500) met superdeluxe witte kist-bungalow er omheen gefabriekt door Q himself.
              Vanaf de slakkedoos gaat het via een bochtje de kist in die voor het raam hangt.
              Die kist zitten 4 lamellen in en is afgevuld met aquarium filterwatten tegen geluid en ongedierte.
              De lucht komt gewoon van binnenshuis in de winter.

              @Zenne: Hoeveel gram precies, i dunno, genoeg tot eind van dit jaar in ieder geval.
              Ik weeg het ook eigenlijk alleen een keer als het droog is, om in het verslag te zetten.
              Voor mezelf interesseert me het gewicht niet zoveel, zolang ik maar een voorraadje wiet over hou.
              Verder zijn er bij mij geen pasjes te krijg of te koop, er is ook geen wiet te koop namelijk: Ik kweek alleen voor mezelf. joint.gif

              QNQ2012031.jpg

              Meteen maar even een toppie RCB van vorig jaar platslaan.

              QNQ2012032.jpg


              smoking.gif
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #82
                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                Toch bedankt voor je reactie
                nice foto je doet het goed,respect voor je.

                Comment


                  #83
                  Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                  zeker respect! Mooi hoor

                  Comment


                    #84
                    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                    WOW Heel mooi!!!
                    sigpic

                    Comment


                      #85
                      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                      mooie toppen die fotos

                      Comment


                        #86
                        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                        ziet er een zeer smakelijk topje uit QnQ
                        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                        Comment


                          #87
                          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                          ja, echt een superkweek je kunt zien dat je echt energie en liefde erin steekt met een goede voorbereiding en dat resultaat, lukte mij dat ook maar

                          Comment


                            #88
                            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                            ziet er mooi uit hoor
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment


                              #89
                              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                              ziet er lekker uit Q grtz

                              Comment


                                #90
                                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                                Weer een paar dagen verder, tijd voor een paar fotootjes.

                                Toch weer iets sneller dan ik verwacht(gehoopt) had is de eerste bloei alweer te zien.
                                De Sugar Black Rose (ik vergeet die naam telkens) is dit keer de eerste :

                                QNQ2012041.jpg

                                Verder elke dag wat buigen, binden, snoeien en dieven.

                                QNQ2012043.jpg


                                De Sugar Black Rose en de White Diesel hebben niet erg buigbare stammetjes :

                                QNQ2012042.jpg

                                Het grote verschil.
                                De eerste foto is de Grapefruit van Female Seeds.
                                Deze gaat erg langzaam, waarschijnlijk doordat ze iets te ver van het licht staat.
                                Toch kijk ik het nog even aan, ze lijkt nu eindelijk aan te slaan.
                                QNQ2012044.jpg

                                Hier de tweede foto, da's de White Widow van Spliff
                                Deze was precies even oud en even groot als de Grapefruit toen ze onder de TNeon ging.
                                Zo zie je maar dat lampafstand erg belangrijk is (Dat ze op 20/4 staat zal ook helpen
                                Blad lijkt trouwens totaal niet op de WW van De Sjamaan.
                                Hier zit duidelijk een overdosis Indica in.
                                QNQ2012045.jpg

                                Dan nog een totaaloverzichtje van hoe het er nu bij staat.
                                Er zitten dus (nog) drie plantjes op het rekje, het zit nog niet vol..
                                QNQ2012046.jpg

                                Meteen maar even een groene lamp in de muur gedaan.
                                Dat heeft minder fatale gevolgen (heb ik eens gehoord) als je 'm een keer per ongeluk aan laat, wat dus vandeweek al eens gebeurd is music4.gif
                                QNQ2012047.jpg

                                Zo, tijd voor voetbal en eens even die doos open trekken

                                QNQ2012048.jpg smoking.gif
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X