Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

    zien er idd mooi uit
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #77
      Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

      Vanaf vandaag geen zorgen meer om de temperatuur en komende winter , kacheltje hangt erin en heeft het zonder lamp constant boven de 24 graden gehouden . Haal kachel eruit zo,n uurtje voor lamp weer aangaat , aangezien het met lamp aan gewoon netjes rond de 25 graden is . En dan uur nadat lamp uit is er weer in , ook om stroomkosten wat te besparen
      Afbeelding jack widow 355.jpgAfbeelding jack widow 364.jpgAfbeelding jack widow 365.jpgAfbeelding jack widow 368.jpg
      Last edited by langenl; 30 October 2012, 19:05.

      Comment


        #78
        Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

        je tentje zelf is wel beetje op sterven na dood maar gaat wel lekker
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #79
          Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

          dat ze er goed uit greets
          Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

          Comment


            #80
            Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

            Vandaag even schrikken toen ik tentje open ritste ! Bij de grootste dame wat bruine vlekken aan de randjes , en een ander is een soort van verschrompeld ofzo ! Geef ze komende week alleen water want zal denk toch iets te veel voeding gegeven hebben . Wel apart dat de andere er nog zo fit bij staan .
            Afbeelding jack widow 408.jpgAfbeelding jack widow 417.jpgAfbeelding jack widow 418.jpgAfbeelding jack widow 407.jpg
            Attached Files

            Comment


              #81
              Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

              Ziet idd een beetje vreemd uit. Lijkt me echter eerder verbrand dan overvoedt, maar ik weet het niet helemaal zeker. Heb je toevallig Cannacure gespoten voordat het licht aanging, of druppelt er ergens condens op de bladeren?
              Ik denk wel dat je ze bijna kunt toppen, als je 8-9 vertakkingen telt, dan kan de top er wel uit. Dat zie natuurlijk van dichtbij het beste. Groeten!
              sigpic
              Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


              Comment


                #82
                Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                Ik heb inderdaad 2 dagen geleden de dames weer ingespoten met cannacure , en erna afgeschud en de fan er op . Misschien toch iets te nat gebleven in dat hoekje Ik kijk het nog even aan of ze bijtrekt ze stond ook wel erg droog . Wil ze dit weekend gaan toppen

                Comment


                  #83
                  Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                  Groei dag 24 ze staan een week op 12/12 nu en heb vandaag de dames getopt . Is me eerste keer toppen maar vond de filmpjes en foto,s wel duidelijk en hoop dat het straks mooi gelijk gaat groeien ! Max temp 29,4 lv 65% Min temp 19,4 lv 48 %
                  Afbeelding jack widow 453.jpgAfbeelding jack widow 454.jpgAfbeelding jack widow 457.jpgAfbeelding jack widow 462.jpgAfbeelding jack widow 465.jpgAfbeelding jack widow 466.jpgAfbeelding jack widow 468.jpg
                  Last edited by langenl; 5 November 2012, 19:18.

                  Comment


                    #84
                    Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                    Wrom toppen na 12/12, niet dat t heel veel kwaad kan maar toch..

                    Verder mooi groen lange.

                    Doorroken!

                    Comment


                      #85
                      Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                      Heb niet veel hoogte en hoop dat er een gelijke groei is met meerdere toppen in plaats van 1 hoofdtop . Had misschien wel weekje door kunnen gaan met 18/6 maar ga maar is aankijken hoe groot / hoog deze dames worden Het is voor mij de eerste keer allemaal en wil vooral veel leren deze ronde dus tips suggesties whatever het is meer dan welkom .

                      Comment


                        #86
                        Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                        heb ook een 180 tentje maar widows blijven vrij laag,mits gekruist met sativa's.maar 2 weken doe ik wel met widows en hybrides week en haze vaak gelijk 12/12.toppen is wel jammer nu volgende ronde weer beter.verder ga zo door denk aan water geven en rustig aan met voeding.

                        grtz vapo

                        Comment


                          #87
                          Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                          ze binden de bende.

                          Gewoon lekker proppe, past pcies..

                          joehai

                          Comment


                            #88
                            Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                            Groei dag 28 anderhalve week op 12/12 en bij 2 dames last van gelig blad , geen idee wat ik fout doe . Doe bij waterbeurten elke keer iets minder als plagron schema voorschrijft maar zou zo ook niet weten of dit tekort is of iets anders .
                            Max temp 29.2 lv 59% Min temp 21.3 lv 48%
                            Afbeelding jack widow 480.jpgAfbeelding jack widow 493.jpgAfbeelding jack widow 496.jpgAfbeelding jack widow 482.jpg

                            Comment


                              #89
                              Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                              wat je probleem is van die onderste bladeren weet ik niet maar ze staan wel mooie groen de andere... ze zijn wel al serieus gehavend, heb je dit niet vroeger opgemerkt aan je bladen langenl????is dat ontstaan op 4 dagen na je laatste fotopost????
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment


                                #90
                                Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                                4 dagen geleden zat er een bruine nerf in blad en het is de afgelopen 4 dagen zoals op foto te zien een soort opgedroogd lobbladeren zijn helemaal weg . Die in de 7.5 liter pot is van afgelopen 24 uur , geef nu op 2 liter water zo,n 8 ml grow mee om de 2 a 3 dagen

                                Comment

                                Bezig...
                                X