Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn allereerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn allereerste kweek

dag 14 en 8 van de groei...
    alles gaat goed behalve dat de plant linksonder krullende bladeren heeft..
    te warm misschien??

kweekverslag 003.jpgkweekverslag 004.jpgkweekverslag 005.jpgkweekverslag 006.jpgkweekverslag 007.jpgkweekverslag 008.jpgkweekverslag 009.jpgkweekverslag 010.jpgkweekverslag 011.jpgkweekverslag 012.jpg

Comment

hoi,

dag 18 en 13 van de groei.
      ik heb de indruk dat de plant linksonder die last had van de krullende bladeren zich aan het herstellen is
      ik heb beetje gespeeld met de fans en de plantjes beetje verzet en helpt blijkbaar..
      de vier oudsten zijn reeds getopt en nu nog wachten tot de kleintjes groot genoeg zijn om hetzelfde te doen
      zal er wel moeten rekening mee houden dat ze bijna onder 12/12 moeten !!??
      voeding heb ik nog niet gegeven en twijfel er aan wanneer ik hier zou mee beginnnen..

greetz didi

kweekverslag 028.jpgkweekverslag 030.jpgkweekverslag 031.jpgkweekverslag 032.jpgkweekverslag 033.jpgkweekverslag 034.jpgkweekverslag 035.jpgkweekverslag 036.jpgkweekverslag 038.jpg

Comment

voeding geef je als de plantjes erom vragen
        oftewel wat lichter van kleur worden
        ik zie ook dat je bij de plant water geeft ik doe dat juist aan de rand van de pot dan gaan de wortels zich beter ontwikkelen (op zoek naar water)
        12/12 is een keuze die je moet maken ;
        je hebt een tent van 2 mtr hoog
        je hebt een 600 watter
        je hebt potten van ong 20 cm
        dus dan houd je 1.4 mtr over voor de planten
        de planten groeien ongeveer nog 2 weken door op 12/12

kortom ik zou ze nog iets voorgroei geven en zeker niet te laat op 12/12 zetten
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
          voeding geef je als de plantjes erom vragen
          oftewel wat lichter van kleur worden
          ik zie ook dat je bij de plant water geeft ik doe dat juist aan de rand van de pot dan gaan de wortels zich beter ontwikkelen (op zoek naar water)
          12/12 is een keuze die je moet maken ;
          je hebt een tent van 2 mtr hoog
          je hebt een 600 watter
          je hebt potten van ong 20 cm
          dus dan houd je 1.4 mtr over voor de planten
          de planten groeien ongeveer nog 2 weken door op 12/12

kortom ik zou ze nog iets voorgroei geven en zeker niet te laat op 12/12 zetten

bedankt voor de tips

Comment

even een groepsfoto genomen terwijl ze genieten van het licht

de plant met de gekrulde bladeren is aan het herstellen en de nakomers zitten in een groeispurt!!

ze zijn allen getopt behalve een zonderling die heel speciaal groeit en volgens mij binnenkort geelimineerd word

denk overmorgen op 12/12 zetten want ga in de problemen komen met de vier oudere planten!! die zijn tenslotte al drie weken aan het groeien...

greetz didi

kweekverslag 006.jpgkweekverslag 007.jpg

Comment

zien er erg goed uit hoor !
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

mijn allereerste kweek

Mooie groene meiden , zijn goed ontwikkeld, komen vast mooie planten! Succes ermee goeie start man

Comment

Hebben ze die wietplant gekruist met sla of andijvie , jezus wat zijn ze kort en vol. Zien er leuk uit, maar ze lijken aan de zijkant wel wat ruimte te kunnen gebruikten. Succes verder!

Comment

dank je wel allemaal

ik vind ze er ook mooi uitzien en heb precies veel geluk voor mijn eerste keer
                    die ruimte word inderdaad een probleem !! heb al met het idee gespeeld om er enkele te liquideren maar ik krijg het niet over mijn hart ..
                    wat zouden jullie doen ??

greetz didi

Comment

dag 1 op 12/12
                      vond het tijd worden want gaat anders probleempje worden met de hoogte vrees ik....
                      hopelijk halen de kleintjes de groeiachterstand een beetje in..
                      de grootsten hebben 22 dagen groei gehad , de kleinsten 17....

kweekverslag 011.jpgkweekverslag 016.jpg

Comment

Niet mee inzitten didi, je doet het heel goed voor een eerste kweek. Als ze te veel doorschieten kan je de grootste exemplaren ook nog wat ombuigen of knakken om ze wat gelijk te krijgen...

Veel succes verder en op naar een mooie (voor)bloei

Grtz

DJ Felix

Comment

Ze gaan heel erg mooi didi, heerlijk die mooi grote groene bladeren... en wat Felix zegt, je kunt altijd nog buigen...

Comment

dank jullie wel voor de tips
                            hopelijk blijven ze het zo goed doen !

greetz

Comment

hoi

was net op tijd om enkele foto's te nemen voor de lamp aanging

de meisjes staan nu 5 dagen op 12/12 en doen het volgens mij goed..
                              het is nog duidelijk te zien dat er vier grotere planten zijn die 5 dagen minder groei gehad hebben.
                              ik heb voor de eerste maal wat voeding mee gegeven maar wel een derde van de aanbevolen dosis.
                              wel weet ik al zeker dat de tweede ronde met minder planten zal doorgaan want dit word een warboel

greetz didi

kweekverslag 002.jpgkweekverslag 004.jpgkweekverslag 006.jpgkweekverslag 007.jpgkweekverslag 009.jpgkweekverslag 010.jpgkweekverslag 011.jpgkweekverslag 012.jpgkweekverslag 013.jpgkweekverslag 014.jpgkweekverslag 015.jpgkweekverslag 017.jpgkweekverslag 019.jpgkweekverslag 020.jpgkweekverslag 021.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

die hadden dus meer groei

Comment

Je hoeft in ieder geval niet te sroggen om een vol oppervlak te krijgen.

Comment

Bezig...
                                X