Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Power Plant Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    ik zou nu je planten droog zetten en laat ze maar denken dat ze gaan sterven dat ze nog een laatse keer alles gaan geven om verder te planten...

    je kan met een touwtje onder je 1ste node je plant afspannen en aan de onderkant van je plant ook,dan steek je je mes en met de vezelrichting mee door en draai je je mes rustig dwars zodat je plant open gaat staan en steek er dan een potlood ofzo tussen dat de gesplitste stammen elkaar niet meer raken en laat ze zo maar afbloeien

    grtzzz

    Comment


      #47
      En je bent serieus?

      Comment


        #48
        dit is wel een link van het concurerende forum dus als ik dit niet mocht,want ik vond er niets over dan verwijdert er maar iemand de link...

        dit is een topic van klieven,op de 2de pagina staan foto's van hoe te doen...

        ik wou jona alleen maar ff laten zien wat ik bedoelde,

        http://www.wietforum.nl/KLIEVEN-splitten-t5294.html

        grtzzz
        Last edited by haze'o'lator; 4 January 2009, 17:57.

        Comment


          #49
          Om te beginnen heeeeeeeeel mooie maatje. Ik heb vroeger altijd binnen gekweekt met P.P. en moet zeggen dat je dus heeeeeeeeel goe bezig bent maar...

          Nu je bladeren die omhoog staan is heel normaal ze groeien nu eenmaal naar je bulb toe. op een van je foto's kan je dat heel mooie zien. heb de foto er terug opgezet met wat kriebels erop maar daar zie je dus goed dat ze naar je bulb groeien.


          P.P. moet dus wel 9 a 10 weken staan. Kweet niet of het nieuw zaad is maar ik heb altijd ervaren dat PowerPlant altijd langer stond dan je normale indica. en als de ene wat voren is op de andere gewoon laten staan en samen afdoen want je weed moet droog en in het donker drogen dus met je planten erin drogen gaat moeilijk he.

          En wij hierzo geven de laatste 2 weken al geen water niet meer en echt laten stressen door eventueel de plant te snijden en zo maar zou dat zelf nooit doen. Wij snijden alle grote bladen eraf en dat is al stressen genoeg en zweer het dan pas beginnen ze te spurten hoor.
          maar verder beereeee kweek maatje.
          Attached Files

          Comment


            #50
            Foto-update WEEK 7 BLOEI! (04/01/2009)


            Mijn lievelingsfoto by far:




            En laat nu die tips maar komen om de laatste week door te brengen . Ben altijd bereid om bij te leren!

            Greetzzz

            Jona

            @Orias: Doet me deugd van een dergelijk persoon zo'n compliment te krijgen! Op de site van Dutch Passion (daar komen de zaden namelijk van) stond dat ze na 8weken al klaar zijn. Maar ik moet me maar eens gaan verdiepen wanneer het beste is te oogsten. Enkele planten hebben nog allemaal witte haartjes dus voor hen is het nog geen tijd, dus ik wacht nog maar wat af. Ik heb de laatste week wel heel weinig water gegeven (om de 2dagen een portie die ik normaal om de dag geef) dus ze staan al relatief droog. Op het eind van de week ga ik de lampen ook 3dagen uit laten om ze nog extra te laten stressen, dan is het tijd om: Wooohoooooo! Hopelijk komt er iets deftigs van . Kan je misschien al een schatting (droog) maken op wat je ziet? (gewoon al een ideetje ).
            Last edited by Jona; 4 January 2009, 19:21.

            Comment


              #51
              Knippen , drogen en roken meer kan ik er niet aan toevoegen .

              Grtz.

              Comment


                #52
                netjes hoor jona ziet er top uit!!!!!!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                  dit is wel een link van het concurerende forum dus als ik dit niet mocht,want ik vond er niets over dan verwijdert er maar iemand de link...

                  dit is een topic van klieven,op de 2de pagina staan foto's van hoe te doen...

                  ik wou jona alleen maar ff laten zien wat ik bedoelde,

                  http://www.wietforum.nl/KLIEVEN-splitten-t5294.html

                  grtzzz
                  mesch moet je eens een topic aanmaken over die kliev techniek?

                  Comment


                    #54
                    Wauw Jona ziet er toch geweldig uit bij jou! Poeh die middelste foto is inderdaad erg mooi. Ben benieuwd of het stressen nog wat extra's op gaat leveren. Nog even volhouden

                    Greetzz

                    Comment


                      #55
                      Kan wel begrijpen waarom ze het POWER plant noemen, fuck!
                      Ziet er wel goe uit!
                      Over die 150 gram moet je u geen zorgen maken!
                      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                      Comment


                        #56
                        Al gehoord van RIPEN ?

                        Zelf gebruik ik deze ook en ben daar uiterste tevreden over.
                        Hierbij wat uitleg:

                        Ripen is een veelomvattende meststof, die wordt gebruikt aan het einde van de bloeiperiode. Het is speciaal ontwikkeld om het rijpingsproces te bespoedigen, terwijl het gelijkertijd de hoeveelheid actieve bestanddelen vermeerderd bij medicinale, aromatische en culinaire planten. Deze formule wordt in de tuinbouw als een krachtige oplossing genoemd.
                        Ripen is een door onze onderzoekers een met de grootste zorg samengesteld mengsel van minerale zouten en buffers, wat in dit stadium van de groei is, is nauwkeurigheid van het grootste belang. Het gewas, dat inmiddels aan het eind van zijn leven is, is vaak verzwakt en zijn vermogen tot assimilatie in deze fase sterk verminderd is.

                        Ripen werkt op verschillende niveaus

                        Deze meststof heeft vele eigenschappen





                        Zo ziet deze fles eruit:


                        Deze haal ik bij de http://www.growshopalien.com/onlineshop/
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          @janleuri:

                          heb die site es doorgeleze,, vind et tog apart dat klieven.. dat is de plant half doorsnijden bij de stam ,potloot tussen de gespleten stam en verbinen....
                          maar als het werkt en safe is voor de plant ist my best

                          @ jona
                          toppe groeie goe! op je favoriete foto, groeie daar 3 toppe naast elkaar op 1 stam?

                          Comment


                            #58
                            goed werk jona mooie damens heb je daar ik volg je zeker

                            Comment


                              #59
                              dees planten gaan binnenkort om vermoed ik?
                              sigpic

                              Comment


                                #60
                                Maandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in . EDIT: DAT MOET 12 JANUARI ZIJN NATUURLIJK
                                Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .
                                Last edited by Jona; 11 January 2009, 23:39.

                                Comment

                                Bezig...
                                X