Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Power Plant Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Jona
    replied
    Ja, gaan we doen. Volgende soortje is me nog een raadsel echter. Zal sowieso weer feminised zaad zijn, vind het namelijk nogal boeiend, vandaar .
    Ik hou jullie sowieso op de hoogte wat het soortje betreft en uiteraard een verslag komt er sowieso

    Leave a comment:


  • darkiess
    replied
    lol haha jaaa jona op naar de volgende kweek en dan probeer je 300 gram ervan af te helan

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Jona is zo'n uitzonderlijk geval dat hij al geantwoord heeft nog voor ge de vraag gesteld hebt. Op hetzelfde blad, en wel 2 keer... Bizar.

    Leave a comment:


  • ijscoman1
    replied
    Volgens mij valt het wel mee hoor als ik zo bij dat soortje lees. Denk dat die wel lekker is, en heeft ook wel een erg mooi kleurtje

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Goh, dat zal Sweet Seeds zijn wat de zaadbank betreft. Zal eens kijken wat hun kortste bloeier is. Cream Caramel zag ik ergens staan maar zou dat niet wat k#t zijn om te roken? Ik rook zelf niet dus vraag ik me af of zo'n caramel smaak niet irritant is. Graag jullie mening

    Leave a comment:


  • ijscoman1
    replied
    Hey Jona dat heb je netjes gedaan zeg. Klinkt als een superlekkere roker Vrienden van mij zijn ook elke keer zo te spreken, dat geeft inderdaad een goed gevoel. Ben nu alweer benieuwd naar je volgende kweek. Had je al een soortje in gedachten?

    Greetzz

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jayke View Post
    230Gram heel goede rookwaar

    Van hoeveel planten?
    Van 4 stuks (en ga nou niet beginnen zagen over de wet...)
    @Alien: je mag dus blijven in de GSA werken, je voorspelling dat ik zeker 100gram zou halen komt dus uit . Ben eigenlijk blij dat met een 400watter, voor de eerste keer (had nog nooit gerookt of er nog nooit mee in aanraking gekomen), toch al redelijk raak geschoten heb. Al zeg ik het zelf
    Ben echt heel blij met het resultaat en met de complimenten, hier doe ik het voor, echt super

    Leave a comment:


  • Urban
    replied
    goedzo jona,ik ben trots op je

    Leave a comment:


  • Jayke
    replied
    230Gram heel goede rookwaar

    Van hoeveel planten?

    Leave a comment:


  • Vdb
    replied

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
    230 gram, da's toch mooi behaald Jona.

    Congratz ermee, en je vrienden zullen wel blij zijn nu
    Ja, ik ben zeer zeker tevreden met het resultaat. Als is het vreemd dat je 12-14weken werk zo moet wegdoen. Het liefste van al hou ik gewoon al me stash in een pot op de schouw ofzo. Vind het totale zonde om het weg te doen, echt heel raar om te omschrijven. Maarja, m'n vrienden die het getest hadden die staan al in de rij aan te schuiven of ze nog wat mochten proberen dusjah... De geur die er af komt hou je niet voor mogelijk, echt fenomenaal, al zeg ik het zelf. Mensen die straatrommel gewend zijn vallen volgens mij achterover bij het nog maar ruiken van dergelijke wiet, zo zuiver, lekker zacht, sativageurig(volgens een vriend van me). Echt een te fijne ervaring is het geweest! En er komt sowieso nog meer want ik heb de smaak echt heel hard te pakken! Het is een virus dat je niet meer los laat

    Leave a comment:


  • complex
    replied
    mooi jona hop naar de volgende kweek :d

    Leave a comment:


  • Weedy
    replied
    230 gram, da's toch mooi behaald Jona.

    Congratz ermee, en je vrienden zullen wel blij zijn nu

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Door bergen werk overspoeld en door mijn examens bijna helemaal verslonden deel ik nog even mijn drooggewicht mee:
    230Gram heel goede rookwaar! (Volgens een pak mensen hier in Brussel het beste wat ze hier ooit hebben gerookt).
    Ik wil ook iedereen bedanken voor het volgen van mijn topic en vooral de tips van de pro's onder ons/jullie. De volgende kweek kan misschien nog even op zich laten wachten (toch een maandje minstens). Als ik tegen maart geen vriendin heb dan volgt er nog een kweekje, ik zal dan misschien eens Sweet Seeds feminised gaan proberen (ja ik weet het, ik zei niet meer aan feminised te willen doen maar kom kop, 230gr is niet zo slecht he voor een eerste keer ). Dus jullie maar hopen dat ik geen vriendin te pakken krijg .
    Waarom? Nou, ik vind die 2 soorten vrouwen niet goed samengaan, moet je alles gaan uitleggen enzo... Het nut van een hobbykweekje zien die toch nooit in. Maar wij moeten wel verstaan waarom zij bergen kleren kopen...

    GreetZZZ,

    Jona

    Leave a comment:


  • haze'o'lator
    replied
    als ze niet goed dichtgegroeid zijn zullen ze slapjes worden,als ze goed compact zijn blijven ze droog nog kei hard...

    grtzzz

    Leave a comment:

Bezig...
X