Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Power Plant Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jona's Power Plant Kweek

Korting op 420shop
    STATUS: Geoogst : 240gram droog is het resultaat !

Mijn lievelingsfoto by far:

En laat nu die tips maar komen om de laatste week door te brengen . Ben altijd bereid om bij te leren!

DOEL:
    150gr droog halen liefst van zo goed mogelijke kwaliteit!

UPDATE2: Na het zien dat ik met herma's zit heb ik mijn doel aangepast en hoop ik alsnog 150gram droog te halen. De kwaliteit zou hierdoor niet aangetast worden werd mij verteld dus kan het ook in dat opzicht geen kwaad. Wat ik met het zaad doe zie ik wel, hoogstwaarschijnlijk strooi ik het in het voorjaar ergens uit op een akker . -> Dus de 150 gram blijft behouden aangezien er toch al flinke toppen aangekomen zijn! Misschien durf ik wel denken aan een 200 tot 250gram droog. Maar dat is maar even luidop dromen uiteraard . Al is het idee wel fijn

De opstelling en probleempjes vind je in een andere post

GreetZZZ

Jona

Even wat watertanden:
    Attached Files
    Last edited by monty; 25th December 2010, 23:32.

Hoi jona veel succes, dit ga ik volgen
    grtz

420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Mooi verslag. Ik kijk erg uit naar de foto's

Greetz,
      zion

Comment

klinkt erg leuk

Comment

Leuke intro , nu nog de foto's.
          Succes met je kweek.

Comment

wederom benieuwd, krijg steeds meer interesse in zo'n tent

hoeveel planten passen daar eigenlijk max in, in 1 m2

ben benieuwd naar de foto's

groet

Comment

Achter de rug (+ Foto's):
              *Het begon moeizaam met het ontkiemen van de zaadjes "Feminised Power Plant v Dutch Passion". 7 van de 9 zaadjes ontkiemden onder de vochtige doekjes. Ze vlogen dadelijk de aarde in maar enkel 4 onder hen haalden de bovenlucht. we zetten de reis dus verder met 4 babies die tot nu toe wel vrouwtjes zijn .

*Groei gaat oké momenteel, hier en daar wat probleempjes maar we werken eraan!

*4 weken groei, (16/11/12) de cyclus van 18/6 naar 12/12 op aanraden van Alien en Bobo. Alien verbond zich er dan ook toe van in de Blokker te gaan werken als ik geen 150gr droog zou halen met de afmetingen van 26cm op het einde van de groei. De reden waarom ze relatief klein zijn gebleven is zowel te wijten aan te kleine potjes in het begin en teveel wortelstimulator (deze gaan dus duidelijk hand in hand ). Ook het probleem met mijn te hoge pH waarde van m'n kraantjeswater heeft me parten gespeeld.

*1ste week bloei zit heel okee, ze groeiden tijdens deze week nog 13cm! Hoogstwaarschijnlijk te wijtaan de grote potten en de bergen water die ik in de tent gekapt heb om het weekend te overleven.

*2de week bezig nu, gaat goed en ze groeiden sinds de omschakeling naar 12/12 reeds 30cm! Daar zal vermoedelijk nog wat bijkomen, hopelijk niet meer dan 30cm erbij want anders wordt het krap

*3de week bloei: Herma's gesignaleerd, dagelijkse castratie aan de gang. Balletjes dus wegsnijden zoveel mogelijk. We kijken wel wat we overhouden...

*4de week bloei: Nog steeds bezig met castreren en zoveel mogelijk ballen weg te snijden maar het is een apewerk! De oorzaak is waarschijnlijk een iets te vochtige bodem gedurende de eerste weken van de bloei want tijdens de groei leken het althans allen vrouwtjes...

*5de week bloei: De week goed ingegaan maar wel de top wat moeten bijknippen aangezien die al tegen me lamp komt! Ook de knobbelvorming in de bladoksels lijken 95% vrouwelijk dus het hermagehalte is vrij laag wat een opluchting is uiteindelijk. Ben nu ook begonnen met PK 13/14 te geven, zo ook wat bloombooster van Atami .

*6de week bloei: Dacht even wat toprot gezien te hebben, deze direct weggeknipt, fancontroller 3x harder. Ook de verluchting van m'n appartement hoger gezet voor optimale droge luchtaanzuiging.

Na veel gepraat en geblaat is mijn EERSTE kweek eindelijk een feit! Nu toch al 4 weken groei achter de rug zo ook 2 weken bloei. Eerst even wat over mijn Opstelling:

Homebox Large Growbox (1m˛ en 2m hoog) + 400Watter + 225Kub afzuiging + Batmix = 400eu
              DV11 Fancontroller (79eu)
              4 Potten (30l)
              Voeding: Diverse meststoffen (worden later nog gespecifieerd) (60eu)
              +pH-(5eu)
              +Aardevochtigheidsmeter (5eu)
              +AardepH meter (5eu)
              +Oorsprongelijk 10 Dutch Passion Power Plant feminised zaadjes (60eu)
              +Magnesiumsulfaat (100gr = 10eu)
              +Extra aarde en diversen: 100eu

= ONGEVEER 750-800EU aan kosten om van 0 te beginnen!

Wat Foto's:
              De DVII Fancontroller, een godsgeschenk en een must-have toch wel!

De Dakbekleding (ziet er rommelig uit maar is safe)

(Problemen) Waaruit ik iets leer op het forum:
              -> Gortig bladprobleem
              -> Nog een bladprobleempje
              Last edited by Jointjedraaien; 28th May 2010, 12:40.

Comment

7 liter potten passen er 20 van in

hey!!
                ziet er goed uit, tumbs up

greetz, sensie

ennuh ik ga je volgen hehehe

Comment

Hey Jona, ik ga je ook volgen. Ik ben benieuwd hoe je kweekje gaat verlopen.

Greetzz

Comment

Ziet er mooi uit, lekkere wijven

Kweek je uit zaad of uit stekjes ?
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Ik volg je ook en veel geluk jona

grtz Green

Comment

Same here.

Ziet er prima uit Jona, je gaat je doel wel halen met je 4x 30 Liter + 400Watter
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Allemaal heel bedankt voor de interesse en gelukwensen!
                          Hopelijk blijf ik wat gespaard van ziektes (spint dan vooral) want heb wat moeilijkheden gehad in het begin. Maar dat is wel logisch voor beginnelingen zoals mij denk ik. Ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte van de dames! Het enige risicopunt is het weekend omdat ik dan naar huis ga en mijn vrouwtjes 2 dagen alleen zitten. Maar door mijn grote potten zit er wel wat water opgeslagen dus mag dat geen probleem vormen. Ik giet ook een goeie 20l water in het bassin zodat ze heel het weekend kunnen zuipen

Greetzzz

Jona

Comment

gehe, zodat ze het hele weekend kunnen zuipen, net als de baas zeker

en hoe werkt zo'n fan controller nou precies??

groet
                            Last edited by hobbyist; 24th November 2008, 20:20.

Comment

Ziet (en klinkt) er allemaal geweldig uit,dit kan bijna niet mislopen.Mijn "you go man!!" heb je al

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X