Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Power Plant Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
    Maandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in .
    Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .
    Nou vooruit dan, ik offer me wel op. Als we daarna ook samen roken, knip ik natuurlijk met je mee!!! hahaha, ziet er zwaar lekker uit die toppen van je. Zie zie ik ze alleen in mijn dromen, ik zeg dagelijks tegen mijn dames: Neem een voorbeeld aan die van Jona!!!

    Comment


      #62
      Van waar ben je dan? Je mag gerust wat mee dan als je meehelpt met knippen natuurlijk. Maar heb je er ervaring mee? (zelf heb ik het nog nooit gedaan dusjah...). Mocht je uit de buurt zijn dan ben je zeker welkom .
      Trouwens, die foto's zijn nu al van een tijdje terug. Nu ze in het donker staan gaan die hopelijk nog wat aandikken dus ik ga sowieso foto's nemen voor ze het slachthuis binnentreden en post dan wat knipfoto's enzo, je weet wel, de laatste momenten .
      Khou jullie op de hoogte!

      Greetzzz

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
        Maandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in .
        Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .

        Waarom nog 4 weken wachten?
        12 Februari is trouwens een donderdag

        Comment


          #64
          Lol, ik bedoelde 12Januari natuurlijk, en dat is morgen dus. Maar bij nader inzien en inspectie van mijn topjes laat ik ze nog even staan. Ze staan momenteel in de donker om wat te laten stressen, hopelijk komt alles goed .
          Khou jullie op de hoogte .

          Comment


            #65
            nou ik wacht kwijlend op je foto's

            Comment


              #66
              amaai maatje die tweede foto mmmmm powerplant zelf jaren gekweekt heb nog een paar zaadjes maar geen toppen. heel netjes mooie dik en compact. En hier een tipje wij knipte onze P.P. als de plant bijna voor 70% bruin is.

              Comment


                #67


                lekker lekker jona,......

                Comment


                  #68
                  Dank u danku!
                  Ik ben dus vandaag begonnen met de slachting. En ik heb maar 1 iets te zeggen: WAT EEN PAARDENWERK! Wat heb ik mezelf aangedaan? Enkel als een plant af is krijg je wel voldoening voor wat je gewerkt hebt de laatste maanden. Hopelijk is de kwaliteit goed, deze laat ik dan ook over enkele weken -als het goedje mooi droog is- testen door wat mensen . Aangezien ik zelf niet rook dus. Ik schat alles toch op een goeie 200gram . Maar het is een pure schattig, het drooggewicht ga ik zeker mededelen!

                  Greetzzz!

                  Comment


                    #69
                    knap werk jona !
                    hoop eind deze maand ook zo ver te staan!
                    greetz

                    Comment


                      #70
                      Hmm ik wil fototjes van het geknipte spul
                      Ben erg benieuwd

                      Comment


                        #71
                        jij bent niet de einige dat benieuwd is atmosphrix

                        Comment


                          #72
                          Mooie toppen en planten!

                          Wil ook wel foto's zien van het geknipte spul en ben erg benieuwd naar het drooggewicht.

                          Ik heb nl gelijkaardige setup. Ik ga wel 9 plantjes zetten.

                          Comment


                            #73
                            mooie kweek geworden Jona , ik ben trouwens terug actiev operatie aan men kaak eindelijk achter de rug nu kan ik me trg consentreren op kweken ..

                            Veel plezier ng met je plant ..

                            Comment


                              #74
                              ziet er zwaar goed uit

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Atmospherix View Post
                                Hmm ik wil fototjes van het geknipte spul
                                Ben erg benieuwd
                                Ja, aan iedereen alvast m'n excuses voor het uit blijven van die foto's maar heb ik nou in de laatste week wel mijn fototoestel vergeten thuis zeker... Zonde gewoon. Alles mooi bijgehouden en de laatste week geen foto's kunnen nemen...

                                De helft van de planten ligt al om, waarvan 1 plant met nogal luchtige toppen en dus hels irritant knipwerk. Heb wel al enkele buds waar velen van jullie wel naar zouden verlangen om te roken, dus die komen dit weekend hier. Hou dus de boel in de gaten. Morgen gaan de andere 2 richting slachtplaats, de 2 dikste namelijk .Ook van het knipspul ga ik iets maken, weet enkel nog niet wat, ik hou het effe in de vriezer. Mijn idee gaat uit naar wietboter, kwestie van nog eens iets anders te hebben . Ik denk wel van met gemak een 300gr wietboter te kunnen maken van alles wat ik heb . Dus de gebakjes zullen ook aanwezig zijn .

                                Hang in there folks, the pics are coming

                                Greetzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X