Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Power Plant Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    we zijn in blijde verwachtig jona

    Comment


      #77
      Mooie buds heb je daar gekweekt!
      Veel succes met het knippen!
      grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #78
        ik zou er hasjolie van maken als ik van jou was of anders gewoon hasj...

        je moet zelf maar zien

        waiting for the pics...

        grtzzz

        Comment


          #79
          Sjeezes, was net van plan 2 planten te knippen op 2u maar dat kon ik wel vergeten! Het is er 1 geworden aangezien er toch wel een pak middelgrote toppen aanzaten... Het ziet er redelijk goed uit denk ik. Nog 1 te gaan, de beste naar mijn mening .
          Ik neem foto's zaterdag en zet ze dan online voor jullie!
          Maar wat heb ik mezelf toch aangedaan met die Powerplants... Knipwerk, knipwerk en bovenal KNIPWERK! Haha, hopelijk komt er een aardig goedje af. Ik laat het vannamiddag al testen door een vriend van me. Dus de kwaliteit zal nog niet super zijn maar het kan al een idee geven denk ik .
          Ik hou jullie op de hoogte

          Greetzzz

          Comment


            #80
            suc6 ermee knippe is zwaar werk maar het product wat je er voor terug krijg
            Schutto In tha house

            Comment


              #81
              ja ik weet nog wel dat ik bijna 2 uur bezig was met alleen een simpel lowrydertje

              Comment


                #82
                Wel succes jona maar powerplant krijgt maar zijn volle smaak na 3 weken dus ja je zult nog een beetje moeten wachten. Als je de ruik van kippenstrond ruikt dan is hij goed.

                Comment


                  #83
                  Heb nog nooit geknipt dus kan er verder weinig van zeggen alleen dat als ik t zo mag lezen erg lang duurt Of scheelt t ook als je nuchter knipt?

                  Comment


                    #84
                    Ik smoke niet, drink niet etc... En dat knippen gaat traag, heel traag zelfs. Maar het is ook een beetje een techniek denk ik, ik doe het zelfs niet eens zo precies (maar dat geeft niet echt, het is zelfgekweekte wiet dus thc is sowieso relatief hoog, wat kleine blaadjes tussen hier en daar kan niet veel kwaad denk ik). Ik probeer zo precies mogelijk te knippen maar echt, als je die planten zag en je moet je gaan inbeelden dat iemand dat moet knippen... Ik hoef niets meer toe te voegen denk ik ...
                    Maar het resultaat zal er wel zijn denk ik .
                    Nog 1 vraagje: Als je die toppen te drogen hangt, kan het dat na 2 dagen ze een beetje slap worden precies? (lijkt me logisch maar toch nog even vragen voor de zekerheid, teveel werk geweest dat er nu nog niets zou fout lopen ).

                    Greetzzz

                    Comment


                      #85
                      als ze niet goed dichtgegroeid zijn zullen ze slapjes worden,als ze goed compact zijn blijven ze droog nog kei hard...

                      grtzzz

                      Comment


                        #86
                        Door bergen werk overspoeld en door mijn examens bijna helemaal verslonden deel ik nog even mijn drooggewicht mee:
                        230Gram heel goede rookwaar! (Volgens een pak mensen hier in Brussel het beste wat ze hier ooit hebben gerookt).
                        Ik wil ook iedereen bedanken voor het volgen van mijn topic en vooral de tips van de pro's onder ons/jullie. De volgende kweek kan misschien nog even op zich laten wachten (toch een maandje minstens). Als ik tegen maart geen vriendin heb dan volgt er nog een kweekje, ik zal dan misschien eens Sweet Seeds feminised gaan proberen (ja ik weet het, ik zei niet meer aan feminised te willen doen maar kom kop, 230gr is niet zo slecht he voor een eerste keer ). Dus jullie maar hopen dat ik geen vriendin te pakken krijg .
                        Waarom? Nou, ik vind die 2 soorten vrouwen niet goed samengaan, moet je alles gaan uitleggen enzo... Het nut van een hobbykweekje zien die toch nooit in. Maar wij moeten wel verstaan waarom zij bergen kleren kopen...

                        GreetZZZ,

                        Jona

                        Comment


                          #87
                          230 gram, da's toch mooi behaald Jona.

                          Congratz ermee, en je vrienden zullen wel blij zijn nu
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #88
                            mooi jona hop naar de volgende kweek :d

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                              230 gram, da's toch mooi behaald Jona.

                              Congratz ermee, en je vrienden zullen wel blij zijn nu
                              Ja, ik ben zeer zeker tevreden met het resultaat. Als is het vreemd dat je 12-14weken werk zo moet wegdoen. Het liefste van al hou ik gewoon al me stash in een pot op de schouw ofzo. Vind het totale zonde om het weg te doen, echt heel raar om te omschrijven. Maarja, m'n vrienden die het getest hadden die staan al in de rij aan te schuiven of ze nog wat mochten proberen dusjah... De geur die er af komt hou je niet voor mogelijk, echt fenomenaal, al zeg ik het zelf. Mensen die straatrommel gewend zijn vallen volgens mij achterover bij het nog maar ruiken van dergelijke wiet, zo zuiver, lekker zacht, sativageurig(volgens een vriend van me). Echt een te fijne ervaring is het geweest! En er komt sowieso nog meer want ik heb de smaak echt heel hard te pakken! Het is een virus dat je niet meer los laat

                              Comment


                                #90

                                Comment

                                Bezig...
                                X