Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek uit een tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweek uit een tent

    Korting op 420shop
    Last edited by westport; 29 March 2009, 18:19.

    #2
    Klinkt heel interessant, vooral dat het WW is natuurlijk.
    Ik ben niet degene die het zou moeten vragen aangezien ik zelf nog geen foto's op me topic geplaatst heb maar je kan foto's plaatsen door een account aan te maken op www.mijnalbum.nl en dan de link van die bepaalde foto te zetten tussen image tags.
    Ik kijk er alvast naar uit
    Het lijkt me alvast wel dat je het goed doet, misschien dat op wat foto's nog een foutje kan uitkomen dus plaatsen maar die foto's .

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      WW is zeker leuk! Ik ga je volgen

      Die wc ventilator, zuigt die af? Een afzuiger is wel nodig en kan je beter niet op je tijdschakelaar zetten zodat hij altijd kan blijven zuigen hetzij heel laag als het licht uit is. Filter is ook handig.

      Wat voor tijdschakelaar heb je? Met relais?

      Greetz!

      Comment


        #4
        De wc ventilator zuigt aan, het geeft verse lucht naar de planten, een afzuiger heb ik nog niet.
        Het is niet gekopelt aan een dimmer, dus plaast constant aan volle toeren.
        En doodgewone tijdschakelaar van de gamma, zonder relais.
        Ik ga wel elke dag kijken of het aanspringt en afspringt, voor de veiligheid.

        Comment


          #5
          Het is dan beter dat je hem gebruikt als afzuiging en je inlaat passief laat, en dag en nacht laten draaien

          Comment


            #6
            Hey Nicky,
            dat heb je daar mooi gefixed!
            Ben benieuwd naar het verdere verloop.

            Zoals Jona al zei, hebben we hier graag dat je de foto's zichtbaar maakt.
            (niet enkel de link dus)
            Dat kan je doen door op het icoontje te klikken en vervolgens deze codes in te plakken:
            http://img517.imageshack.us/my.php?i...b200819sk1.jpg
            http://img442.imageshack.us/my.php?i...b200820vq5.jpg

            Dit maakt je toppic extra mooi en is het een plezier voor de andere leden om te lezen

            Greetz,
            zion

            Comment


              #7
              Denk dat ik een een mooi kastje ga maken, want zo een tent vind ik niet mooi.
              De enige probleem is mijn vrouw, ze vind dat te gevaarlijk en illegaal om dat te doen, dus doe ik dat achter haar rug, doet ze ook met haar vrouwelijke producten.

              Comment


                #8
                hahahaha LOL!!!



                succes

                Comment


                  #9
                  Ben vandaag wat hout gaan kopen in de gamma, en heb me 2 uren bezig gehouden met het maken van een nieuwe kast.
                  Het is nog niet af, zal nog wat moeten gaan kopen, maar zo ziet het er nu uit.
                  Het is 1m x 1m x 2.10

                  Comment


                    #10
                    Vraag me af of die ventilator genoeg afzuigt voor zo'n kast.

                    Netjes frame
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Hier een update van mijn nieuwe kast.
                      Elke commentaar is welkom.
                      De kast is 1mx1mx2.20m.









                      Nu maar hopen dat mijn plantjes mooi gaan groeien en bloeien.

                      Comment


                        #12
                        ziet er goed uit, is dat je afzuiging rechtsboven in de kast?

                        Comment


                          #13
                          Ja, dat is een ventilator voor de wc.
                          Wanneer kan ik het best water geven, voor de lampen aangaan, of tijdens, of als de lampen uitgaan?
                          Last edited by nicky; 25 November 2008, 10:41.

                          Comment


                            #14
                            Mooi kweekkastje, mooi gemaakt!
                            grtz


                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              mooi gemaakt

                              heb je ook gecontroleerd of er helemaal geen licht van buiten naar binnen komt trouwens?

                              Comment

                              Bezig...
                              X