Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w hps

Korting op 420shop
    Zo me nieuwe tentje staat de SJ DS-120
    Afbeelding 2013 ronde 060.jpg

Een 600w vsa met hamerslagkap philips son t erin , een ruck 125 rk l 330m3 afzuiger met een koolstof filter , een 100mm inblaas met iets te weinig capaciteit merk ik nu is een 90m3 als ik tent dicht rits trek ie behoorlijk vacuum , heb de rits voor de zekerheid zo,n 25 cm open gelaten .Er hangt met dit koude weer een kachel in die de boel in de donkere uren boven de 18 graden houdt .Er staat eerste weken nog een Ak47 in de tent die overgebleven is van vorige ronde . Deze ronde gaan er 3 soorten Feminized in namelijk een pretmix van Hy-seeds dit zijn de Cheese , Powerkush en de White47 . Zaadjes zijn zo de voorgroeipot met lightmix ingegaan .
    Afbeelding 2013 ronde 066.jpg

Deze staan nu week onder tneon voor te groeien , wil ze zo lang mogelijk laten groeien onder tneon en komen met een week of 2 in de tent erbij in 15 liters met de allmix van bio green en myccor korrels . Voeding ben ik nog niet helemaal uit maar sowiezo bio ivm het niet afzuren ph , zit te denken aan de hesi lijn voor aarde .

Afbeelding 2013 ronde 035.jpgAfbeelding 2013 ronde 004.jpg

En al lekker 2 keer in de week inspuiten preventief met Cannacure

Afbeelding 2013 ronde 014.jpgAfbeelding 2013 ronde 017.jpg

En van een ruil met medehobbyist K1 heb ik 10 Somango Reg zaadjes overgehouden heb deze in cocos potjes voor gegroeid in lightmix en in kweek kas tot ze tegen dak aan stonden 9 van de 10 is ontkiemd en inmiddels ingegraven in potten variŽrend van 10 tot 12 liter , en 1 in een potje iets groter als voorgroei dit word de reservesmurf . Ik heb besloten de Somango,s gelijk op 12/12 te zetten , en heb met 2 planken hout een verdieping gemaakt zodat ze wat hoger staan en hopelijk niet teveel gaan strekken in deze potten , al heb ik wat ruimte over gelaten om nog grond bij te vullen . Hierbij wat foto,s van het overpotten van de Somango,s

Afbeelding 2013 ronde 053.jpgAfbeelding 2013 ronde 054.jpgAfbeelding 2013 ronde 068.jpgAfbeelding 2013 ronde 071.jpgAfbeelding 2013 ronde 096.jpgAfbeelding 2013 ronde 076.jpg

En nu maar proberen er een geslaagde ronde van te maken

Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

ziet er mooi uit

Hopelijk wordt een succesvolle ronde!
    KK
    sigpic

Comment

Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

Ik ben hier ook weer bij om je te volgen lange, veel succes op naar die dikke toppen
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

good luck langenl en knallen maar
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Succes deze ronde !
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Lokes ,

mooi groen is ni lelijk he :p

Veel geluk met de damen's he

Groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Thanks voor reacties En we hopen maar dat er een paar dames tussen zitten K1 hehe me eerste reg zaad dus toch wel benieuwd hoe dat gaat lopen

Comment

En weer even lekker aan het hobbyen geweest 4 Cheese in 15 liters gezet en mee op 12/12 in de tent aangezien tent aardig vol staat heb ik niet veel voorgroei nodig. Ook de Somango,s even wat ingestopt en weer wat water gegeven . Er staan nog zo,n 5 dames onder tneon tot de 3 bloeiers klaar zijn , krijg ik ook wat verschil qua tijd oogsten

Afbeelding 2013 ronde 128.jpgAfbeelding 2013 ronde 129.jpgAfbeelding 2013 ronde 130.jpgAfbeelding 2013 ronde 139.jpgAfbeelding 2013 ronde 134.jpg

Comment

K volg je verslag.
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Succes met de nieuwe ronde. Heb zelf goeie dingen gehoord over die White47, ben zeer benieuwd! Groeten
                    sigpic
                    Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

Zal er weer is een paar laten zien op dag nummer 14 Doe nu om de 3 dagen zo,n 350 a 400 ml water per pot , met de bemeste aarde en myccor korrels wil ik eerste 3 weken enkel water geven en dan maar is aankijken hoe verder te gaan

De White47

Afbeelding 2013 ronde 155.jpgAfbeelding 2013 ronde 166.jpg

De Cheese

Afbeelding 2013 ronde 167.jpgAfbeelding 2013 ronde 154.jpg

Powerkush

Afbeelding 2013 ronde 165.jpg

En de somango,s

Afbeelding 2013 ronde 149.jpgAfbeelding 2013 ronde 160.jpgAfbeelding 2013 ronde 169.jpg

Lekker laten groeien zeg ik

Comment

mooie jonkies langenlbenieuwd naar je powerkush en je cheese

Comment

En weer een paar dagen verders

De Cheese

Afbeelding 2013 ronde 196.jpgAfbeelding 2013 ronde 172.jpgAfbeelding 2013 ronde 197.jpg

Powerkush

Afbeelding 2013 ronde 199.jpg

White47

Afbeelding 2013 ronde 210.jpg

En de somango,s in zwarte potten Ben benieuwd hoeveel dames er straks over blijven

Afbeelding 2013 ronde 180.jpgAfbeelding 2013 ronde 190.jpgAfbeelding 2013 ronde 191.jpgAfbeelding 2013 ronde 192.jpgAfbeelding 2013 ronde 207.jpgAfbeelding 2013 ronde 186.jpgAfbeelding 2013 ronde 185.jpg

Hoppa de kleinste als laatste Heb inmiddels gekozen voor biobizz als voeding verdere kweek volgende update meer info daar over

Comment

Ziet er goed uit lange, hopen op heel wat dames
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

powerkush jammie jammie komt daar goed langen

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X