Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

    je hebt smaak laten we het zo zeggen

    leuk man knallen man.. suc6

    Comment


      #17
      Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

      Zeer mooi langenl !! Keep em green

      Comment


        #18
        Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

        lokes lange ,

        iedereen zegt dat het goed is !!

        sorry ik heb der andere mening over :d

        volgens mij geef je de damens beetje veel drinken ??

        tevens zie ik op foto 1 een blad van de plant er onder !! die plant vertoond wel wat gebreekjes he !! ijzer tekort vermoed ik ??

        tevens nog een melding oppassen met voedding he , zie namelijk verbrande puntjes !! of ligt het aan de aarde !!

        Groetjes en hou ze groen m8

        voor de rest zien de damens er wel netjes uit
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #19
          Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

          Thanx voor replies word gewaardeerd ! Ik heb de laatste 3 dagen de potten allemaal opgevult , en heb inderdaad 2 of 3 blaadjes een beetje mee ingegraven ik ga het vanavond nog is allemaal nalopen . Ik heb de kleine voorgroei potjes enkel gevuld met lightmix eerste 3 weken , en in de definitieve pot zit fr allmix van greenlabel gemengd met wat myccorkorrels . Ik probeer om de 2 a 3 dagen te wateren en doe dan gemiddels 350 a 300 ml tot nu toe geen zware potten ertussen zitten . Maar tips over hoe ik het anders zou kunnen doen zijn altijd welkom ! Mijn voedingspakket is gister binnen gekomen de biobizz lijn en heb een grote emmer vleermuizenstront erbij gedaan omdat ik hier ook veel goede verhalen van heb gehoord . Hier nog een foto van binnengekomen spulletjes ben benieuwd of er iemand tips heeft mbt biobizz gebruik


          Afbeelding 2013 ronde 212.jpgAfbeelding 2013 ronde 214.jpg

          Comment


            #20
            Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

            en knallen maar lange :p

            bio pouwns ^^

            Groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #21
              Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

              Ziet er gezond uit . Ik denk dat je meer water per keer kunt geven, en langer tussen de waterbeurten kunt laten. Op grond is het echt een kwestie van flink nat maken en weer goed droog laten worden, zo voorkom je dat ze lui worden. Onkruid moet werken!
              Je voelt gewoon aan de potten om te bepalen wanneer ze weer water nodig hebben.

              Groeten
              sigpic
              Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


              Comment


                #22
                Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                Nou dat hebben we dus maar een keer gedaan Heb de volgende mix gemaakt 6liter water , 6ml rootjuice , 6ml bioheaven , 6ml biogrow , 6ml fishmix en 4ml alg a mic ik heb enkel de voorschriften op de flesjes gelezen en de ec waarde gemeten [ 1.37 ]Kwam nu uit op zo,n 375ml per plant dus laat ze nu weer paar daagjes droog trekken . DSC_0150.jpgDSC_0153.jpgDSC_0156.jpg

                Comment


                  #23
                  Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                  ze staan er goed bij langnl dit word terug een leuk verslag om te volgen

                  Comment


                    #24
                    Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                    Het is me eerste reguliere zaad dat ik probeer en kom nu toch de dingen tegen waar ik tegen op zag ...... ballen in de tent . Maar mag hopen dat ik er op tijd bij ben zo in het 3e weekje van de somango,s . Heb er 2 weg gehaald omdat het overduidelijk man was
                    DSC_0199.jpgDSC_0200.jpgDSC_0157.jpgDSC_0163 - kopie.jpg


                    -2 dus nog 7 somango,s over die er zo bij staan :

                    DSC_0160.jpgDSC_0170.jpgDSC_0172.jpgDSC_0182.jpgDSC_0144.jpgDSC_0132.jpg

                    Zielig klein he die laatste Heb vandaag de bloeiende ak uit tent gehaald om de jongere planten een lekkere wasbeurt met cannacure te geven .
                    Dan de Special Mix van hy-seeds , waarbij ik me gelukkig niet druk hoef te maken om ballen {als ik op tijd erbij ben met die reg } ook deze dames hebben vandaag weer een preventieve douche gehad met cannacure . En de tent is weer een beetje opnieuw ingedeeld doordat er weer 2 planten afvielen had ik de ruimte om 1 Powerkush van de 7.5ltr na de 15ltr pot te verpotten . De rechterhoek staan nu 4 15 liters met Cheese :

                    DSC_0202.jpgDSC_0186.jpgDSC_0188.jpg

                    White47 :

                    DSC_0189.jpgen 2 naast de bloeiende ak in linkerhoek nog 2 in 10 liters DSC_0204.jpg

                    En de Powerkush staat op de plank links 1 in 15 ltr en een 11.5ltr

                    DSC_0206.jpgDSC_0180 - kopie.jpg

                    Bij volgende update hopelijk geen ballen meer

                    Comment


                      #25
                      Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                      dames staan er mooi bij langenl mannen eruit halen en verder de geile bende laten knallen
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #26
                        Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                        Weer 2 mannen ontdekt bij de somango,s Heel de tent leeg gehaald helemaal schoongemaakt en de bloeiende dame eruit gelaten . Afzuiging afgesloten en de dames opnieuw neergezet en een goede 2.5 liter water met cannacure over de dames gespoten . Heb weer een goede 8 liter water aangemaakt met 8ml bioheaven , 8ml biogrow , 8ml topmax , 8ml root juice en 8ml alg a mic verdeeld over de dames de 15 liters zo,n 600ml en de 11 liters zo,n 350 ml , zal de 11 liters na 2 a 3 dagen iets bijgeven de 15 liters blijf ik nog even om de week doen . De 4 Cheese linksboven >>>

                        100_3285.jpg100_3289.jpg


                        3 White 47 in de rechterbovenhoek >>>

                        100_3286.jpg100_3292.jpg

                        En in het midden 2 Powerkush en de 3e in grijze 11ltr pot rechts >>

                        100_3288.jpg100_3299.jpg100_3302.jpg

                        En vooraan nog 5 somango,s >>>

                        100_3294.jpg100_3298.jpg100_3303.jpg100_3304.jpg

                        Comment


                          #27
                          Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                          De Powerkush uit 11ltr overgezet in een 15 liter nog net voor de bloei eraan komt Ook alle dames een theelepel guano gegeven en de potten weer allemaal een beetje bijgevuld . Heb van Sensei qnq wat dingen overgenomen van zijn voedingsbeurten met de biobizz en hopelijk gaat mij dat helpen om tot ver in de bloei groene planten te behouden En voor de lol nog wat pics >>>>>

                          100_3308.jpg100_3309.jpg100_3310.jpg100_3311.jpg100_3312.jpg100_3313.jpg

                          Volgende Update weer is proberen zonder hps erop

                          Comment


                            #28
                            Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                            Lekker vol, dat word weer een mooie ronde langenl (of mister yellow )
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              #29
                              Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                              mooie planten.

                              Comment


                                #30
                                Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                                bioBizzzzz zullen ze vast lekker vinden

                                Comment

                                Bezig...
                                X