Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

    Grote dikke rokers zullen dat worden en die Somango manmanman wat een rukwiet zwaar verboden onder de achtien voor de rest nog weinig toe te voegen

    Comment


      Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

      jaja m8 , hoe staat het met de trichs ondertussen ??

      bijna klaar !!

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

        Ga met me trilhandjes weer een poging wagen met de microscoop foto te schieten voor zover ik kon zien was het nog wel zo,n 75 % clear

        Comment


          Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

          De toppen van de Hy-seeds pret mix is aardig gecured en de absolute favoriet is de Power Kush

          Een rookverslag dan maar De PowerKush Lijkt echt op de ouwerwetse orange bud qua uiterlijk . Hij rookt heerlijk weg beetje zoet sinas achtig dikke 8.5

          De Cheese heeft denk nog wat langere curetijd nodig de echte cheese is er nog niet maar verkruimelt al lekker en word er zekers al goed stoned van een 7

          De White 47 is een killer echt binnen 2 hijsen zitten en ervan genieten , vergeet een hoop na 1 qua smaak echt een skunk met iets wat zoetigheid een 7.5

          Loop erg te klooien met foto,s dus moet er is voor gaan zitten om een paar mooie budshots erop te gooien . Heb nu in totaal zo,n 5 weckpotten van 2 ltr vol zitten dus ik vermaak me wel tot volgende oogst

          De somango,s zijn geoogst na knipbeurt weer wat foto,s {tenmiste ..... proberen }

          Comment


            Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

            Yummie Langenl, voor mij eentje met je Power Kush aub Wat een kweek, he?

            Grtz

            Comment


              Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

              ben benieuwd lange naar de pics

              laat het in ieder geval smaken !!

              en hop naar de volgende run ^^

              Tevens bedankt om mijn K1 Mango mee in je verslag te zetten !!

              Groetjes en moest je nog intresse in iets hebben !! dan weet je me te vinden he ^^
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                Ziet er goed uit lange, hopen op heel wat dames
                Mooie foto's
                Die hydro kollers horen die niet op de bodem van je pot als je.
                In mijn ogen heeft geen elke zin om boven te zeten allen het is niet goed voor je,worters
                Als je ze onder in de pot had gedaan had je meer voordelen zo als je te veel water geeft vang het op bij weinige water. Paken de worters daar water vandaar tot die tijd kun je zie. Dat je planten water nodig heb en je aarde luchting en komen je worters niet door elkaar
                Of ben je met cocos aan het kweken dat heeft wel zijn werking boven
                Last edited by shapie; 11 June 2013, 08:38.

                Comment


                  Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                  Erg zonde dat de Powekush getopt moest worden wil er zekers nog een keer rondje mee doen ! @K1 die somango is voor de ervaren mannen heb er aardig wat te roken afgehaald maar makkelijk was het zeker niet

                  Over de hydrokorrels het volgende . Heb de lightmix grond met batshit en hydrokorrels gemengd als ik van onder zou wateren zou ik zekers onderin een laag willen optie 1 zeg maar ... Ik heb gekozen voor optie 2 mengen door de grond

                  Optie 1

                  Je kunt de korrels onder in de pot bak of kuip leggen en dan afvullen met potgrond. Op deze manier zullen de hydrokorrels voor een betere drainage zorgen. Dit is zeker beter bij de grotere potten, bakken of kuipen.

                  Optie 2

                  Je kunt de korrels ook door de (pot)grond mengen. Dit heeft twee voordelen: De korrels houden door de gehele pot vocht vast en tevens zorgen de korrels dat de grond luchtig blijft, wat weer ten goede komt aan de wortels.


                  Comment


                    Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                    En nog wat foto,s van de somango trichs

                    1306051823031026985.jpg

                    Comment


                      Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                      Lekker lekker lekker
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment


                        Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                        Foto,s van de toppen zijn keer op keer mislukt ..... zekers met dat trichomen ding ik tril te fucking veel . De mangohaze begint al aardig te ruiken en doordat de andere voorraad iets harder ging als verwacht deze week eraan beginnen het te roken . Het zijn over het algemeen niet dikke toppen maar kleinere buds met klein takje erin . Heb vorige week een aantal toppen door de grinder gegooid en de eerste zak gruis is inmiddels op Het is een zoetehazedalm die je ruikt als het zakje open gaat het proeft ook echt als die ruikt , al moet ik zeggen dat het voor het mooie nog wel langer als 6 a 7 weken moet curen maja nood breekt wetten ben nu al paar weken niet in de shop geweest en bevalt me prima eigenlijk ! Hij rookt lekker weg en al voelt het voor mij na 1 damn ik wil er nog 1 na deie 2e is het dan ook echt alles kwijt oftewel knetterrrr . Mijn maatje had dit na 4 hijsjes al maar die lust ook liever ipv haze lol . Hij rookt lekker weg , stoned zat ken dit soortje enkel beter doen door mijn temp en hoogte /ruimte te veranderen maar voor de roeien waarmee ik geroeid hebt wil ik dit eindresultaat toch een dikke 7,5 geven .



                        K1 Thanx voor de seedsruil ik heb ervan genoten nieuwe dingen aan te leren zien , waardoor het nu nog makkelijker gaat

                        Ook aan een ieder die mij door deze ronde heeft getrokken bedank en een dikke , Ook hy-seeds toppie


                        Van de fluffy topjes en knipafval word inmiddels een chockocake gebakken zal hier nog foto,s van uploaden als ik het nog snap morgen

                        Comment


                          Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h

                          lokes m8 ,

                          geniet er van , en als ik u nog ergens mee van dienst kan zijn , dan hoor ik het graag

                          Groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment

                          Bezig...
                          X