Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BaZe
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 282

    #211
    Re: Derde Kweek, Homebox met 600Watt

    toch alles bij elkaar een toppie verslag en je heb tog aardig wat en dan nog verschillende soortjes laat het je voor een tijdje smaken

    ben benieuwd hoe je volgende kweekje gaat

    groeten.
    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

    Comment

    • ijscoman1
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2008
      • 1768

      #212
      Re: Derde Kweek, Homebox met 600Watt

      Hey Westport bedankt, alles is zo droog als het maar kan dus ik ben nu echt helemaal klaar. Bedankt voor de rating man, dat is altijd leuk!

      @ BaZe ook bedankt, ik ben zelf ook benieuwd hoe mn volgende gaat dus die laat niet lang op zich wachten. Ik begin dit weekend hoop ik

      Greetzz

      Comment

      • wouterr18
        Plantje
        • Aug 2008
        • 10

        #213
        Re: Derde Kweek, Homebox met 600Watt

        Misschien valt het idd wat tegen, maar toch vindt ik dat je het goed hebt gedaan

        Comment

        • ijscoman1
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 1768

          #214
          Re: Derde Kweek, Homebox met 600Watt

          Hey Wouter bedankt! Ja ik ben ook wel blij natuurlijk maarja van 8 planten is het wel wat magertjes. Ik had de vorige keer 50 gram meer van maar drie planten dus ik had nu wel iets meer verwacht.

          Ze smaken lekker en werken goed dus wat dat betreft ben ik zeker wel tevreden

          Greetzz

          Comment

          Bezig...