Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Dag 33 in de tent. Morgen staan ze een week op 12/12 dus het zal niet lang duren voor ik de eerste witte haartjes ga zien hoop ik... en anders eventueel balletjes. Zoals je kunt zien zijn de White Widows weer wat gegroeid. Lastig soortje, tenminste bij mij dan. De rest gaat prima, mooie bladeren overal. Zodra ik de eerste bloeiverschijnselen zie ga ik beginnen met bloeivoeding en Cannaboost. Ga dit uiteraard heel langzaam opbouwen dan.

    En natuurlijk het belangrijkste van de kweekverslagen, de foto's

    Greetzz!

    Foto 1- WW1
    Foto 2- WW 2 en 3
    Foto 3- Afghani 3
    Foto 4- Afghani 1
    Foto 5- Afghani 2
    Foto 6- Twisted Shack 1
    Foto 7- Twisted Shack 2
    Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:01.

    Comment


      #62
      zozo,weeral bijna nieuwe toppen aan je planten

      hopelijk blijven de mannetjes weg en heb je nog een goed arsenaal aan vrouwen...

      de planten zijn lekker goed bebost dus dat zullen weer mooie lange toppen worden!

      ik kijk er al naar uit...

      grtzzz

      Comment


        #63
        mooie planten heb je hoor het gaat je steeds beter af

        Comment


          #64
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #65
            Bedankt voor de reacties! Toen ik gisteravond nog even keek, zag ik bij 2 Afghani's al de bekende witte sprietjes en de derde begint ook volgens mij. Bij deze drie nog geen balletje te zien aangezien dit vrouwelijk zaad is. Na 6 dagen 12/12 al de eerste twee vrouwen en waarschijnlijk dus drie. Hoop toch ook op een vrouwelijke Twisted Shack maar deze laten nog niets zien dus nog even geduld

            Ben ook benieuwd of de WW vrouwelijk is of herma word na al dat gestress. Ze gaan nu de goede kant op maar mogen nog wel even doorgroeien om vervolgens een paar lekkere grammetjes te maken.

            Ik ga dus de Afghani's vanaf vandaag voeding ed. meegeven. Foto's volgen over een aantal dagen als er wat meer haartjes aanzitten

            Greetzz

            Comment


              #66
              relax ook dat je zoveel soortjes het staan, kun je elke dag wat anders roken

              groet

              Comment


                #67
                Dat is inderdaad de bedoeling Ik wissel nu ook steeds met mn oude voorraad. Hoop het precies te halen totdat deze kweek klaar is! Maar dat gaat zekers lukken.

                Comment


                  #68
                  Moet je daarom die hele lap text quoten? En ik bedank, zie dat je die site overal loopt te promoten. Alleen daarom wil ik daar al niet bestellen

                  Comment


                    #69
                    gvd ik dacht ijsco heeft weer een update, valt dat ff vies tegen..

                    komt er weer 1 ordinair reclame maken in andermans topic

                    bovendien zijn ze aardig prijzig, daar bij grow electro

                    groet

                    Comment


                      #70
                      Inderdaad slechte reclame, 3 berichten op het forum plaatsen zonder jezelf voor te stellen hier:
                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

                      En dan ook nog een 3 berichten waar spam in staat en waar de mensen niet blij van worden... foei
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #71
                        En zo is het maar net Bedankt voor de steun

                        En weer on topic, vanmiddag heb ik ook 1 Twisted Shack aan het lijstje vrouwen toegevoegd! Jaja dit is de vierde vrouw alweer!

                        Nu de laatste TS nog en dan maar wachten op die lekkere budzz. De WW laat nog niets zien maar dat is wel logisch dus dit zal nog wel even duren, althans dat hoop ik Temperatuur is nog steeds net boven de 26 max en rond de 17 min. Lv is rond 65-70. Als de toppen komen ga ik dit laten zakken.

                        Peace!

                        Comment


                          #72
                          Hey ziet er ook wel al een schoon kweekje uit --> racen voor wie eerst afbloeit? Men semi bio kweekske is ongeveer gelijk met de jouwe gestart in bloei
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment


                            #73
                            haha, ik wil best racen da's mn hobby maar of de planten ook zo snel gaan durf ik niet te zeggen. Dat is altijd moeilijk. Mijn vorige kweek moest 8-9 weken. De eerste twee planten waren na 7 weken klaar en de derde duurde bijna 15 weken (ongeveer) dus het hangt wel van veel omstandigheden af hoe snel ze gaan, en uiteraard de soort. Je ziet ook dat mijn White Widow een moeilijke start had dus die liggen al ver achter dus ik denk dat als de rest klaar is, de WW's nog wel een paar weken moeten.

                            Even een updateje tussendoor Dag 37. Jullie kennen me zo langzamerhand, ik krijg geen genoeg van foto's maken. Ook de tweede Twisted Shack heeft gister ook al witte haartjes laten zien!. Dit betekent dat alles in mn tent vrouw is De boel groeit trouwens als kool, vooral de TS in het midden. Twee foto's van Afghani's zie je duidelijk de witte haartjes komen!

                            opstelling in de tent op de laatste foto:

                            Afghani 1------------------------Afghani 2
                            Afghani 3---Twisted Shack 1---Twisted Shack 2
                            White Widow 1------------White Widow 2 & 3
                            Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:01.

                            Comment


                              #74
                              Het zien er echt wel al schoon sletjes uit, kort, bossig, mooi groen blad --> nog iemand die weet hoe hij zijn sletten wil

                              Straks nog es checken bij de sletjes van mij, kheb eergisteren een soort scrog geprobeerd, khad ze mss beter dan nog iets langer laten voorgroeien maja. (als da maar goe komt)
                              In de hoop het groen een beetje op gelijke hoogte te houden, men sletten heb ik liever klein en vet

                              Denk dat men Royal Queen Amnesia Haze ook wel een lange bloeier zal worden, toch ben ik ervan verwondert dat de slet nu al witte haren begint krijgen

                              Van welk merk is je WW ik heb er nog gehad van nirvana denk ik en daar waren de eerste teefjes al uit de grond gesnokt op 8weken en de laatste iets meer dan 9weken. Ik sta nog met een potente man ook ?
                              Je moet maar zeggen als je hem effe wil lenen, die heeft wel altijd zin om wat sletjes te verkrachten
                              Misschien es van de zomer een zaad projektje doen, er staat nog een mannelijke blockhead, white widow, pure power plant, Northern Light en Herijuana.

                              Van elk waren telkens 6 zaden geplant en de mooiste/snelste groeiende geselecteerd (groot woord voor mij)--> natuurlijk als gevolg dat ik maar 6 moeders overgehouden had van de 7 soorten
                              PS: ik ben een amateur die alles wil uitproberen voor de hobby en natuurlijk om een stevig rokerke aan over te houden

                              Pffft: zoveel plannen, zo weinig tijd
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment


                                #75
                                Thanks! Mijn WW komt van High Supplies seeds, de Afghani van Spliff Seeds en deze zijn beide female. En de TS komt uit de collectie van Sannie.

                                Ik hoef er trouwens geen man bij, maar ben wel benieuwd of dat zaad kweken bij jou lukken gaat. Bedankt voor het aanbieden maar ik heb ook geen plaats meer Zal je scrog nog even checken in je verslag!

                                Peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X