Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het spy zou je mij eens in een pb eens kunnen uitleggen hoe dat precies werkt om zelf zaad aan te maken? Heb wel interesse om dit ook eens uit te proberen.
ik ben zelf ook aan het kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat dus kan je bij deze nog niet helpen. Dit is voor mij ook de eerste x dat ik een poging waag, de resultaten zullen binnen een week of 6 bekend zijn.
Thnx thugz op jd is idd niet heel veel te vinden grotendeels was youtube mijn vriend voor deze info.
Hey k1,
Thnx voor het meedenken maar die info was al bekend
Vande blue berry was het te weinig om te bewaren maar volgende x hebben we stuifmeel genoeg.
Nu nog een handige manier om te melken want oude fotorolletje heb ik niet(digitale tijd he:p)
Er zit idd een verschil tussen die 2 we zullen het zien hoe ze verder groeien maar voor het ontkiemen krijgen ze een 10+.
Er staat zat op JD over zaadjes maken. Heb het zelf ook in m'n verslag gedaan.
Je zult er wel even wat tijd in moeten steken om veel te lezen, een forum is niet alleen een verzamelplaats van vragen.
Nadeel van stuifmeel in huis is dat het overal aan gaat zitten, je kleren bijv.
Als je met een trui aan je man-tent in gaat, en daarna je vrouw-tent, krijgen je vrouwen al overal zaad.
En je tent (en alles erin) mag je ook fijn schoonmaken als er een man heeft staan stuiven, da's ook niet echt een hobby van de mannelijke man.
Als je echt een soortje wil maken heb je wel 5-6-7 generaties nodig om ze stabiel te krijgen.
Gewoon een man bij een vrouw doen, daar krijg je zaden uit van misschien wel 4-5 verschillende soort.
Die bloemetjes moeten er wel uit natuurlijk, je hebt alleen dat gele poeder nodig.
Stuifmeel schijn je te moeten invriezen als je het wil bewaren.
Buiten de vriezer blijft het hooguit een maand of 2 goed, is mijn ervaring. (ik heb geen vriezer)
Voor eigen zaadkweek volstaat het als je 1 topje bestuift.
Een kleiner topje van halverwege de plant kun je makkelijk 50 zaden uit halen.
Maarre...even terug naar de planten...
Volgens mij zie ik de bladpuntjes nu iets verkleuren PSY.
Ben je al gestopt met voeding, of geef je nog steeds ?
Ze krijgen idd al bijna een week alleen water, maar merk nu wel dat de haze auto's wat lichter worden dus die zullen apart wel een klein beetj voeding krijgen. Kan de bladvoeding ook resulteren in verbrande bladpunten? Dan weet ik gelijk de oorzaak:p
@escargot: als je maar hard genoeg erin geloofd wie weet haha
@smokingdad. het is ckr te vinden koste mij ook een aantal uren zoeken om mijn vragen beantwoord te krijgen. En hier op jd is niemand te beroerd om wat uit te leggen mits er wel wat moeite voor gedaan is. Zoek zelf het grootste deel op dan zal je nog enkele vragen over houden.Als ik de wietjes geoogst heb komt er ook een verslag van de zaadrun wellicht schept dat wat duidelijkheid.
Comment