Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gisteravond nog ff snel wat omgepot en vanmiddag weer een deel. We gaan lekker verder met 3.6l potten deze hebben bij monatanaa bewezen dat je huge planten kan krijgen in die potjes(na 3 maanden 1 bonk wortel).
Heb gister een voorraad lightmix en cocos gehaald. De dames krijgen 60-40 lightmix-cocos in het potje om is te bekijken hoe de planten erop reageren. Heb al zoveel mensen erover gehoord dat het een poging waard is om het deze ronde te proberen.
Heb niet alle dames op de foto gekregen aangezien we met een max zitten.
Ik zal morgen de eerste dosis voeding van metrop toe gaan dienen. Heb de ph meter ge-ijkt en het water uit de kraan getest(7,8) en nog ff een flesje ph- gehaald(ook wel makkelijk om te hebben staan)
PPPPPP
Haze AutoHaze Auto
Blue BerryBlue Berry
Amnesia auto
???auto
Northern Light
Big Bud
Totaal plaatje
De blue berry's en de ???auto zijn reguliere zaden net als de PPP's.
misschien word er nog een man gehouden voor wat stuifmeel maar dat zien we later wel.\
Vandaag voor het eerst een halve dosis voeding gegeven. De ph van het medium stond op 5.5/5.6 het kraanwater hier 7,8/8 met een beetje voeding erbij viel er niks aan te passen wat een geluk weer he Het was nog ff uitvogelen maar heb mezelf 4x gecheckt en 2x de meter geijkt en ik bleef hetzelfde uitkomen dus dat gaat geen problemen opleveren. Morge eerst weer een check van het medium want wil geen problemen sowieso niet in het begin
Daar zijn we weer met 13 dagen groei van de ppp
Na de thuiskomst vandaag gelijk de dames/heren gecheckt en alles is nog onder controle.
Metrop heeft mij geadviseerd om 1x in de week 15ml calgreen op 100L water de planten zeiknat te spuiten so here we go.
Mengelmoesje aangemaakt 3ml op 1l water en flink geneveld. Ik ben benieuwd hoe de planten hier op gaan reageren.
We hebben nu 11 plantjes overgepot naar 3,6l en ik moet zeggen ze genieten ervan. De rest van de autoflowers mogen nog heel even blijven staan.
van links naar rechts en we beginnen boven 5x Blue Berry/amnesia/???/Blue Berry/2x northern light/big bud/3x Blue Berry(3,6l potten)
boven de 3x blue berry/dan ppp,3x haze auto,ppp en daaronder weer 3x ppp.
Ziet er Leuk uit, maar als je wilt dat ze wat opsteken van die h&m gaje hem toch uit de folie moeten halen.
Want dat krijgen ze toch helemaal niet open met hun bladeren
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Wat bedoel je met h&m en folieZo ook goeie morgen haha had nog niet eens gezien dat het h en m was staat daar beetje om de wind van de invoer tegen te houden.Was nog nie helemaal wakker geloof ik haha. Gebruik jij geen rubbertje dan? Straks krijgen ze last van schimmels en soa's motte we nie hebben he hahGreets
Hahaha goede morgen, ik had er nog nooit geprobeerd met wat leesvoer bij hen.
Maar met een kleding tijdschrift haal je er zo de dames uit denk ik.
Van soa's enzo ben ik niet te bang bij hen, die rook ik er wel uit!
Behalve deze dan met haar kut schimmel infectie:
Haha dat weet ik wel ckr houd ze nu echt superscherp in de gaten. Mocht het toch weer zover zijn ben ik er op tijd bij. En het voordeel nu is dat ik ze gewoon ken op pakken en meeneme naar wat daglicht dat was toch een uitdaging geweest met me scrogje want die had nie eens door de deur gekunnen:p
Vies Cook, ik opende gewoon die link echt goor!
Ja maar zo zijn die toppen nu ook ongeveer 12 gram , doordat ik het door omstandigheden op een redelijke veranderlijke plaats laten drogen heb !
Echt boos op mezelf, maar ga ik geen 2x tegenkomen!!
Comment