Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers
thnx lovis je moet maar af en toe is komen kijken ze gaan knallen ik voel het haha.
En idd ze zijn alle 3 van de partij
.
greets
Voor de liefhebbers onder ons weer een rondje foto's dag 15 groei van de ppp's
En de auto's 2-13 dagen verdeeld.
Ik heb 2 dagen geleden gesproeid met calgreen ondanks de hoge ec die het sproeiwater heeft hebben de plantjes er totaal geen last van gehad dus kom maar op met die dikke cellwanden
. Verder staan de dames er keurig bij na een halve dosis voeding.
De lightmix gemengd met coco doet ook wonderen de potten drogen amper uit echt ideaal. Daarentegen moet ik wel goed uitkijken met water geven. Verder kan ik vertellen dat ik bijna alles omgepot heb naar 3,6L op 3 kleintjes na die mogen nog een paar daagjes.
Een overzichtje
Blue BerryBlue BerryBlue Berry
Blue BerryBlue Berry
Haze AutoHaze Auto
Big Bud
Amnesia
???
thnx lovis je moet maar af en toe is komen kijken ze gaan knallen ik voel het haha.
En idd ze zijn alle 3 van de partij
greets
Voor de liefhebbers onder ons weer een rondje foto's dag 15 groei van de ppp's
En de auto's 2-13 dagen verdeeld.
Ik heb 2 dagen geleden gesproeid met calgreen ondanks de hoge ec die het sproeiwater heeft hebben de plantjes er totaal geen last van gehad dus kom maar op met die dikke cellwanden
De lightmix gemengd met coco doet ook wonderen de potten drogen amper uit echt ideaal. Daarentegen moet ik wel goed uitkijken met water geven. Verder kan ik vertellen dat ik bijna alles omgepot heb naar 3,6L op 3 kleintjes na die mogen nog een paar daagjes.
Een overzichtje
Blue BerryBlue BerryBlue Berry
Blue BerryBlue Berry
Haze AutoHaze Auto
Big Bud
Amnesia
???

Comment