Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Thnx allemaal. @cookaap:die vertakkingen komen door die 400w hpi tot gister stond alles daaronder.
    De 400w hangt nu op 40cm hoogte en de 250w op 30cm want dichterop vonden ze echt niet fijn. Ik zag gelijk de bladranden opkrullen dus gelijk maar weer wat hoger gehangen.

Inmiddels ook nog 2 van de 5 kleintjes overgepot naar 3.6l 1 blue berry en een ???.

Greets Psy
    Last edited by psychedelic1988; 6 October 2013, 21:01.

Comment

Dag 24 Groei

Heb vandaag aardig moeite zitten doen om elke bloemkool fatsoenlijk op de foto te krijgen(heb af en toe het id dat ik met de telefoon mooiere foto's maak maar wel wat minder functies).
      Mja elke soort is aanwezig ik ga stoppe met lulle plaatjes zeggen genoeg

....

5x regulier

1x fem.

1x fem.

3x regulier

6x regulier(tot nu toe zeg ik 6/9 vrouw)

2x fem.

3x fem.

2x regulier

<-----

Nou dit was dan voor het eerst alle mannen/vrouwen in 1 update ga dit toch wel wat vaker doen.
      Angel heeft me goed zaad gegeven had 9 blue berry's ontkiemd en er zijn er 3 uitgewipt waarvan 1 bewaard het is nog even wachten maar de mannen verschenen heel snel.
      Verder treed de bloei al lekker in bij de haze auto's en 3 BB's en de rest gaat snel volgen.
      Nou kon ik het vandeweek niet laten om toch 2 van k1 zijn amnees te ontkiemen wat hier de plannen mee zijn weet ik echt nog niet. Mayby een moeder of wat stuifmeel i dunt know we zien wel haha.
      Verder heb ik vandeweek van de mannen van metrop 10 reguliere zaadjes gekregen (hij noemde het een beest). De genetica wil ik eigenlijk wel achteraan al weet hij geloof ik ook niet echt wat het is mja eerdaags ook 2 ontkiemen poten en kijken denk.

Greets Psy

Comment

Haha wat een collectie zeg! Nice.

Ik dacht dat die lange zijtakken kwamen door je 250w, ik had namelijk ook een tijdje 250w in mn tent en ik merkte dat ze begonnen te strekken.
        En niet zo'n beetje ook. Dat zal wel aan een andere factor liggen dan.

Ga zo door!

Comment

Zou hij stiekem niet The Beast uit Californie bedoelen.
          Schijnt een monster drager te zijn met kwaliteitswiet.
          hoop het voor je en dan gauw zaden maken,wil er 50 hebben bij deze als ze klaar zijn
          Plantjes gaan trouwens ook uitstekend.
          Op naar een volle bak.

Comment

@Cookaap:Haha ja he stond er ook wel ff van te kijken. Sinds het toppen zijn die zijtakken zo dwaas gaan doen vermoed dat het de autoflower genen zijn.

@MWay: Haha we zullen zien, dat kan eventueel geregeld worden hoor m8 maar nu eerst onder de tneon oefenen met de blue Berry auto haha thnx m8

Comment

Hey m8 je mannetje sta hier lkkr te bloeien in het tentje hoor zullen zien of we de blue berry op tijd bestoven krijgen.
              Haha heb je plantjes voor het laatst gezien als minimis die net boven waren.
              Op naar mooie stekken en een heerlijk wietje

Comment

Thnx m8 dat we het maar suc6vol kunnen afronden zodat we straks onze hokjes kunnen vullen met schone stekken. En natuurlijk mooie zaden he.

Dag 25 Groei

De ppp's zijn weer lekker toegetakeld. Heb er een stuk of 16 stekken vanaf gehaald. Hier doen we niks mee voorlopig want het tentje is in gebruik door een mannelijke bb. Volgende x beter .

Weer een rondje foto's

400w hpi Zijde

250w hps zijde

Stekken en me hok

K1 Amnesia

Haze auto

BLUE BERRY

Greets psy

Comment

hoppa en weer een nieuwe die geboren is

effe ter info !! Die amne ?? das de f2 die je nu hebt staan ???

tis maar dak beetje kan volgen he

groetjes en hou ze groen he
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hey kerel ja dat was jou zaad van de geselecteerde stek gemixt met een man van soma
                    Moet me nog een x in het fjes gebeuren inlezen want daar word ik ng weinig wijs uit:p
                    Maar nu is het duidelijk welke ik heb staan haha

Greets Psy
                    Last edited by psychedelic1988; 9 October 2013, 12:11.

Comment

Dag 27 groei en dag 1 bloei

Vandaag de laatste man verwijderd uit me hok die zal morgen bij montanaa in de tent erbij gaan. Nog een weekje dan zullen er 3 BB vrouwen bij de mannen gevoegd gaan worden om ze te laten bestuiven.
                      de 1e man

Van de 9 blue berry autoflowers hebben we 5 vrouwen overgehouden hiervan ga ik er 2 afbloeien voor een wietje en 3 stuks afbloeien voor zaad. Vandaag de laatste 3 kleintjes overgepot 2x k1 amnee en 1x???.

Er staan ook alweer 5 nieuwe potjes klaar en er liggen 5 reguliere ak-snow autoflowers te ontkiemen puur voor de volgende bestuiving. Misgien mixen we deze nog wel met de blue berry maar dat kijken we nog even aan.

Tijd voor wat plaatjes

Links big Bud en rechts amnesia haze

PPP moeders/vaders

400w HPI

K1 Amnesia

de nog altijd niet bloeiende Northern Light autoflower

Blue Berry

Haze auto

250w HPS

Complete hokje

Greets Psy

Comment

Gaat lekker maat. Bloeien die autoflowers nou zo snel of ligt dat aan mij?
                        Maar in ieder geval een lekker rokertje strax.

Nog 1 dag maat en dan weeeeeeeeeekendddddddddddd

Groeten

Comment

Haha thnx m8 ja ze bloeien idd redelijk rap maar sommigen zijn nog zo klein(vooral de blue berry's)maar dat komt door de 400 hpi ze hebben hele korte nodes. Mja wiet is wiet tg:p. Gelukkig wel jah zijn we wel weer aan toe. Help me morgevroeg ff herrinere dak die man meeneem na jou

Tot over een paar uurtjes:p

Comment

Over die nl auto psy heb hem hier ook staan staat al van 2 september maar ook nog geen bloei te zien.
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

hmm gevalletje geen autoflower denk ik?? het scheelt dat de klok bij me maat net op 12 uurtjes staat voor 5 fem widows
                              de big bud en amnesia bloeien wel gelukkig haha heb nu ook die ak snow reguliere ontkiemd om wat extra zaad te fixe

Comment

dag 29 groei dag 3 bloei

Montanaa heeft bij deze weer geluk de northern lights gaan zijn kant op want het zijn geen auto's.
                                We gaan weer verder met wat meer ruimte in de toko. Ik kan nu wel wel duidelijk zien dat ieder soortje anders reageerd op voeding de northen light begon lichte tekenen van overvoeding te laten zien terwijl dat de rest er lekker groentjes bij staat.

Ik was net op tijd wakker om foto's te maken toen de lamp uitging

250W HPS

Haze auto

400W HPI

k1 Amnesia

dit was het weer voor vandaag

Greets Psy

Comment

Bezig...
                                X