Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers
Haha schuldig of niet ik ben er blij mee maakt foto's schieten gelijk een stuk interessanter.
Was echt zwaar van overtuigd dat het gewoon aan de camera lag mja makkelijk he apparatuur de schuld geven
owjah almost forgotten de lange blumats liggen te weken, heb een 2e watervat, nieuwe slang en een portie volle moed. Heb hier en daar wat tips gekregen waar ik ckr wat mee ga doen de blumat is nummer 1
Last edited by psychedelic1988; 18 November 2013, 23:56.
Comment
-
Zucht
slapeloze nachten egt hopeloos
Mja maar een dikke gedraaid en de blumat in elkaar gefrutseld.
Zaden geplukt/geschud van de 2 blue berry autoflowers en het resterende plantendeel opgehangen in de droogkast.
3e blue berry zaadslet gecheckt en die zal volgende week gaan werpen.
Verder ga ik van de week toch de schaar in de blue berry en 1 ??? zetten deze hebben de beste tijd gehad. Heb geen zin in rot met al dat gele blad. Er zal dan ook gelijk weer een lampje uitgeschakeld worden.
Heb net nog wel ff wat geoefend met de camera en de blue berry een fotoshoot gegeven.
Dag 33 groei dag 42 bloei
DSCN3060.jpgDSCN3061.jpgDSCN3062.jpgDSCN3063.jpgDSCN3065.jpg
Blue Berry shoot
RSCN3070.jpgRSCN3072.jpgRSCN3074.jpgRSCN3077.jpgRSCN3079.jpg
DSCN3080.jpg
mazzel
Comment
-
Ik denk dat hij dit bedoeld Psy.
Psychedellic bb.jpgWat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Haha ok nu zie ik idd wat jullie bedoelen. Ter verduidelijking mocht dat zaad wezen is het wel heel miniscuul aangezien tot nu toe alle zaden velen malen groter waren dan dat pitje op die foto. Denk dat het een miniscuul apart blaadje was dat toevallig zo uitkwam op de foto. Zal straks thuis nog is grondig onderzoek zoek doen bij de lady ik kwestie nu eerst weer verder met soort van werken
Maar is het beetje paars duidelijk genoeg zo? Haha
Greets
Comment
-
De foto's zien er prima uit zo, ik zal die camera weer eens tevoorschijn trekken, daar heb ik al een tijdje niets mee gedaan....
Wel een leuk ding, altijd goed z'n werk gedaan.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment

Comment