Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Ze vullen de potten!

Comment

Mooie toppen, ben benieuwd naar het eindgewicht

Comment

dat zijn nog nog eens mooie toppen!!
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

mooie topjes psy, ze blinken tot mijlenver
          stuur je wat deze kant op
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thnx voor de comments mannen handwerk is toch mooier he haha. Voorlopig ff drogen dan kunnen we na het curen weer even vooruit.

Dag 53 bloei dag 44 groei/voorbloei

De criticals doen me versteld staan maar het is een zware tegenslag.
            Had er tijdje terug 3 uitgevist waarvan ik dacht dat het mannen werden maar dit waren gewoon innie minnie calyxen.
            We zitten dus nu met 8/8 vrouw!!!!!!!(kutzooi)

Nu komt de vraag is dit daadwerkelijk regulier zaad? geen id maandag navragen.
            Ik ben er nu toch redelijk van overtuigd dat dit dus feminized zaden waren ipv regulier.
            Nu zitten we hier met een oerwoud dat maar blijft groeien tijdens de voorbloei echt bizar.
            De 3 grootste tikken nu de 90cm aan gevolgd door de rest. De kleinste is 64cm.

DSCN3441.jpg400w

DSCN3442.jpg250w

DSCN3443.jpg250w

RSCN3454.jpgBig bud hermaRSCN3455.jpg

RSCN3456.jpgAmnesia auto

De critical+ dames

DSCN3447.jpgDSCN3448.jpgRSCN3458.JPGDSCN3449.jpgDSCN3450.jpgRSCN3457.jpgDSCN3451.jpgDSCN3452.jpgDSCN3453.jpg

Greets Psy
            Last edited by psychedelic1988; 30 November 2013, 14:15.

Comment

Je zou denken van wel ja 8 uit 8.
              Maar het is mogelijk net als de lotto winnen
              Als je een volmondig neeeeeeeeeeeee het zijn regulierenzaden te horen krijg??????Zou ik er dan van denken.En ter aanvulling het is een schimmig wereldje waarin weinig gegund wordt in het hanenhok!
              Kan natuurlijk altijd iets fout zijn gegaan bij het pakken en klaar leggen van jou zaden!
              Of deze soort doet het gewoon ontzettend goed op hun voeding testing testing 1,2
              Kan ook gewoon het geluk zijn.
              Maar denk dat je voor de zekerheid het stekken van deze maar beter kunt vergeten.
              Gezien je laatste run heb je voorlopig al genoeg tegenslag gehad.
              Bovenstaande is maar een gedachte gang uit bestaande jarenlange ervaringen uit vervlogen tijden.

Comment

hmmm lotto als ik daarvan moet uit gaan ga ik afbloeien haha.
                Ik en geluk is iets wat niet bestaat ik ben geboren voor het ongeluk
                Mway je opent me ogen en gaf me net het stootje wat ik nodig had er is idd een te groot risico dat er iets niet klopt en aangezien dinafem alleen fem. verkoopt en metrop vriendjes is met hem dat hij gewoon een berg feminized zaad had gekregen. Heb ze zelf alle 10 uitgeselecteerd uit een bakje waar er minimaal 100 inzaten dus de kans dat ik 8 vrouwen heb gepakt is heel klein lijkt me En ik kan ook best een voorraad wiet gebruiken dus een zaadrun komt wel ben al met wat plannen bezig. Nu er wat geruimd is in het hok krijgen we ook weer ruimte en ik heb nu een aparte ruimte voor mannen dus we kunnen gewoon lekker verder.

greets

Comment

hoppa , gaat goed hier , mooi geknipt !! daar houd k3 wel van

nu mooi drogen en dan heb je weer iets extra om te roken

geniet er van zou ik zeggen !!

ivm critical , ik had tog wel even een paar stekjes genomen van die sletjes

zodra je het dan 100 procent zeker weet dat het fem zaad is , dan had ik ze pas weg gedaan

maar goed , je hoofd ni laten hangen , en lkkr verder knallen m8

groetjes en hou ze groen he
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Thnx m8 ik hou er ook wel van netjes knippe tis alleen een hoop werk haha.
                    ervan genieten gaat ckr lukken. Wat betreft het stekken gaat me op de 1 of andere manier niet goed af volg 100x de handleidingen voor het snijden van stekken. heb stekgel geprobeerd stekpoeder en de stekken blijven flauw vallen en afsterven dus vandaar dat ik dat maar niet heb gedaan en er nu gewoon voor kies te gaan bloeien.
                    Dit moet in ieder geval een dikke klapper worden die 8 vrouwen want ze hebben het heel erg naar der zin

Dag 45 groei dag 54 bloei

De critical+ hebben het erg naar hun zin de planten die minder zijn getopt beginnen giga bladeren te krijgen prachtig om te zien.
                    Verder doet de blumat goed zijn werk en heb ik daar amper omkijken naar. Na het overpotten zijn de stammetjes gegroeid naar gemiddeld een cm dik dus gezond zijn ze wel

DSCN3474.jpgDSCN3475.jpgDSCN3476.jpgDSCN3477.jpgDSCN3478.jpgDSCN3479.jpgDSCN3481.jpgDSCN3482.jpgRSCN3507.jpg

RSCN3508.JPGRSCN3509.JPGRSCN3510.JPGRSCN3511.JPGRSCN3512.JPGRSCN3513.JPGDSCN3492.jpg

DSCN3493.jpgDSCN3494.jpg

Greets Psy
                    Last edited by psychedelic1988; 2 December 2013, 20:48.

Comment

zien er mooi en gezond uit mate,
                      keep up the good work
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooie foto's....

Mooie plantjes ook

laters
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Thnx m8's we doen nog steeds ons best.

Dag 1 bloei en dag 55 bloei

Ik heb vandeweek al wat zaad gevonden in de big bud auto en nu ook nog in de kleine ??? autoflower. De amnesia haze is amper aangetast en bloeit ook gewoon verder dus deze mag blijven. De big bud en de ??? zijn door de gehaktmolen gehaald en in de vriezer gepropt voor een lekkere ice beurt vandeweek Trichomen ontbrak het niet aan bij deze 2 dames verder nog wat knipafval dus we kunnen weer een lekker brokje maken.

Ben vandaag maar gaan tellen van de bloei alle 8 critical+ dames hebben mooie pruikjes op dus dit feestje gaat beginnen.
                          De grootste critical+ begin wat lichter te worden dus zij heeft apart een scheutje voeding gekregen buiten de blumat om.
                          Verder staan ze er echt prachtig bij, groot groen en vol met mini topjes.

DSCN3514.jpgDSCN3515.jpgDSCN3516.jpg

DSCN3519.jpgDSCN3520.jpgDSCN3521.jpg
                          DSCN3522.jpg

Greets
                          Last edited by psychedelic1988; 2 December 2013, 21:20.

Comment

Zat even terug te lezen over vrouwelijkzaad maken.
                            Je stress een mannetje met zuur die maakt dan vrouwelijk stuifmeel en daarmee bevrucht je een dame.
                            Info spliffseeds

Planten zien er ook top uit.

Comment

Thnx m8 had wel het 1 en ander gevonden maar dit nog niet.
                              Nu nog weten welk chemisch goedj:p want de juiste samenstelling schijnt alles te zijn

Comment

Staat ook op de site van Spliff.
                                Wek zuur ze gebruiken STS of GA3 zuur.
                                De dosis?

Comment

Bezig...
                                X