Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx voor de comments mannen handwerk is toch mooier he haha. Voorlopig ff drogen dan kunnen we na het curen weer even vooruit.
Dag 53 bloei dag 44 groei/voorbloei
De criticals doen me versteld staan maar het is een zware tegenslag.
Had er tijdje terug 3 uitgevist waarvan ik dacht dat het mannen werden maar dit waren gewoon innie minnie calyxen.
We zitten dus nu met 8/8 vrouw!!!!!!!(kutzooi)
Nu komt de vraag is dit daadwerkelijk regulier zaad? geen id maandag navragen.
Ik ben er nu toch redelijk van overtuigd dat dit dus feminized zaden waren ipv regulier.
Nu zitten we hier met een oerwoud dat maar blijft groeien tijdens de voorbloei echt bizar.
De 3 grootste tikken nu de 90cm aan gevolgd door de rest. De kleinste is 64cm.
Je zou denken van wel ja 8 uit 8.
Maar het is mogelijk net als de lotto winnen
Als je een volmondig neeeeeeeeeeeee het zijn regulierenzaden te horen krijg??????Zou ik er dan van denken.En ter aanvulling het is een schimmig wereldje waarin weinig gegund wordt in het hanenhok!
Kan natuurlijk altijd iets fout zijn gegaan bij het pakken en klaar leggen van jou zaden!
Of deze soort doet het gewoon ontzettend goed op hun voeding testing testing 1,2
Kan ook gewoon het geluk zijn.
Maar denk dat je voor de zekerheid het stekken van deze maar beter kunt vergeten.
Gezien je laatste run heb je voorlopig al genoeg tegenslag gehad.
Bovenstaande is maar een gedachte gang uit bestaande jarenlange ervaringen uit vervlogen tijden.
hmmm lotto als ik daarvan moet uit gaan ga ik afbloeien haha.
Ik en geluk is iets wat niet bestaat ik ben geboren voor het ongeluk
Mway je opent me ogen en gaf me net het stootje wat ik nodig had er is idd een te groot risico dat er iets niet klopt en aangezien dinafem alleen fem. verkoopt en metrop vriendjes is met hem dat hij gewoon een berg feminized zaad had gekregen. Heb ze zelf alle 10 uitgeselecteerd uit een bakje waar er minimaal 100 inzaten dus de kans dat ik 8 vrouwen heb gepakt is heel klein lijkt me En ik kan ook best een voorraad wiet gebruiken dus een zaadrun komt wel ben al met wat plannen bezig. Nu er wat geruimd is in het hok krijgen we ook weer ruimte en ik heb nu een aparte ruimte voor mannen dus we kunnen gewoon lekker verder.
Thnx m8 ik hou er ook wel van netjes knippe tis alleen een hoop werk haha.
ervan genieten gaat ckr lukken. Wat betreft het stekken gaat me op de 1 of andere manier niet goed af volg 100x de handleidingen voor het snijden van stekken. heb stekgel geprobeerd stekpoeder en de stekken blijven flauw vallen en afsterven dus vandaar dat ik dat maar niet heb gedaan en er nu gewoon voor kies te gaan bloeien.
Dit moet in ieder geval een dikke klapper worden die 8 vrouwen want ze hebben het heel erg naar der zin
Dag 45 groei dag 54 bloei
De critical+ hebben het erg naar hun zin de planten die minder zijn getopt beginnen giga bladeren te krijgen prachtig om te zien.
Verder doet de blumat goed zijn werk en heb ik daar amper omkijken naar. Na het overpotten zijn de stammetjes gegroeid naar gemiddeld een cm dik dus gezond zijn ze wel
Ik heb vandeweek al wat zaad gevonden in de big bud auto en nu ook nog in de kleine ??? autoflower. De amnesia haze is amper aangetast en bloeit ook gewoon verder dus deze mag blijven. De big bud en de ??? zijn door de gehaktmolen gehaald en in de vriezer gepropt voor een lekkere ice beurt vandeweek Trichomen ontbrak het niet aan bij deze 2 dames verder nog wat knipafval dus we kunnen weer een lekker brokje maken.
Ben vandaag maar gaan tellen van de bloei alle 8 critical+ dames hebben mooie pruikjes op dus dit feestje gaat beginnen.
De grootste critical+ begin wat lichter te worden dus zij heeft apart een scheutje voeding gekregen buiten de blumat om.
Verder staan ze er echt prachtig bij, groot groen en vol met mini topjes.
Zat even terug te lezen over vrouwelijkzaad maken.
Je stress een mannetje met zuur die maakt dan vrouwelijk stuifmeel en daarmee bevrucht je een dame.
Info spliffseeds
Comment