Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Ik ben ook niet echt tevreden over RQS zelf zal ik er geen zaadjea kopen maar onlangs een voucher van 100e gewonnen dus die was mooi meegenomen

Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
      RQS komt hier ook nooit meer in huis
      Same here.

5 x Amnesia Haze auto, 3 ontkiemd waarvan 1 man.
      Met de voucher die ik kreeg na een klacht dan maar 3 x Northern Light auto gekocht en zit met 3 zeer verschillende pheno's.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

@smokindad rqs zaden kiemen wel maar:prote hermakans en veel verschillende pheno's die niet eens bij elkaar in de buurt komen.

@lovis het scheelt maar weer dat het ruilzaad was en niet gekocht want dan ging er ckr een mail naar rqs.

@k1 hey kerel had idd jou uitspraak in me gedachte gedrukt staan maar deze kreeg ik bij het ruilen dusja vandaar nog een poging.
        Wat betreft die blue berry auto zaden. Ik ben begonnen met 2 bestoven blue berry's die zijn inmiddels klaar en daar heb jij de zaden van. 2 weken na de start van die andere 2 is er nog 1 bestoven die is inmiddels zaden aan het werpen. Dus ja je hebt gewoon blue berry autos.
        De geschoren beentjes waren echt hard nodig het was een compleet oerwoud onderin.

@thugz hey kerel vouche is nooit mis he

@ gamm Geld terug nog altijd de beste optie:p

Nog ff dan kunnen we gaan genieten van de laatste rqs toppen die uit mijn huisie komen

Greets psy

Comment

Ik geloof niet dat herma komt van een zaadbank, AUB(!!!) voel je nu niet beledigd. Ik geloof dat het puur aan de grower licht + gevoeligheid van de plant zelf, kennis van mij koopt zaadjes van sannie altijd, geen enkele herma.. Unless.. Hij zijn best er voor gaat doen.. En Sannie word hier hermasannie genoemd? Kijk maar naar escar, hij molest die plant zo.. En normaal zegt iedereen dat je daar een herma van krijgt? En nog steets is het hem niet gelukt.. (ook al weet ik zeker dat als hij een fietslampje ophangt in de avond uren dat die ook herma heeft, maar da kon die nu niet doen )

Nogmaals, AUB niet beledig voelen!
          sigpic

Comment

Daar heb je een punt smoking dad!
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Jawel dat kan ik nu wel doen.....

Leuk idee trouwens......dan geef ik ze de bijnaam "Flikkerlicht" wel toepasselijk dacht ik....
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Escargot draaid op regulier zaad das niet te vergelijken. Bij ieder zaadj van rqs had ik zaad in de toppen. Nu? geen id
                Als je weet hoe feminized zaad gemaakt word weet je dat er een hermafactor bij komt. Zou natuurlijk heel toevallig zijn dat ik bij ieder feminized zaadje van rqs uiteindelijk een (herma) heb gekregen terwijl dat ik alle andere feminized zonder zaad heb zien afbloeien zoals het hoort....

Ik heb zon id dat het door de manier komt hoe ze de zaden maken/of waarmee.
                Ik heb regulier zaad voor de komende 5 jaar dus ik zit goed:p

Ik voel me ckr niet aangevallen hoor haha

Comment

Dat ligt puur aan hoe hun de zaden kweken en what not. Zaden zijn blijkbaar erg gevoelig voor de herma factor.. Soms kan de kleinste ding het veroorzaken. Als jij je zaden goed kweekt heb je zo weinig kans op dat het een herma word.. Ligt allemaal aan hoe jij de planten selecteert.. Mijn volgende run, zal ik is flink flink mishandelen.. ALs het sterk zaad is dan duurt het wel ff voor dat het een herma word.. is het slecht zaad, dan tja.. Vriend van me maakt ook fem zaden.. En hij krijgt ze alleen met het fietslampje herma..

Maar zal vast ergens fout zitten.
                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                    Dat ligt puur aan hoe hun de zaden kweken en what not. Zaden zijn blijkbaar erg gevoelig voor de herma factor.. Soms kan de kleinste ding het veroorzaken. Als jij je zaden goed kweekt heb je zo weinig kans op dat het een herma word.. Ligt allemaal aan hoe jij de planten selecteert.. Mijn volgende run, zal ik is flink flink mishandelen.. ALs het sterk zaad is dan duurt het wel ff voor dat het een herma word.. is het slecht zaad, dan tja.. Vriend van me maakt ook fem zaden.. En hij krijgt ze alleen met het fietslampje herma..

Maar zal vast ergens fout zitten.
                    Je zegt het zelf al!!! is het slecht zaad word het sneller een herma. Mijn rqs zaden waren dus slecht want heb echt alleen bij rqs herma verschijnselen. vandaar mijn keuze geen zaden van rqs te pakken want bij het minste geringste worden ze herma.
                    Dan word het tijd dat jou maat is met rqs gaat praten haha. Maarre is je m8 ook op jointjedraaien want ben wel benieuwd hoe hij het allemaal doet die feminized zaden???

Comment

Psy ik had ns een rondje met een herma ertussen er waren fem. GH seeds en Barney's farm en rqs en neen een rqs die hermz is geworden, Neenee 2 van gh die ballen hebben gekregen.

Dit was ook wel door mijn klimaat niet onder controle te hebben :-p
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hij is van wietforum.

Hij doet met een of andere acid zal het voor je na vragen.
                        Wat je ook kan doen is je vrouwelijk plant gewoon laten staan, en niet oogsten. Dan stresst de plant zich ook ect ect, en dan krijg je female zaad!
                        Op die manier maakt soma zijn female seeds.

Ik heb zelf RQS Royal dwarfs gedaan. En geen herma, en heb dat ding toch flink zitten stressen. Beter gezegd! kreeg zelfs paars topjes bij me stress kip (dacht toen dat het een of andere schimmel was dus weg gedaan)
                        sigpic

Comment

@nik feminized heeft sowieso de kans om herma te worden en dat word door ons idd vergroot maar mijn punt was dat ik verder bij geen 1 feminized zaadje ooit zaad heb gevonden bij mij niet en bij me maat niet. Rqs was het tot nu toe iedere keer raak dusja ik ben er niet tevreden over ondanks dat se best lekkere toppen leveren.

@smokindad als je dat is zou willen vragen want er zijn heel wat middeltjes maar je schijnt juist de perfecte dosis te moeten hebben om geen herma's te krijgen vandaar me vraag.
                          Als het zo makkelijk zou gaan zou iedereen dat wel doen denk ik? Ik weet het niet ckr hoor maar dan moet je tot het einde wachten tot ze kan gaan stuiven dan moeten de zaden ook nog is 5 weken rijpen dus dat plantje moet dan stevig in der schoenen staan met de dubbele bloeiperiode correct me if im wrong.

Mocht hij me aan eventueel dat goedje willen/kunnen helpen en wat info hoe hij het doet ben ik happy haha

Greets

Comment

Omdat het lang duurt, en tijd is geld. Hoe het precies zit weet ik niet. Maar ik weet als een plant aan zijn einde is dat die zichzelf gaat bestuiven ect..

Zal is deel van me plant lekker over de datum laten gaan. Dan zie ik zelf wat er gebeurt.

Zal het vragen voor je een deze dagen
                            sigpic

Comment

erg lang haha .Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren en hoe lang het nodig heeft.
                              maarre ik wacht rustig af

We zitten vandaag op dag 80 vanaf dat de zaden boven zijn en we hebben nu ook 2 haze auto's geknipt.
                              Ik ga nu tog een xtj anders drogen kijken of het echt verschil maakt. Heb nu gewoon de complete takken in tact gelaten en deze compleet opgehangen in een doos die op de tent van de amnee staat aangesloten.

Ik heb zwaar relax zitten knippen en heb er serieus gewoon een uur per plantje over gedaan maar dit zijn de resultaten:
                              het rijtje links en rechts was de pheno met veel blad en de 2 middelste rijen was de mooiste haze auto
                              DSCN3435.jpgDSCN3431.jpgDSCN3433.jpgDSCN3432.jpg
                              RSCN3436.JPGRSCN3437.JPGRSCN3438.JPGRSCN3439.JPGDSCN3434.jpgRSCN3440.jpg

De rest van de update volgt wanneer het lampje aangaat

greets
                              Last edited by psychedelic1988; 30 November 2013, 11:27.

Comment

Wat een vreeslijke toppen, zien er niet uit

Doe maar snel deze kant op sturen
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X