Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Victory (1e keer)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag Victory (1e keer)

    Korting op 420shop


    We zijn nu ruim 3
    We zijn allereerst begonnen met een kast van 1,10x1,10x2,10.
    In deze ruimte hebben we een 400 watt lamp.


    In het begin was onze luchtvochtigheid nog niet optimaal, slechts 50-60%... Dit hebben we eerst weten op te lossen door in de kast een emmer met water en een natte handdoek in te plaatsen, het bijvullen van de emmer met warm water was veel werk.

    Nadat we hierbij enkele dagen later ook een ventilator hadden geplaatst, hadden we de luchtvochtigheid de hele tijd rond de 85-95%.
    De temperatuur bleef toen met de lamp aan 29 graden, met de lamp uit was dit rond de 19/20 graden.




    Naarmate dat we de EC/PH-waarde op peil hadden, begonnen onze dames het ook beter te doen. We hebben de PH waarde nu op 6 (dit geldt ook voor het water in de luchtbevochtiger) en de EC-waarde proberen we continu op 1,25 te houden.

    (Hieronder staan foto's van de stekjes toen ze 10 dagen oud waren, aan de naam kun je ze vergelijken met de foto's die ik hierna zal posten....)
    (Op de eerste foto's zijn de PH/EC-waarde van onze dames nog niet optimaal, zoals je ook kunt zien...)
    Attached Files
    Last edited by Smeenk; 13 January 2009, 14:31.

    #2
    Hierbij het tweede deel van de foto's....
    De dames zijn hier 10 dagen oud....
    Rond deze tijd waren de PH/EC-waardes & de luchtvochtigheid goed, dit valt bij deze foto's echter nog niet op, maar wordt bij de volgende serie een stuk duidelijker...
    PH-waarde: 5,8-6
    EC-waarde: 1,25
    LV: 85-95%
    Attached Files

    Comment


      #3
      Hierbij het derde deel van de foto's....
      De dames zijn hier ongeveer 18 dagen oud....
      Hier valt al duidelijker op te maken dat de dames juiste PH/EC-waardes hebben en dat luchtvochtigheid in de kast beter is dan in het begin.
      PH-waarde: 5,8-6
      EC-waarde: 1,25
      LV: 85-95%
      Attached Files

      Comment


        #4
        Hierbij ook het 4e deel van het verslag...
        Hier kun je al duidelijk zien dat het goed gaat met de dames...
        De waardes zijn nog hetzelfde als hiervoor....
        De LV is nu rond de 60%, dit proberen we ook zo te houden....

        Komende week willen we overgaan op 14/10, dit willen we een week doen, daarna gaan we over op 12/12

        Tot zover de verslagen....
        Graag zie ik tips/adviezen/commentaar/etc tegemoet!!

        Grt Smeenk
        Attached Files
        Last edited by Smokey; 14 January 2009, 12:07.

        Comment


          #5
          Ziet er goed uit, ze zijn echt weer helemaal toppie!!!
          Ik denk gewoon zo door gaan, je ziet in elk geval dat ze zich lekker voelen.

          Veel succes nog met je kweekje!

          Comment


            #6
            ziet er goed uit alleen zie ik bij een paar planten dat je last van voedings korten hebt.
            dat ken je zien aan de punten van je bladeren die zijn licht groen
            is een teken daarvan

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Smokin View Post
              Ziet er goed uit, ze zijn echt weer helemaal toppie!!!
              Ik denk gewoon zo door gaan, je ziet in elk geval dat ze zich lekker voelen.

              Veel succes nog met je kweekje!
              Bedankt!
              We zijn zelf ook ERG nieuwsgierig naar ons eerste resultaat...
              Het is ons wel opgevallen dat er echt veel bij komt kijken als je het een beetje goed wil doen......

              Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
              ziet er goed uit alleen zie ik bij een paar planten dat je last van voedings korten hebt.
              dat ken je zien aan de punten van je bladeren die zijn licht groen
              is een teken daarvan
              Zou je ook aan kunnen geven welke planten dat zijn?
              En is dat nog steeds zo bij de laatste foto's?

              Bedankt voor de reacties tot dusver....
              Als er verder nog iets in het verslag ontbreekt, horen we dit ook graag, zodat we dit kunnen aanpassen!

              Comment


                #8
                Ziet er goed uit daar! Kort en bossig, had ik het toch goed Is volgens mij een leuk soortje die Victory. Kga deze volgen. Veel succes!

                Peace

                Comment


                  #9
                  suc6 ermee en blijf posten met die fotos
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #10
                    5e deel kweekverslag Victory

                    Hierbij het 5e deel van ons kweekverslag Victory...
                    Op de foto's staat de luchtbevochtiger er nog tussen, deze hebben we er nu echter uitgehaald...
                    Hij stond sinds donderdag ook al niet meer aan....

                    De foto's zijn van gisteren, hier waren de dames ongeveer 30 dagen uit, ze stonden toen de eerst 2 dagen op 14/10....
                    We laten ze tot donderdag as op 14/10 en daarna gaan we over op 12/12.

                    De LV is nu wat hoog, ons insziens, minimaal 50%, maar als de lamp net uit is geweest loopt die nog wel eens op tot boven de 60%...

                    We denken er daarom aan de ventilator, die er nu nog instaat, eruit te halen...

                    We zijn sinds donderdag, toen ze op 14/10 kwamen, ook begonnen met het geven van bloeivoeding, de waardes van de voeding blijven hetzelfde.....

                    De foto's staan geplaatst, en gaarna zien we vele reacties tegemoet!


                    [EDIT: Extra]
                    Nog even een vraagje mbt de bloeifase...
                    Hoe kunnen we deze het beste ingaan?

                    We gaan uit van een bloeifase van 2 weken...
                    Hiervan moeten we sowieso een week spoelen?
                    En de laatste week geven sommigen de dames helemaal geen water, is dit aan te raden? Of alleen water geven zonder voeding?
                    Attached Files
                    Last edited by Smeenk; 18 January 2009, 16:29.

                    Comment


                      #11
                      is dat bloemvorming daar op de midmid en rechtsachter foto?

                      Comment


                        #12
                        mooie damens heb je daar

                        Comment


                          #13
                          Ja ze zien er gezond uit!
                          grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Bloeitijd is 8 - 10 weken, niet maar 2. (tenzij je ze terug in de groei wilt zetten)

                            Je LV is prima, rond de 55 % is perfect.

                            Wat is de EC van je voedingswater ? Volgens mij mogen ze nu wel wat meer hebben als 1,25.

                            Ventilator zou ik er fijn in laten staan, een luchtstroom is altijd ok

                            Succes !
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                              Bloeitijd is 8 - 10 weken, niet maar 2. (tenzij je ze terug in de groei wilt zetten)

                              Je LV is prima, rond de 55 % is perfect.

                              Wat is de EC van je voedingswater ? Volgens mij mogen ze nu wel wat meer hebben als 1,25.

                              Ventilator zou ik er fijn in laten staan, een luchtstroom is altijd ok

                              Succes !

                              is dat ook een zeker gegeven met indica?
                              gewoon een vraag hoor, zou het zelf namelijk ook niet weten.

                              Comment

                              Bezig...
                              X