Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy goes feminizing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Psy goes feminizing

    Gaat goed.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #62
      Re: Psy goes feminizing

      Idd ziet er goed uit

      Comment


        #63
        Re: Psy goes feminizing

        Als die ballen echt niet open willen kun je nog wel een keer LB spuiten, het gaat tenslotte om het hormoon dat gevormd wordt.
        Dat geeft ze denk ik wat meer "kracht".

        Comment


          #64
          Re: Psy goes feminizing

          Gaat mooi daar man! Op naar veel mooi zaad.... Ik geniet stiekem mee!
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment


            #65

            Comment


              #66
              Re: Psy goes feminizing

              Thnx mannen

              Ik wacht nog even af wat ze doen kan ik altijd nog een x lb spuiten.
              Ben niet de enige hoor ik weet dat er in het verleden verscheiden hier op jd feminized zaad hebben gekweekt.
              Het zaad maken is nie zo moeilijk maar de selectie komt veel bij kijken.

              Als het goed is is er vanuit spanje een leuk pakketje onderweg voor de volgende run. Hier zal 1 plant bestoven worden voor reguliere zaden en de rest word een uitgebreide fem. Zaad run.

              Greets

              Comment


                #67
                Re: Psy goes feminizing

                In post #12 lees je:

                Het effect van STS kan soms wat lang duren. Ikzelf dacht bijvoorbeeld dat ik het had verpest doordat ik na 3 weken pas zag dat er mannelijke bloemen aangemaakt werden. Hierdoor heb ik de tweede behandeling met STS te laat gedaan waardoor ik vrij weinig stuifmeel kreeg. MAAK DEZE FOUT NIET! Zodra de planten mannelijke bloemen en stuifmeel aan gaan maken gaat het allemaal net zoals een normale bestuiving. Je zorgt er gewoon voor dat het stuifmeel op de vrouwelijke stampers komt. Hoe je dit doet mag je allemaal zelf bepalen. Sommigen zetten de mannelijke en vrouwelijke planten gewoon bij elkaar en weer anderen verzamelen het stuifmeel en smeren het met een penseeltje op de stampers. Ikzelf heb de mannelijke plant gewoon bij de vrouwelijke gezet en doordat er zo weinig stuifmeel werd geproduceerd en er geen luchtstroom in het hok zat was ik genoodzaakt om ook handmatig het stuifmeel van het mannetje naar het vrouwtje te brengen. Als de bevruchting compleet is verzorg je het vrouwtje goed en laat je de zaden afrijpen. Als ze mooi donker zijn mag je ze oogsten, drogen en planten.

                In post #30 roep ik nog zo iets. Je moet wel lezen natuurlijk, zeker je eigen topic :p

                Wel is het handig te weten dat welke methode je ook gebruikt, bananen die aan vrouwelijke planten groeien openen slecht en hangen zelden aan een draadje.
                Je zal dus moeten helpen.
                Zet er om te beginnen een ventilator voor de lucht rond en rond blaast, en help elke dag met een (marterharen) penseel.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #68
                  Re: Psy goes feminizing

                  Mijn fout m8 je had idd het antwoord allang gegeven. Mja thnx voor het herhalen dan haha.
                  Ik heb een apart hokje er staat nu sinds 3 dagen ook een 185m3 buisfan te blazen daar dus dat komt wel goed.
                  Een enkele banaan springt wel open uit zichzelf dus we gaan is een penceel erbij pakken zo.

                  Comment


                    #69
                    Re: Psy goes feminizing

                    Dag 21 na gebruik sts


                    Met wat hulp gaan idd de bananen gewoon open. Nu stuiten we dus op het eerste probleem nadat we zijn afgeweken van het normale process. Ik ben begonnen toen de bloei er al was alles werkt verder prima alleen nu zij gaat stuiven gaat een gedeelte van het stuifmeel naar haar eigen stampers.
                    Ach beetj meehelpen zodat ze vlakbij de andere toppen het stuifmeel loslaat dan komt het vast wel goed.

                    DSCN4346.jpgRSCN4356.JPGPurple Widow STS

                    DSCN4348.jpgBlue Chocolate

                    DSCN4349.jpgPurple Widow

                    DSCN4354.jpgcomplete plaatje

                    Greets
                    Attached Files
                    Last edited by psychedelic1988; 18 January 2014, 22:23.

                    Comment


                      #70
                      Re: Psy goes feminizing

                      Die blue chocolate ziet er echt heerlijk uit psy!
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        #71
                        Re: Psy goes feminizing

                        Alleen jammer dat we er weinig van roke(heb wel 3 andere)


                        Dag 24


                        Inmiddels ben ik dagelijks zon 15 minuten bezig met een penseeltje om de bananen te helpen.
                        De bestuiving gaat goed zo met de fan ernaast. De pistels beginnen bruin te kleuren bij de purple widow meer dan bij de chocolate.
                        Nog een weekj dan zullen ze waarschijnlijk weer terug het bloeihok ingaan onder de 250w.

                        DSCN4379.jpgPurple Widow STSRSCN4385.jpg

                        DSCN4380.jpgBlue ChocolateRSCN4386.JPG

                        DSCN4381.jpgPurple WidowRSCN4387.JPG

                        DSCN4384.jpgBlue ChocolateRSCN4388.JPG

                        Greets

                        Comment


                          #72
                          Re: Psy goes feminizing

                          Gaat lekker zijn gangetje daar.
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            #73
                            Re: Psy goes feminizing

                            Oppassen nu met teveel warmte of voeding.

                            EC onder de 1,6 houden. (Zeker de boden EC) Fertometer in het groen houden dus en de koppen koel.
                            Als een plant zaden moet maken begint hij veel K te gebruiken.
                            Met extra Si (bv kaliwaterglas) worden de zaden duurzamer.
                            Geef een of twee keer 2,5 cc Kaliwaterglas per 10 ltr.
                            Niet vaker, anders wordt door de hoge pH de P onopneembaar. (Tenzij je SuperFK gebruikt)
                            Als je een pH meter hebt kan je met salpeter of fosforzuur de pH weer naar 5,6-5,8 brengen.
                            De oplossing zal eerst melkachtig worden, maar bij de juiste pH weer helder worden.

                            Als de stampers allemaal bruin zijn mag je ook spuiten met kaliwaterglas, dit werkt ook goed tegen meeldauw.
                            1-2cc /ltr + uitvloeier.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #74
                              Re: Psy goes feminizing

                              @morgen zonder zorgen Alles gaat op rolletjes voorlopig ik klaag niet
                              @hjm Temperatuur is netjes 24 grade netjes dus.Voeding krijgen ze weinig(op aanvraag)
                              Kaliwaterglas(Si) staat gelijk aan gen200 tog als ik het goed begreep?(krijgen ze al)

                              Ik breng de ph naar 5,8-6 met canna ph- is dat erg? of is de combo kaliwaterglas en ph- uit den boze?
                              Ik heb een goede ph meter dus dat scheelt.

                              Ik zal dan toch de kaliwaterglas aanschaffen als se dat lekker vinden.
                              Volstaat druppel dreft als uitvloeier hier?

                              Ik wil goed zaad dus dit zijn handige tips thx kerel

                              Comment


                                #75
                                Re: Psy goes feminizing

                                Dag 28 na gebruik STS.


                                De STS bespoten purple widow is vandaag om gegaan. De 2 dames zijn volop bestoven en er zijn weinig witte pistels te vinden.
                                Ik laat ze nog 1 dag hier onder de spaarlampen staan dan gaan ze terug onder de 250w hps.
                                De foto's zijn van gister

                                Purple Widow STS
                                DSCN4422.jpg

                                Purple Widow
                                DSCN4424.jpg

                                compleet
                                DSCN4426.jpg

                                Blue Chocolate
                                DSCN4423.jpgDSCN4430.jpg


                                Greets

                                Comment

                                Bezig...
                                X