Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy goes feminizing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Psy goes feminizing

    Deze test gaat momenteel niet door vanwege mogelijke verhuisplannen en dan zouden ze het einde sowieso niet redden.
    Dus mocht er iemand zijn die ze zsm zou willen testen graag want kiemen doen ze wel

    Greets

    Comment


      Re: Psy goes feminizing

      Mn tentje is eind deze maand leeg... ka altijd wel testen indien nodig..

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      -

      Comment


        Re: Psy goes feminizing

        Ik wil ook wel wat testen maar dit word wel buiten als dat geen probleem is! Lijken me fijne soortjes voor buiten!

        Greetz, xslt66x

        Comment


          Re: Psy goes feminizing

          psychedelic1988


          : Ik lees dat als het oke was jij ze zelf ook voor buiten ging gebruiken?, zoja als ja akkoord gaat met ,
          Dan wil ik het buiten ook wel eens proberen, kan momenteel mijn 2de tentje binnen niet laten draaien..
          We horen nog wel wat je plannen zijn

          Mvg

          Comment


            Re: Psy goes feminizing

            thnx voor het aanbod om ze te testen mannen maar beter dat ik ze zelf test voor jullie tijd/geld en moeite weg gooien. het begin van de test is weer begonnen ditmaal alleen niet binnen.
            Vanmorge begonnen met een ritje tuincentrum om van die turf(zwelkiemblokkies) te halen.
            96 stuks voor 12 euro en een beetje.

            Bij thuiskomst bij me maat ff een dikke gedraaid en alle 96 gevuld met een zaadje en klaar gemaakt om neer te zetten.
            Dit was het resultaat/voorwerk.
            Nu om de vraag te voorkomen waarom zoveel nou ik zal jullie het vertellen. Ik ben totaal geen fan om buitenwiet te roken maar hier komt net zo goed thc vanaf. Ik en me maat zijn beide gek op de ice hasj maar van het binnen knipafval is het altijd minimaal wat we eraf halen dus bij deze willen we zoveel mogelijk tot ice hasj/olie of derg. gaan verwerken en zo gelijk mijn zaden te testen. Plus dat ik rekening houd met 2/3 verlies(slechte zaden??/ongedierte/rot)
            20140601_140552.jpg

            De locatie ja die houden we secret want het staat gewoon in het wild. Het is een gok geweest ze hier neer te planten mja wie niet waagt wie niet wint.
            Wel kan ik vertellen dat er genoeg zon en brandnetels aanwezig zijn.
            Had gelezen dat grond waar veel brandnetels groeien geschikt was voor ons hobbyisten.

            Ik heb verder niks aan de spot gedaan gewoon deze gevulde turfschijfjes in de grond geplant.
            Voor het mooie ben ik ook nog aan het strooien geweest dus wie weet kan ik straks alle hulp gebruiken
            Het is een mix van Purple Widow feminized en Blue Chocolate x Purple Widow

            We zijn niet van plan vaak te gaan kijken maar we gaan uiteraard af en toe wel ff kijken of het nog leeft/blijft leven.

            Greets Psy
            Last edited by psychedelic1988; 2 June 2014, 03:54.

            Comment


              Re: Psy goes feminizing

              veell geluk met je nieuwe test en met je spot he

              groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                Re: Psy goes feminizing

                grappig man!!! succes met het Wild
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  Re: Psy goes feminizing

                  dit is nou leuk om te zien
                  succes doe je ding psy
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    Re: Psy goes feminizing

                    Mooi psy, hopelijk volgt er in november veel ice o lator voor je!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      Re: Psy goes feminizing

                      Leuk, ik ga lekker meevolgen. Een experimentje is altijd leuk.

                      Die turfschijfjes hebben die ook een merk?
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        Re: Psy goes feminizing

                        @k1 thnx m8 zulle we zien of het feminizen is gelukt. Blijf wel me twijfels houden bij de spot mja we zullen zien

                        @mzz thnx m8 ga verder lekker de natuur der gang laten.

                        @Nik laten we het hopen dan slaap ik het komende jaar heerlijk

                        @de witte Die turfschijfjes hebben een merk alleen hoe ze heten geen id (ze liggen bij de propagators).
                        Het grootste experiment is al achter de rug dit word puur een test of het is gelukt met hopelijk een lekkere finish.

                        Voorlopig zal het hier wel weer even stil blijven tot we een paar weken verder zijn.

                        Greets

                        Comment


                          Re: Psy goes feminizing

                          Verrekt ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen , succes man

                          Comment


                            Re: Psy goes feminizing

                            @smowkie me too m8 thnx

                            Comment


                              Re: Psy goes feminizing

                              Klopt, Cannabis en Brandnetel zijn familie van elkaar.
                              En waar brandnetels groeien zit inderdaad de goede voeding voor onze plantjes in


                              We zullen zien wat het word
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                Re: Psy goes feminizing

                                Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                                Leuk, ik ga lekker meevolgen. Een experimentje is altijd leuk.

                                Die turfschijfjes hebben die ook een merk?
                                Ik denk dat ie bloomberg turfschijfjes heb.
                                Die gebruik ik ook.
                                Sinds ik die gebruikt komt alles op zelfs een afgeknipte tak in de 3de week bloei zonder stekpoeder onder hps na 9 dagen uit de proporgator de grond in.

                                Psy succes met je outdoorgrow.

                                Comment

                                Bezig...
                                X