Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy goes feminizing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Psy goes feminizing



    gaat lekkker man

    Comment


      #77
      Re: Psy goes feminizing

      Thnx aapie

      Voor de geinteresseerde bij de onderstaande link gaan we serieuzer te werk met selectie, stekken en het hele geneuzel zoals het hoort voor goeie feminized zaden.

      Granddady Purple feminized

      Eerdaags hier weer een update

      Greets

      Comment


        #78
        Re: Psy goes feminizing

        Waterglas is zeer basisch, dat kan lastig zijn, maar je kan het ook in je voordeel gebruiken.

        Het geeft je nl de kans extra P of N te geven.

        Gen 2000 ken ik niet. Dreft Platinum is een zeer goede uitvloeier, beter nog dan de gewone.
        Gebruik NET genoeg, een paar druppels dus.

        Het is dus prima om waterglas af te zuren. Canna - is ook gewoon een zuur. Beter weet je welk zuur..........Staat er vast wel op.
        De oplossing wordt eerst troebel, maar bij de juiste pH wordt hij weer helder.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #79
          Re: Psy goes feminizing

          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
          Canna - is ook gewoon een zuur. Beter weet je welk zuur..........Staat er vast wel op.
          Canna werkt met 2 zuren.
          Afhankelijk van in welke staat je plant verkeerd kun je kiezen welke PH- je pakt.
          In de groei zou afzuren met HNO. (salpeterzuur) gewenst zijn en in de bloei zou afzuren met H,PO. (fosforzuur) zijn voordelen hebben.
          Uiteraard is dit niet van mega belang en kun je ook gewoon altijd afzuren met fosforzuur (of salpeterzuur)
          dus je bent niks verplicht om ze beide in huis te hebben. het is gewoon iets voor de mensen die denken er iets meer mee te kunnen bereiken

          20140127_192605.jpg


          Maaruh Psy hoelang doe je normaal over een zaadlozing?
          Last edited by DenSchimmige; 27 January 2014, 19:35.
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            #80
            Re: Psy goes feminizing

            Thnx hjm ik heb de canna bloei ph- fosforzuur.
            Thnx voor de aanvulling schimmige. Ik heb idd ook niet een id dat het kwaad kan ze groeiden goed met bloei ph-.
            Het hangt er een beetje vanaf hoe lang de man/sts vrouw ertussen staat. Laat je hem/haar 1 dag ertussen staan zal ze zon 3 a 4 weken zaden werpen misschien nog een weekje extra als ze goed vol zit.

            Comment


              #81
              Re: Psy goes feminizing

              Dag 39 na gebruik STS


              Kreeg de vraag hoe het er hier aan toe ging dus maar weer ff een updatje tussendoor.
              Alles verloopt nog steeds lekker voorspoedig alleen zijn er in mijn ogen niet veel verschillen te zien met de laatste x op de bruine haren na.

              We moeten nog ongeveer 2-4 weken geduld hebben voor deze 2 lady's beginnen te werpen.
              Tot die tijd heb ik 2 bestoven plantjes met reguliere zaden staan die nu gaan werpen dus dat loopt mooi in elkaar over.

              Links Purple Widow feminized rechts Purple widow x blue chocolate feminized
              DSCN4678.jpg

              Purple Widow feminized

              DSCN4681.jpgRSCN4684.jpg

              Purple Widow X Blue Chocolate feminized

              DSCN4680.jpgDSCN4683.jpgRSCN4685.jpg


              greets

              Comment


                #82
                Re: Psy goes feminizing

                Ziet er mooi uit psy! Daar zul je wel een leuk voorraadje aan hebben

                Comment


                  #83
                  Re: Psy goes feminizing

                  Gaat nog steeds lekker zo te zien, en je zal genoeg zaad hebben om een leuke voorraad te hebben. Nu de zaden mooi laten af rijpen

                  Comment


                    #84
                    Re: Psy goes feminizing

                    Ziet er goed uit. Het lijken wel dunne bladjes zoals een sativa.
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      #85
                      Re: Psy goes feminizing

                      Werk hebben is niks, werk houden maar dat voorgaat jou goed

                      En niet alleen vooraadje zaad maar ook weer een zak met kennis erbij
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment


                        #86
                        Re: Psy goes feminizing

                        Grote klasse zo snel met lesbian dream.Moest je vaak spuiten? Hopelijk worden de zaden goed!!!
                        Veel succes en interessante materie.
                        Tuinbroek

                        Comment


                          #87
                          Re: Psy goes feminizing

                          @cookaap en rebel: thnx manne er lijkt idd een leuke voorraad te worden (straks eerst een hermatest).
                          @morgen zonder zorgen thnx kerel die blue choco is sowieso overheersend sativa of vol idk pr3cies.
                          @Schimmige depents on what kind of work. Ma tis af en toe net een 2e baan haha. De kennis doet me btw meer dan die zaden aangezien ik nu een mooie run kan knallen. Het is echt buitenzaad geworden door de purple widow maar wie weet doen ze het binnen ook goed.
                          @tuinbroek: thnx kerel heb eemaal gesproeid toen verschenen er al ballen toen heb ik een 2e x gesproeid dusja al met al weinig dus

                          Comment


                            #88
                            Re: Psy goes feminizing

                            Mmm Zou de Blue Choc eigenlijk niet grotendeels indica dominant moeten zijn?
                            gezien de Blue als de Choc eigenlijk beide ook als indica aangeschreven staan? of zie ik weer iets over het hoofd/ niet goed opgelet

                            En true true, Maar Werk met je planten heb je nog voldoende
                            Give a man a few seeds and he can breed some plants, Teach a man how to grow seeds and he can breed his whole life
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              #89
                              Re: Psy goes feminizing

                              @schimmige volgens seedfinder heb je gelijk met de indica dominante strain maar toch vind ik ze tot nu toe niet echt op de foto's lijken.
                              Fusion_Seeds_-_Blue_Chocolate.jpg
                              http://en.seedfinder.eu/strain-info/.../Fusion_Seeds/

                              She is an indica dominant hybrid that produces good yields of sweet flowers. Originating in the PNW United states, she has long been a favorite of blueberry lovers. Eskobars "chocolat rain" was used as male in this cross. This male has fruityness aswell, coming from the dj short side of its genetics. Combined, they are a perfect match wich only will bring out more fruity flavors with slight hunches of the chocolate.


                              In veg they will appear indica, bushtype growth. The more Sativa side will show in flower.
                              Most pheno's will finish between 10 to 12 weeks, giving u flowers with scents like u just opened the candy jar.

                              Dag 57 na sproeien Lesbian dream

                              Purple Widow

                              RSCN4990.jpgDSCN4977.jpgDSCN4978.jpg
                              DSCN4979.jpgRSCN4991.JPG
                              RSCN4992.JPGRSCN4993.JPG

                              Blue Chocolate X Purple Widow

                              DSCN4986.jpgDSCN4987.jpg
                              DSCN4989.jpgRSCN4995.JPG

                              Greets
                              Last edited by psychedelic1988; 23 February 2014, 06:54.

                              Comment


                                #90
                                Re: Psy goes feminizing

                                Beetje donker foto's deze keer. De zaden vallen er bijna uit volgens mij?
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...
                                X