Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

    Korting op 420shop
    016.jpg015.jpg017.jpg018.jpg



    hey ik wil jullie effentje mijn eerste kweekje laten zien .
    kwestie van als ik vragen heb ivm mijn kweekje er mss mensen zouden kunnen helpen
    als ruimte heb ik een dr 90 aangekocht met een hps lamp 250watt
    afzuiging en ventilatortje van 15 watt
    als voedingslijn heb ik biobizz genomen
    nu te beginnen met root juice
    de zaadjes zijn ontkiemt en hebben hun kopje boven gestoken op 7&8jan en staan sederd 10jan onder de lamp op 18/6
    Last edited by Plukken tufn; 12 January 2014, 00:12. Reden: extra foto's

    #2
    Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

    Succes man ,ze lijken toch een beetje te strekken? Hangt je lamp op de juiste hoogte?

    Comment


      #3
      Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

      ik had ze de eerste dagen onder geen lamp gezet gewoon op de vensterbank en na dag 2 hadden ze al deze hoogte dan vlug onder de lamp op een hoogte van +- 30cm
      dankje voor de hulp spendid

      Comment


        #4
        Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

        Vuistregel 400w 40cm 600w 60 cm...

        Comment


          #5
          Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

          thx zodom23 dus 250 op 25 cm hangen als ik je comment goed begrijp

          Comment


            #6
            Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

            25 cm word genomen bij 250w voor nog dichter te gaan moet je de plant heel goed in de gaten houden.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #7
              Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

              Ik ging niet proberen van dichter te gaan dan 25cm aangezien het mijn eerste binnen kweekje is wou ik het rustig aan doen

              Comment


                #8
                Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                Dat zijn minimum afstanden heh ! Lamp mag rustig 10cm hoger dan dat.
                Die turfpotjes moeten er wel vanaf als je gaat overpotten, de wortels groeien daar niet zo goed doorheen.

                Butt, bud, what's in a name..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                  Jupse PLukkentuffer ,goeie naam trouwens
                  Zoals je weet heb ik dezelfde opstelling als gij anders moet je maar ne keer volgen hier http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...page3?p=422141( dan kunt gij mijn beginnersfouten al overslaan)
                  Ik houd de lamp constant op 20 cm van de dames, de temperatuur is gemakkelijk te regelen als je een davin 11 hebt (fancontroller) en je je ventilator zodanig poseert dat je geen directe wind hebt op je bladeren.(hebben ze niet zo graag)
                  Ze zien er zoals Splendid zegt, al redelijk gestrekt uit.
                  OP google kun je de het biobizz kweekschema terugvinden http://kweekcursus.nl/BIO_BIZZ/biobi...weekschema.pdf (je zal ook merken dat je het schema niet 100% moet volgen, je zal je dames wel leren kennen al doen.
                  Voor de rest Welkom en succes !!!!! Mijn stoeltje is bij geschoven
                  Last edited by reiko; 12 January 2014, 10:41.
                  Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                    Ook hier hangt de 250w op 20cm omdat er toch wat strek komt kijken bij een 250w op 25cm.
                    Zoals gezegd moet je wel je klimaat onder controle hebben anders verbranden ze.
                    Heb je geen koolstof filter? Je gaat geheid stankoverlast krijgen zo.
                    Verder kan ik je als tip mee geven de plantjes niet te groot laat worden aangezien een 250w niet zon beste dieptestraling heeft. Ik houd ze altijd tussen de 50cm en de 80cm en dan heb ik onderin nog fluffy toppen. Of een scrogg dat is ideaal met een 250w.

                    Greets

                    Comment


                      #11
                      Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                      ik zou hem eventjes idd op 20 cm hangen wat psychedelic1988 zegt,
                      denk dat je dan het strekken een stuk tegen kan houden,
                      verder veel succes!
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

                      Comment


                        #12
                        Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                        Thx voor de tips gasten deze avond hang ik de lamp wat lager
                        De koolstoffilter heb ik alleen ik krijg er hen niet echt vast in
                        en ben bang dat hij op mijn dames zou donderen
                        en da willen we echt nie

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Ik zou eventueel nog een 400watt lamp kopen om af te bloeien pshy
                        Mercie voor de tips iedereen

                        Comment


                          #13
                          Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                          Ik zou wel voorzichtig zijn met die lamp naar beneden hoor aangezien het je eerste kweekje is en weinig weet van de warmte en derg. Je moet toch ook nog over potten dus kan je ze gewoon diep ingraven tot de eerste blaadjes dan.
                          Bloeien onder een 250w gaat prima hoor.

                          Comment


                            #14
                            Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                            Was het niet slimmer om eerst je gehele setup aan te sluiten voor je begint...? Nu zit je met de filter die nog aangesloten moet worden, die je wel nodig heb als ze in de bloei staan ( ong 3de week ) want geur overlast.....

                            Te dicht de lamp er op kan en stress en verbranding veroorzaken, kijk wel uit zo jammer zijn toch??

                            Comment


                              #15
                              Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                              Normaal zit alles er op om de filter er op aan te sluiten
                              enkel nog zoeken hoe ik hem het best vastmaak
                              iemand die ergens een paar foto's weet staan die interessant zijn rond de fan ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X