Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

    Update please
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment


      #47
      Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt




      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

      Comment


        #48
        Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

        Morgen zet ik een nieuwe update online

        Comment


          #49
          Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

          vandaag dan toch nog eens een updatje in mijn verslagje

          ik heb samen met een goede medekweeker enkele veranderingen gedaan aan de opstelling van de fan deze is nu buiten de tent gemonteerd.
          Verder ben ik ook een nieuwe lamp gaan kopen een 400 watt hps deze zal ik pas gaan gebruiken als ik de dames in bloei zet.

          op een van de dames had ik wat verkleuring aan het onderste blad dit kwam zeker door een teveel aan water geven de potten wogen een ton, 2 dagen geen water gegeven en de dames zagen er al weer een pak beter uit mercie aan de deskundige raad van de fan hermonteerder

          vandaag heb ik de dames ook voor de eerste keer getopt aangezien het er maar twee zijn en ik wil ik ze toch 2 mss 3 keer gaan toppen ik zet ze nu nog een week mss 2 weken op 18/6 en dan whoppa op 12/12
          ik heb ook nog enkele pics
          laat me gerust weten wat jullie er van vinden .
          update2.0 022.jpgupdate2.0 026.jpgupdate2.0 029.jpgupdate2.0 020.jpgupdate2.0 008.jpgupdate2.0 024.jpgupdate2.0 011.jpg017.jpgupdate2.0 007.jpgupdate2.0 019.jpg

          Comment


            #50
            Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

            Its alive !!!!! hahaha
            Ziet er beter uit he nu
            Blaadjes zijn aan het herstellen van de lamp die te dicht hing,das ook goed (tussen de 20 en 25 cm is goed)
            Als je nog gaat toppen, bedenk dan dat je dit best doet in de groeiperiode, zodus zul je dit best binnen de 2 weken doen dan.(eventueel nog in de eerste 2 weken bloei kun je nog toppen,hangt af hoe snel alles gaat he maat.)
            INT VERVOLG JE POTTEN WEGEN ,zo ga je geen overtollig water geven. (kheb dezelfde fout gemaakt )
            Afzuiging ziet er netjes uit nu
            Keep it up!!!!!
            Grtz
            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

            Comment


              #51
              Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

              ziet er idd goed uit.
              en je koolstoffilter nu al gemonteerd?
              grtz
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

              Comment


                #52
                Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                De koolstoffilter is nog niet gemonteerd ik vind het nog te vroeg zal hem plaatsen op het moment dat de dames beginnen te geuren👍

                Comment


                  #53
                  Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                  eventjes een kleine update
                  ik heb zoals reeds vermeld begin deze week de dames voor de eerstemaal getopt.
                  bij deze enkele pics van hoe ze er nu bij staan ik denk dat ik 1 dame meschien iets te kort getoptheb deze ziet er anders uit dan de 2de dame nu ze zien er beiden nog goed uit vind ik.
                  maar zoals vermeld het is mijn eerste binnen kweekje en als er jullie iets opvalt die niet is volgens de regels van de kunst laat het me zeker weten.
                  toppen 002.jpg toppen 001.jpg links dame 1 rechts dame 2 toppen 005.jpg toppen 004.jpgtoppen 003.jpg

                  Comment


                    #54
                    Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                    Hellow Plukn;
                    Begint er goed uit te zien he manneke!!!!
                    Op foto 2 van dame 1 zie ik aan het blad linksboven dat het omhoog gekruld staat, (zorgen dat ze niet direct in de wind van uw ventilator zitten en kijken of je lamp niet te dicht hangt, tevens de temperatuur niet te hoog laten worden)
                    Je hebt de middelste die gelijk terug groeit van dame 1
                    Maar dat zou ik persoonlijk zo laten, anderen zullen mssn zeggen nog eens toppen, ik ben benieuwd naar nog enkele reactie's daar omtrent.
                    Voor de rest,
                    Ze zijn al goed gegroeid man, mooie kleur, en ze groeien mooi compact, gaat goed!!!
                    J.a man das een hele boterham "butt" tis voor tgoeie doel ee copain
                    grtz
                    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                    Comment


                      #55
                      Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                      Hey reiko
                      Ik zal de ontbrekende producten nog gaan bij halen dan kan ik het schema van qnq volgen dat ziet er echt goed uit
                      wel een vraagje na hoeveel dagen/weken had jij de indruk dat je Batmix uitgewerkt was ??
                      Nu geef ik ze nog geen extra voeding .
                      en het gekrulde blad van op de foto is nog van voordien de dame is zo blijven verder groeien
                      grtz

                      Comment


                        #56
                        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                        Jack Herer in scrog
                        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                        Comment


                          #57
                          Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                          Batmix geeft voeding voor 6weken, dat is een hoop voeding voor een klein plantje! Let op ivm overvoeding.

                          Verder ziet het er goed uit

                          Comment


                            #58
                            Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                            Thx cyayc voor de info.
                            Ik ben al blij dat de dames geen ernstige problemen hebben heb ze zonder tussenstap van stekjesaarde in de Batmix geplaatst
                            @ Jack ik zal proberen morgen een paar minder wazige foto's te nemen .
                            Verder heb ik nu gezien dat beide dames verder groeien en elk 2 hoofd toppen aan het aanmaken zijn jupla

                            Comment


                              #59
                              Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                              nog een kleine extra update op vraag van jackthebass
                              wat minder wazige foto's
                              de plantjes zijn ongeveer een dag of 7 geleden voor de eerste keer getopt geweest bij de 1ne dame is het vind ik zelf beter gelukt dan bij de andere
                              maar laat gerust eens jullie bevindingen hierover eens horen
                              getopte 002.jpggetopte 003.jpglinks dame 1 en rechts dame 2 getopte 006.jpggetopte 005.jpg

                              Comment


                                #60
                                Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt



                                Die zien er goed uit,
                                sterke vorm en een mooie kleur...

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Waarom geen aarde tot bovenaan de pot?
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...
                                X