beste growers,
hierbij m'n verslagje, laten we zeggen dat dit m'n tweede poging is om binnen wiet te kweken. eerste poging was jack herer auto, bracht me toch een lekker wietje op,
m'n kast B85xD90xH185, bovenaan 125 mm afzuiging 388m³ met fancontrol en thermostaat, onderaan actieve/passieve inlaat 110 mm. er hangt een clipventilator in.
2.jpg3.jpg
totaal.jpg
Voor de veiligheid... rookmelder en automatische brandblusser.
En nog een losse brandblusser, just in case...
DSC04910.jpgDSC04911.jpg
dacht voor de groei een 250hps boven te hangen en in de bloei een 400hps...
De Haze Berry en White Widow zijn van RQS, en werden in plagron lightmix ontkiemt, en zullen dan naar batmix worden overgepot (18/20L)
Za 11/01 werd de WW in de lightmix gestopt, zondag waren ze ontkiemt...
Ma 13/01 werd de HB in de ligthmix gestopt, vandaag allebei ontkiemt...
temp 28°, LV +/- 70%
4.jpg
1 WW zou al durven boven piepen
De voeding die ik heb staan is van Plagron (power roots, terra bloom, terro grow, green sensation).
Ph hou ik tussen 6 en 6,2.
grtz
Jack
hierbij m'n verslagje, laten we zeggen dat dit m'n tweede poging is om binnen wiet te kweken. eerste poging was jack herer auto, bracht me toch een lekker wietje op,
m'n kast B85xD90xH185, bovenaan 125 mm afzuiging 388m³ met fancontrol en thermostaat, onderaan actieve/passieve inlaat 110 mm. er hangt een clipventilator in.
2.jpg3.jpg
totaal.jpg
Voor de veiligheid... rookmelder en automatische brandblusser.
En nog een losse brandblusser, just in case...
DSC04910.jpgDSC04911.jpg
dacht voor de groei een 250hps boven te hangen en in de bloei een 400hps...
De Haze Berry en White Widow zijn van RQS, en werden in plagron lightmix ontkiemt, en zullen dan naar batmix worden overgepot (18/20L)
Za 11/01 werd de WW in de lightmix gestopt, zondag waren ze ontkiemt...
Ma 13/01 werd de HB in de ligthmix gestopt, vandaag allebei ontkiemt...
temp 28°, LV +/- 70%
4.jpg
1 WW zou al durven boven piepen
De voeding die ik heb staan is van Plagron (power roots, terra bloom, terro grow, green sensation).
Ph hou ik tussen 6 en 6,2.
grtz
Jack

Comment