Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Haze Berry - 2x White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2x Haze Berry - 2x White Widow

    mooi eindresultaat! Mooi gedaan, jammer van die toprot
    https://www.facebook.com/RQSeeds

    Comment


      Re: 2x Haze Berry - 2x White Widow

      Thnks RQS!

      Hierbij een laatste update over deze kweek:

      De Critical die direct op 12/12 ging, deed er zo'n drie weken over vooraleer in bloei te gaan, en na een maand was er zichtbare bloei.
      Ze heeft 59 dagen bloei gehad voor ik de schaar er in zette, en ze bracht me een heel mooie 38 gram op.
      De toppen zijn veel compacter en de smaak zit ook veel beter dan de vorige Critical.

      Een lekkere spliff
      DSC06128.jpgDSC06129.jpg

      Weer een pot gevuld en alles samengeteld kom ik uit rond de 400 gram

      Veel verschil tussen bio en niet-bio merk ik niet op, alleen deze op batmix hebben mss iets meer compactere toppen opgeleverd, maar deze zaten dan ook in 18L potten tov de 10L lightmix.

      Ben heel tevreden over m'n kweekje en m'n verwachtingen zijn zeker overtroffen
      Dank voor de hulp en het volgen!
      Grtz Jack
      Last edited by JacktheBass; 29 May 2014, 10:03.
      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
      Jack Herer in scrog
      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

      Comment


        Re: 2x Haze Berry - 2x White Widow

        Goed zo Jack !!!! wat een mooie run was dit man !!!! Mooie compacte toppen en een lekkere smaak !!!
        Geniet ervan met volle teugen !!!
        Ik nog een kleine maand geduld en dan ist zover
        Grtz m8
        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

        Comment


          Re: 2x Haze Berry - 2x White Widow

          Ziet er goed uit !

          ook weer erg leerzaam voor mij!

          suc6 !

          Comment


            Re: 2x Haze Berry - 2x White Widow

            hey ik ben nieuw en ik hoop dat ik niet stoor want ik heb ergens op geklikt en kwam hier dus denk vraag hier maar ik hoop dat jullie me kunne helpen met mijn vragen ik vraag me af hoelang me plantjes nog moeten staan want is me eerste keer ze zijn 2 meter hoog ongeveer en een meter breed maar vraag me aff hoelang ze nog moeten (geschat) en hoeveel schaten jullie dat er gedroogd van aff kan komen hoop op een goeie reactie want is me eerste keer sorry als ik stoor greetingssss farmers
            IMG_2709.jpgIMG_2710.jpgIMG_2711.jpgIMG_2712.jpgIMG_2713.jpg

            Comment


              Re: 2x Haze Berry - 2x White Widow

              Thnks Pjot, de potten beginnen ondertussen redelijk leeg te geraken...

              @Rastaking: plantjes staan er mooi bij, schat toch zeker nog een maand bloeien... welk soortje is het? en wat zijn de bloeitijden en hoelang staan ze al in bloei? grtz
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

              Comment


                Re: 2x Haze Berry - 2x White Widow

                @ Rastaking, Plaats uw vragen a.u.b. in een eigen topic in plaats van iemand anders zijn topic te 'kapen'.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  Re: 2x Haze Berry - 2x White Widow

                  kera thunder ze staan toch all dik een maand in de bloei denk ik sorry dat ik zo hier heb gereageerd ben nieuw en heb geen flauw idee hoe het werkt sorry verwijder me reacties maar

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  jacktheboss ze moeten eind september geoogst worden maar ze zijn nu in oktober all en ze moeten nog een maand kunne ze dan niet kapot gaan want ze zijn een maand achter ofzo !!!????

                  Comment

                  Bezig...
                  X