Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lovis's 1m² binnentuin.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lovis's 1m² binnentuin.

JOJO'S
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Thx Mike

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      - 1m² Tuin

Comment

De afgebroken takjes heb ik getrimd en laten drogen in mn tent.
        Ik heb uiteindelijk bijna alles vast gemaakt met henneptouw. Wel en kutwerkje.
        Nog 2 te gaan. Missblue en berry bomd. Maar de twee zijn de dames die het meest voor staan van de rest (zo goed als helemaal milky..) dus ben aan twijfelen om die straks gewoon om te doen. Aangezien dat ze beiden toch voedingstekort hebben veronderstel ik dat een week spoelen meer dan genoeg is? Hmm en uurtje of twee goed over na denken...
        Volgende week heb ik helemaal geen tijd om te knippen ivm werk (7dagen werken) en ik wil niet te veel amber...
        Iemand advies? Toch laten staan? Of omhakken? Het zijn maar 2 van de 8.. geen idee!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

FF en foto update, Zonder foto's kunnen jullie niet natuurlijk helpen mee denken.
        Dus bij deze, wat trich foto's
        Berry Bomb:
        BerryBomb.JPGBerry Bomb 2.JPGBB3.JPG

MissBlue:
        MissBlue trich.jpgMissBlue trich 2.JPG

Greeeets
        - 1m² Tuin

Comment

Mooie planten lovis,
          Zou die dikke top de laatste 2 weken nie nog goed aanzwellen?
          grtz

Comment

Bedankt royal! Geen idee of die nog gaat aanzwellen... geen HPS ervaring. En met tneon waren de toppen kleiner. Dus ik kan het ook niet echt vergelijken... ik heb ze maar gedeeltelijk geoogst. Bovenste toppen weg. De onderste helft mag nog blijven tot ze wat dikker worden..
            Ik denk vooral dat het met oogstkoorts te maken .. al wil ik zelf ook niet te veel amber...

- 1m² Tuin

Comment

Ik oogst nooit op amber..
              Kan niet voor pampus gaan zitten als me dochtertje over de vloer komt

Ik vind trouwens dat jij het beste kan beslissen of jij wilt oogsten ja of nee. Is uit eindelijk toch JOU wiet..
              sigpic

Comment

Ik had die top nog laten hangen had toch nog redelijk wat witte haartjes.
                Ik dacht dat de toppen de laatste 10-12 dagen nog het meeste bijkomen,
                Het is inderdaad moeilijk die laatste loodjes zijn het zwaarste, ken dat van bij mezelf..
                Maar idd zoals SmokinDad zei het is jou wietje

Grtz

Comment

75 cent.
                  En als je er 500 koopt zijn ze bij Nieuwkoop 0,50

De helft nu oogsten en de rest later is mooi opgelost.
                  Kun je zelf ook het verschil eens testen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Is veel veel milky. Buiten de ice. Die mag wel wat amber worden..
                    Ik.moet toch wel zeggen dat het zo veel beter uitziet. De dames hebben veel meer ruimte. En de onderste toppen worden veel beter belicht. Niet enkel van de half geooste planten(2dames) maar ook van de andere dames.
                    Dus ik laat ze nog lekker en week of twee mooi aandikken. En goed milky worden, met en klein beetje amber. Dan gaan ze een voor een om. Zal ook wat fotos posten tegen dan..

@QnQ 500 is wel wat veel voor en tent denk ik hehe. Ik wou eigenlijk naar en kleinere tent gaan. Moeders uitzoeken en daar stekken uit halen. 20 stekken meteen op 12/12 en knallen. Geen gezeik meer met takjes dat breken ofzo. Enkel hoofdtoppen. 1 per stek. Zal minder opbrengst hebben maar dat vind ik niet erg. Maar dat is na de zomer stop. Eerst beter inlezen...

- 1m² Tuin

Comment

Eerste popcorn topjes zijn droog. Hoofdtoppen moeten nog en paar dagen.
                      3 dagen in en net gedroogd. 2 dagen in en papieren zak. Grote toppen blijven er nog en paar dagen in. De rest zit in en weckpot. Kon het niet laten voor en beetje te proeven.
                      De missblue was aan de beurt, man wat is die lekker zoet! He er lijk! Ben benieuwd hoe deze gaat zijn na en maand curen. En hoe de andere die langer staat gaat proeven. Super benieuwd!
                      Rookverslagje volgt nog. Deze komt iig terug in me tent

- 1m² Tuin

Comment

Mooi dat ze je beval.
                        Heb er na 1 jaar pas 2 gevonden naar mijn gading.

Comment

Bij rot controle ben ik wat rot tegen gekomen...
                          De grootste toppen van de tent ook nog. De ice, dat eigenlijk nog 2 a 3 weken moet. Best wel kut... en ook en klein topje van en andere dame. Top was helemaal droog toen ik die vast nam. Bleek helemaal rot te zijn van binnen. Nu ben ik aan twijfelen om en groot deel te oogsten morgen ( tja dan maar en nacht niet slapen). Of zou ik het risico nemen en die nog en week te laten staan? De ice blijft sowieso staan. Die is helemaal niet klaar. Ga ik sowieso niks aan hebben als ik die nu oogst. WW moet nog zeker anderhalve week.
                          De rest is na een week zeker en vast perfect. De eerste amber komt al naar voor..
                          Iemand advies? Nu en groot deel oogsten en geen risicos nemen? Of kan het niet zo veel kwaad dat er rot is in me tent?
                          uploadfromtaptalk1398551669245.jpg
                          De andere twee toppen zijn helemaal wit van binnen. Hier zijn het gelige puntjes. Ik weet niet wat dat is? Ziet er iig niet gezond uit...
                          Alvast bedankt!

- 1m² Tuin

Comment

Toprot is een schimmel, die zit inmiddels in de plant.
                            scissor1.gif scissor1.gifscissor1.gif
                            En alles met rot weggooien.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De rotte toppen zijn indd al weg... ik wil geen schimmel roken..
                              Zal ik alles dan nog laten staan? Of zet ik er beter de schaar in?

- 1m² Tuin

Comment

Heb ook met rot te maken, twee hoofdtoppen van m'n Shining Silver Haze, heb ze onder de rot gesnoeid en de rest laten staan, en goed in de gaten houden. De LV proberen te zakken en een goede luchtstroom voorzien (bv. extra ventilator).
                                Zorgen dat alle rot weg is, anders kan het zich snel weer verspreiden... zeker spelen is snoeien, maar ik had ze nog maar 2 dagn gespoelt en moeten zeker nog een week staan, dus volledig omhakken wou ik ook niet, is wel een risico nemen natuurlijk, want je ziet het maar als het te laat is... Grtz
                                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                                Jack Herer in scrog
                                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bezig...
                                X