Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lovis's 1m² binnentuin.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lovis's 1m² binnentuin.

Allright! Thx schimmige en mafferd! 16/8 it is!
    Mannetjes er uit en nog en week of 2 lekker laten groeien!

Grtss
    - 1m² Tuin

Comment

Haha, goede tip wist het zelf niet van 16/8, nu heb ik ook iets minder ervaring in binnen en die ervaring is enkel in een micro kweek kastje.
      En tuurlijk reggae geel fan! Je hebt bij een topic van mij reeds vermeld dat je dit jaar kwam. Ja ik verwacht u! & Mijn stoeltje is reeds gezet voor deze kweek.

Groetjes Mister Frank.

Comment

De dames groeien de tent uit... en ik weet nog niet welke de mannen zijn.. klok staat nu op 14/10, in de hoop dat ik het snel te weten kom.
        Ik ben 18L potten gaan halen, dus ze gaan allemaal in 18L potten. Grote tent grote potten. Ruimte die ik heb goed gebruiken...
        Gr
        - 1m² Tuin

Comment

Hoi lovis
          Dat druppelsetje zag ik bij
          Amazon. Com heb je het daar gekocht,?Werkt deze ook als je voeding in je vat doet, dus ik bedoel raakt hij dan niet verstopt,
          Ik vind ook dat je met een tent 120x120x200 er achter haast niet bij komt
          om ze water te geven, en ik ben ook een grote kerel
          en vaak sneuvelen er toppen en takken, en jij gebruikt plagron dat is toch ook bio, raken de druppelaars dan niet verstopt? Ben ook op zoek om alles wat makkelijker te maken.Ben erg benieuwd naar dat setje.Als ik mijn voeding tenminste niet hoef te veranderen.
          Gr tuinbroek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mafferd View Post
            Als je zo op 16/8 zet zouden de mannen al in bloei moeten schieten. Dames blijven dan in de groei.

Greetzz
            Dit werkt bij sommige planten, niet bij alle planten.
            Er was een " maanden geleden hier een discussie over en ik had deze theorie ook voor waar aangenomen.

Echter, toen ik hier wat verder over las, zag ik dat dit niet in alle gevallen opgaat.

Sommige planten, krijgen met een kortere cyclus juist een groei spurt en gaan strekken.
            Dit vaak zonder de bloeihormonen aan te maken.

Ook het verpoten naar een grotere pot, zouden sommige planten als een welkome traktatie zien.
            Ook hierdoor, zouden ze een groei impuls kunnen krijgen dus.

Houd je knak en buig handleiding naast je kweektent Lovis, deze dames schijnen de lust tot groeien te hebben
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hey tuinbroek! Ik heb mijn set bij de aveve gekocht (boerenbond). Ik gebruik momenteel enkel water, wil eerst zien hoeveel water er doorgaat en hoe het beste voor me werkt. Daarna ga ik met voeding testen. Ik gebruik indd de bio lijn van plagron.
              Als ik deze zou gebruiken zou ik dagelijks vers water/voeding in me vatje doen iig.

Hey Escargot! Ik wil eerst weten welke de mannetjes zijn. Zodat ik die allemaal uit de tent kan halen, en de dames in 18l potten zetten.. want ik vrees dat 17 18l potten niet in me tent passen.
              Ik wil de dames ook en tijd laten verder groeien in 18L potten, zodat mn tent goed vol staat. Knakken en buigen heb ik wel redelijk onder de knie denk ik. Komt dik in orde. Nu nog ff geduld hebben....
              - 1m² Tuin

Comment

Suc6. Ik kijk mee..

live vanuit het ondergrondse..

Comment

Hoi lovis
                  Heb net nog ff wat gelezen over die druppelaar, vij vsrschillende beoordelingen werd gezegd dat ze door regenwater al verstopt raken, daar is wel een trukje voor een extra stukje spons als filter, maar wat ik gelezen heb werkt het wel met die biotabs, omdat je dan enkel water geeft.Dus ik kan er niks mee met mijn biologische voeding.Hoop dat je er wat aan hebt!
                  Tuinbroek

Comment

Hey tuinbroek! Bedankt voor de info! Ik had er niet zo veel over gevonden toen ik ze kocht. Wel jammer, maar we zien wel wat ik er mee kan doen. Biotabs heb ik helaas niet. Achja. We zien wel. Bedankt!
                    - 1m² Tuin

Comment

En de huidige staat vd tent. Voor alle fem zaadjes. In 18L potten. Zelfs de mongooltje groeit super!
                      En achter de rest van de planten. Hopelijk snel tekenen van bloei of voorbloei.....

Grtsss
                      - 1m² Tuin

Comment

Volle bak zeg, vandaar de druppelaars.

Comment

Het naar 16/8 zetten moet geleidelijk gebeuren werd mij verteld door cookaap.
                          Ikzelf heb het getest met de critical+. Dagelijks de klok iets terug tot je na een week op 16 bent beland. 2 weken later had ik idd voorbloei bij de vrouwen(waren waarschijnlijk tog feminized zaden).
                          Ik heb gelijk de klok omgegooid naar 12 uur aangezien ze groot genoeg waren maar dit koste me alsnog 3 weken extra voorbloei op 12 uur.

Wat ik bij jou begrijp is dat je gewoon gelijk de klok op 16 uur heb gezet?
                          Ben benieuwd of dat ook werkt dan.
                          Terug op 18 uur zou ik straks niet doen als ik jou was aangezien je sowieso nog 2 weken voorbloei krijgt als je het geslacht heb gezien en dan worden ze wel erg groot

Dit is mijn ervaring van de afgelopen run verder heb ik het ook nog niet getest.

Greets

Comment

Allright! Bedankt voor de uitleg psy! Ze staan nu en week denk ik op 16, en dag of twee geleden op 14 gezet. En zo laat ik het tot ik indd voorbloei zie.. geduld hebben dus
                            - 1m² Tuin

Comment

Succes! Lekker bossig en lekker vol!
                              Wat vollere dames, niets mis mee toch

Comment

Mooie volle tent

Comment

Bezig...
                                X