Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #136
    Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

    Wau mooie toppen hoor let je beetje op Dubbelposten
    Leuke avatar heb je
    God was never on your side..

    Comment

    • tuinbroek
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 2470

      #137
      Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

      Ja je hebt gelijk harry in de warry weer.
      Zal er om denken.En die tuinbroek ja
      Ideaal voor in de tuin.nog bedankt.
      Gr Tuinbroek
      Das mijn maatje.is ook altijd in de binnen tuin
      als ik er bezig ben.

      Comment

      • Plukken tufn
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 191

        #138
        Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

        Mooi die dikke druipende toppen dat zal smoken worden
        moehahaha

        Comment

        • tuinbroek
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 2470

          #139
          Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

          Heb inmiddels de 2e al geknipt en die hangt naast de andere te drogen bij een temp.van
          18*cel en ongeveer 40% lv.dus dat komt wel goed
          Had ook veel goede knipafval want ik had ook een paar fluf toppen dus
          er ook in en alles wat ik van alles al af gediefd had.
          Daar maak ik water hasj van omdat het ruikt als rooie libabon zoals vroeger toen koffieshops nog niet bestonden
          Of met butaan dat is ook lekker hoor die hbo.En je kan daar ook
          een tinctuur van maken door het te verdunnen met olie.

          Comment

          • Goudeerlijk
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 796

            #140
            Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

            Mooie compacte toppen hoor.

            Veel rook genot.

            Gr Goud

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #141
              Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

              Hoi goudeerlijk
              Bedankt voort je compliment maar het kan nog wel beter hoor, soms kom je zoveel problemen tegen met de kweek.En soms gaat er niks mis en dan heb je een goede oogst en vooral een lekkere roker.Ik heb er nog staan die zijn laat dus het meeste werk komt nog.
              Gr tuinbroek

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #142
                Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                Wat een kanonnen van toppen tuinbroek! Super
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • tuinbroek
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2013
                  • 2470

                  #143
                  Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                  Thanks chemiel
                  Het kan nog wel beter hoor maar toch bedankt, ik kreeg een mailtje van innogreen dat mijn spullen eind deze week werden verstuurd, een complete voedingslijn van alleen plantaardige ingrediënten ik kan niet wachten tot ik die mexican haze en k-train in de ontkiemer kan doen.En een toffe peer die directeur.Heb echt
                  Mazzel met die deal.
                  Gr tuinbroek:eek:

                  Comment

                  • MWay
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2012
                    • 4999

                    #144
                    Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                    Ziet er goed uit en idd die je nog heb staan zijn dikker.

                    Comment

                    • tuinbroek
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 2470

                      #145
                      Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                      Hoi mway
                      Kreeg net een mail van innogreen ze sturen het wegens drukte eind deze week op, een leuke gozer die directeur, volgens mij staan we aan het begin van een nieuwe voedingslijn die hij aan de hand van testen gaat ontwikkelen, er zit ook ortho silicium zuur in, dat is toch dat goedje van gen 200.Dus ik heb er wel vertrouwen in, en een product waar je de grond kunt opwaarderen na een kweek.Affijn zo gauw het binnen is begin ik mn nieuwe topic.
                      Gr.Tuinbroek

                      Comment

                      • tuinbroek
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2013
                        • 2470

                        #146
                        Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                        Zo nog gauw ff een foto want deze staat stijf van de thc.:eek::thumbup:

                        Comment

                        • reiko
                          Gandhi Ganjamaster
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 455

                          #147
                          Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                          Ziet er lekker uit Tuinbroekske!!! (kwijl)
                          Alvast veel rookgenot man !!!
                          Grtz
                          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #148
                            Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                            Nog even geduld en je hebt een vette oogst Tuinbroek, ziet er lekker uit die wiet!
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #149
                              Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                              Dank je Ganjax en Reiko het is redelijk gelukt ze zijn niet allemaal zo dik hoor, volgens mij moet ik ze ook vaker verplaatsen in de tent, en ik ga een andere voedingslijn proberen, ik had deze keer ook niets aan het bodemleven gedaan.Dat doe ik niet weer, ja en je moet ook goed leren kijken, heb wel veel geleerd.en het kan wel beter. En dat ga ik ook proberen, en mijn nieuwe
                              daar test ik een bio voedinglijn, en schrijf een
                              Mooi verslag.Daar leer je ook weer van.
                              Gr tuinbroek

                              Comment

                              • tuinbroek
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2013
                                • 2470

                                #150
                                Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                                Volgens mij heeft ze het een beetje warm.? Of tocht? Ik heb der al verplaatst.:eek:
                                Maar ben tevreden hoor.Ik had ook niets aan het bodumleven
                                gedaan.
                                Last edited by tuinbroek; 14 February 2014, 18:10.

                                Comment

                                Bezig...