Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • alf
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 214

    #121
    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

    ik vrees dat je verkeerd hebt getopt! je hebt ze volledig onthoofd
    de 2 grote bladen moest je laten staan. enkel het middelste steeltje knippen (nieuwgroeier in het midden)
    nu, laat ik de comments wel aan de ervaren kwekers...
    ..first time WW and still running..

    Comment

    • tuinbroek
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 2470

      #122
      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

      Je hebt volgens mij teveel weggeknipt je moet het middelste steeltje niet helemaal wegknippen.Nou we zullen zien maar ik denk dat je teveel hebt geknipt.
      Nou moeten ze ff bij komen, als die anderen zo groot zijn kun je ze ook nog toppen.Bij mij was het nog te vroeg.Ik wacht nog een paar dagen.
      Moet zeggen dat dat beetje voeding toch wel kan ook al zijn de wortels nog zo klein.Dat hebben we allebij gedaan en ze leven nog.Dus zaailingen kunnen best een klein beetje voeding aan.En als ik het vergroot de randjes van je bladeren krullen ook wat bij de randjes.Dat je teveel hebt weggeknipt is we moeilijk te zien maar zeker bij 2 te veel.
      Last edited by tuinbroek; 22 April 2014, 17:39.

      Comment

      • mike01
        Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2012
        • 645

        #123
        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

        Oh damn.. Serieus? hahah, mooi kut....
        Ehm, iemand advies nu?
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment

        • tuinbroek
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 2470

          #124
          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

          Nou eerst met rust laten mischien heb je mazzel.
          Je pakt de top en dan de middelste scheut knip je af waar het steeltje begint
          maar jij hebt ook de zijscheuten weggeknipt.
          Nou afwachten mischien heb je mazzel.

          Comment

          • mike01
            Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 645

            #125
            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

            Gaat er nog wel wat aankomen?


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #126
              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

              Oorspronkelijk geplaatst door mike01
              zo beste mensen!

              Ik heb ze getopt!! Ik heb geeeeeen idee of dit goed gegaan is maar ik heb een aantal foto's.

              Zie hieronder HET resultaat:

              [ATTACH=CONFIG]225135[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]225136[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]225137[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]225138[/ATTACH]


              Ik heb gewoon een (van wat ik dacht 3e internode) het steeltje doorgeknipt. 3 waren er klaar voor de rest laat ik voor wat het is.
              Nu nog 2 dagen groeien en dan week of 8 bloeien!
              Heb ze vandaag nog 2 ml op 500 ml water groeivoeding meegegeven.

              Nou, hopen dat het wat wordt zo!!

              Greeetzz.. Mike
              Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek
              Nou eerst met rust laten mischien heb je mazzel.
              Je pakt de top en dan de middelste scheut knip je af waar het steeltje begint
              maar jij hebt ook de zijscheuten weggeknipt.
              Nou afwachten mischien heb je mazzel.
              Nou ik heb het nog ff vergroot maar je had de middelste moeten hebben nu heb je alles weggeknipt en ik denk niet dat ze nog verder groeien.

              Comment

              • mike01
                Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 645

                #127
                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                kut......
                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                Comment

                • axo85
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 128

                  #128
                  Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                  Als t topje weg is heb je pech helaas.
                  Is mij tijdje terug ook per ongeluk gebeurd werd geroepen en zonder op te letten KNIP %#@$/^ .

                  Maar hier is een plaatje dan kan t de volgende x nooit mis gaan.

                  uploadfromtaptalk1398185269933.jpg

                  Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                  Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                  Comment

                  • mike01
                    Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2012
                    • 645

                    #129
                    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                    godverdomme, dat is dan mooi klote, dus er komt geen grammetje wiet meer aan? Dan stop ik deze kweek namelijk per direct
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                    Comment

                    • shivaman
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2012
                      • 905

                      #130
                      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                      Er is toch niet zoveel aan de hand !? Voor wat ik dan zien..
                      Die scheuten eronder gaan wel groeien hoor...
                      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

                      Comment

                      • axo85
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2009
                        • 128

                        #131
                        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                        Dat durf ik niet te zegge ik top pas vanaf de 5e internode als dan wat weg zou worden geknipt kan ze nog steeds op de volgende internode terugvallen.
                        Zoals je ziet op t plaatje bij de gele puntjes van de grote fan leafs.

                        Kijk het ff aan anders trap je die toch naar buiten mag ze daar dr best doen.

                        Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                        Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                        Comment

                        • mike01
                          Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2012
                          • 645

                          #132
                          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                          Wat n klote zooi dat toppen dan... Nou, nieuwe zaden kopen en kiemen dan maar


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                          Comment

                          • axo85
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2009
                            • 128

                            #133
                            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                            Precies shivaman vandaar ook naar mijn mening iets later toppe ongeluk zit in een klein hoekje.

                            Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                            Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                            Comment

                            • axo85
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2009
                              • 128

                              #134
                              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                              Aaah niet te druk make joh je andere internodes doen ook hun werk.
                              Ik zag daar ook de calyxen zitten dus zit wel goed.

                              Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                              Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                              Comment

                              • tuinbroek
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2013
                                • 2470

                                #135
                                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                                Ze blijven gewoon klein

                                Comment

                                Bezig...