Santa Maria

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ijscoman1
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 1768

    #16
    Mooie foto's, ze zien er netjes uit Saint, ben benieuwd hoe je Santa Maria's het verder doen gaan en inderdaad ik vind een Homebox ook ideaal.

    Greetzz

    Comment

    • Saint
      Retired
      • Feb 2009
      • 106

      #17
      Santa Maria eerste week bloei.

      Zo jongens na een tijdje wachten een overall look van de eerste week bloei. Mijn steks hebben toch even een stress momentje gehad van ze in de bloei te knippen. Ik denk al bij al dat ze er toch nog mooi uitzien. Elk kweekje leren we weer wat bij
      Attached Files

      Comment

      • nosferatu
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 179

        #18
        Ziet er schattig uit, en de beschrijving van de plant klinkt smakelijk Dit volg ik

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #19
          idd saint,ze zien er lekker groen uit...

          die santa is echt een fijnproever vind ik,veel succes verder nog met je kweek!

          ik wacht met spanning af naar de foto's van die mooi bloempjes...

          grtzzz

          Comment

          • Saint
            Retired
            • Feb 2009
            • 106

            #20
            De voedingslijn

            Ik ben nogal een voorstander van biologisch materiaal. Mijn dank aan de uitbater van deze geweldige tent die rustig zijn tijd heeft genomen mij het chemische van het biologische te scheiden. Bij deze thx Alien!

            Het resultaat mag er dan ook wezen. Dit zullen jullie morgen zien dan is er weer een wekelijkse update. Nu vond ik het leuk 2 foto's bij te voegen van mijn voedingslijn.

            Foto A: De voedingslijn zelf.
            Foto B: Het schema.
            Attached Files

            Comment

            • Saint
              Retired
              • Feb 2009
              • 106

              #21
              14 Dagen bloei

              Zo jongens, de weekelijkse update...
              Attached Files

              Comment

              • ijscoman1
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 1768

                #22
                Zien er goed uit Saint. 2 weken alweer, wat gaat dat snel Mooie collectie van Canna heb je daar, gaat helemaal goedkomen

                Greetzz

                Comment

                • GroovaLicious
                  Expert Stoner
                  • Jan 2009
                  • 77

                  #23
                  mooie planten ja, zou er ook wel wat stekken van willen

                  Grtz GL

                  Comment

                  • haze'o'lator
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 1273

                    #24
                    zozo daar zijn de toppen van de saint...

                    wanneer zet je een foto van het gehele hok?

                    grtzzz

                    Comment

                    • Saint
                      Retired
                      • Feb 2009
                      • 106

                      #25
                      Het hele hok komt na de kweek erop als het leeg kan. Ik laat liefst mijn planten zoveel mogelijk rusten waar ze staan. Ik beweeg ze alleen wanneer dat echt nodig is om voeding te geven of na te kijken.

                      De zaadjes zijn te koop bij no mercy supply, De rest moet je zelf maar zien
                      Last edited by Saint; 2 March 2009, 18:23.

                      Comment

                      • Saint
                        Retired
                        • Feb 2009
                        • 106

                        #26
                        Zo jongens ik wou even 2 foto's showen van een geboren modeshow talent.

                        De mooiste dame van 75cm zonder pot. Genomen van 2 verschillende hoeken.

                        Greetz
                        Saint
                        Attached Files

                        Comment

                        • haze'o'lator
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 1273

                          #27
                          die zien er super uit he saint,ook serieuze dikke stammen...

                          dat gaat nog een mooi plantje worden als die buds eraan hangen (nu is het ook al mooi ze)

                          grtzzz

                          Comment

                          • ijscoman1
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2008
                            • 1768

                            #28
                            ja mooi man, zitten ook beste bladeren aan Zo zie je dat ze er vanuit een andere hoek heel anders uitziet. Inderdaad een talent!

                            Greetzz

                            Comment

                            • guppie
                              Retired
                              • Nov 2008
                              • 48

                              #29
                              ziet er inorde uit . Heb zelf een homebox 1.20 . Daarmee deze vraag wordt uw zeil van uw tent niet ontzettend warm achter uw kachel ? brandgevaar .

                              Comment

                              • Saint
                                Retired
                                • Feb 2009
                                • 106

                                #30
                                Het is een kachel met een thermostat ingebouwd. Dus als het 22° is dan slaagt hij af. Hij staat op wieltjes en hij staat een 2 cm van de plastic weg. Hij is verbonden met een tijdklok en slaagt enkel aan als het light uit is. Dan hebben mijn plantjes het s'nachts lekker warm.

                                Ik heb echt tot hiertoe nog geen enkel probleem ondervonden, integendeel mijn plantjes zien er goed uit. Het is wel zo als je echt een plant ertegen zet dan vindt deze dat niet zo fijn zorgen dat er een paar cm tussen is!

                                Ik vind dat ding ideaal.
                                - het is geluidsloos
                                - het heeft een thermostat
                                - Het warmt snel je hele hok op.
                                - het kost maar 50 Euro of iets meer
                                - S' nachts gaat de vochtigheid pijlsnel de hoogte in.

                                Het nadeel is dat het redelijk veel plaats inneemt in je hok en veel energy verbruikt (+/- 1000w tot 2000w.

                                Comment

                                Bezig...