Santa Maria

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Saint
    Retired
    • Feb 2009
    • 106

    #46
    Ik schat tussen de 25 en 35 gram. Exact kan ik dat niet zeggen. Ik rook plant per plant op ik weeg mijn toppen niet. Ik heb wel gemerkt dat ik het fijner vind mijn planten te toppen. Deze is niet getopt. Je ziet duidelijk een mooie grote top. Als je topt blijven ze kleiner en je krijgt plaatselijk toch meer wiet. Het gewicht is ietsje meer en de takjes zijn kleiner omdat de topjes kleiner zijn, takjes rookt niet zo fijn.
    Last edited by Saint; 24 March 2009, 12:20.

    Comment

    • Angelooo
      Ultra Stoner
      • Jan 2009
      • 110

      #47
      mij lijkt toppe ook wel beter.ze stresse dan wel even maar make ze snel goed.

      Comment

      • Saint
        Retired
        • Feb 2009
        • 106

        #48
        In de groei is er geen schade. Ja tuurlijk beschadig je de plant maar je laat ze in groei tot ze genezen zijn of het gewenste top effeckt is bereikt. Als de plant genezen is en de plant wordt in bloei gezet zal hij hier geen acterstand van ondervinden.

        Comment

        • hobbyist
          Banned
          • Oct 2008
          • 605

          #49
          dat topje op die dvd hoes is toch verre van klaar of ligt dat aan de foto??

          die had ik er nog lang niet afgeknipt in ieder geval..

          groet

          Comment

          Bezig...