Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

    Heel netjes hoor Tuin, ik teken ervoor!
    Succes compadre!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

      Hoi mich
      Ja het lijkt wel alsof ze de nieuwe voeding graag lusten.
      Hier is wel een schema bij,nou neem ik toch altijd wat minder dan dat op de fles staat,maar dit werkt veel prettiger dan eerst maar wat gokken.Bij deze voeding weet ik precies waneer ze nieuwe moeten,en bij die andere gokte ik in het begin maar wat.Maar het groeigedeelte heb ik wel met die oude voeding gedaan.En dat gaat wel goed,alleen als ze bloeien dan is die i bloom heel makkelijk.Affijn de gang zit er nou in gelukkig.

      Comment


        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

        Dag 8 met de klok op 12/12 en ze schijnen de nieuwe voeding heerlijk te vinden,vandaag hebben ze alleen water gehad,met een beetje wortelstimulator.Ze groeien echt centimeters per dag,vooral die met de meeste sativa genen.Ik blijf, denk ik maar die nieuwe voeding gebruiken,want ze doen het erg goed,foto,s kan ik nu wel maken maar de lamp is aan,dus dat doen we wel om
        18.30 uur als ze weer gaan groeien.

        Comment


          Zo ff foto,s gemaakt,en ik zeg dit niet graag,maar ze doen het fantastisch,geen geel blaadje fe vinden en dagelijks de lamp hoger.Vooral de Amnesia groeit erg hard,maar de super en super silver cheese staan er prachtig bij.Ik hoef ze pas over 4 dagen weer voeding te geven,of het gewas moet er om vragen.Nee prima voeding van Agro Nova. i Organics!!!!!!!!!!!!
          SUPER SILVER CHEESE
          AMNESIA met haar prachtige slanke vingers.De gewone SUPER CHEESE die kan ik zo niet vinden dus dat laat ik aan de kijkers over.

          Maar het gaat nog prima hoor met zon volle tent,dit is echter wel de maximale hoeveelheid,meer willen er echt niet in.
          Gr tuinbroek

          Comment


            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

            Mooi veldje wat zich op de bloei voorbereid. Nice.

            Comment


              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

              Thanx Flint
              Ze zitten op dag 8 v /d klok op 12/12, dus ik verwacht over een dag of 4a 5 wel wat zichtbare bloei,als ze net bloeien vind ik ze op haar mooist,dus wat mij betreft mag het in de bloei schieten.

              Comment


                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                GadverdammE Tuin, het is helemaal niet dat ik je wil pesten, stiekem irriteren of wat dan ook, maar........................................... WAT ZIEN ZE ER TOP UIT VRIEND!!!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment


                  Thanx mich
                  Nog ff en dan staan die van jou er ook zo bij hoor,ik denk dat jij ook wel groene vingers hebt.Ze staan er al boven,dus dan komt het zeker goed.En toen ik hier kwam kon ik echt niks,ja een plantje laten groeien,maar hier op het forum en de vele behulpzame leden hebben mij de fijne kneepjes bij gebracht,en veel lezen.En gezelligheid,en ook es je hart luchten, hoort er allemaal bij.En dat ik jou heb getroffen is ook weer een bonus.
                  Dus binnenkort hebben we het over jou planten,die er dan geweldig bij staan!!!!!
                  Compadre!!!!!
                  Last edited by tuinbroek; 23 September 2014, 19:21.

                  Comment


                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                    Comment


                      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                      Komt helemaal goed,ook al weet ik niks van led,maar we gaan er alles aan doen om ook jou kweek tot een succes te maken,en de wil is er bij jou zeker,en ik zei laatst al, als iets je hobby of passie word dan is het succes heel dichtbij.!!!!!!

                      Comment


                        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                        Tof gezegd amigo, THANKS!
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          Dag 9 v/d klok op 12/12 dus we zitten totaal op 35 dagen van het plantleven.Ze doen het erg goed en zijn flink gegroeid.Ik heb ff een plant uit de tent gepakt,wat zijn ze aan het groeien.
                          Ik moest de lamp alweer een paar cm hoger hangen.Dit zijn niet van die kleintjes als de lemon haze.Als de Amnesia te groot word dan knak ik ze gewoon.
                          Last edited by tuinbroek; 24 September 2014, 13:19.

                          Comment


                            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                            wow lekker vol man gheheh nice .
                            die zijn echt mooi gegroeid seg , en lekker kleurtje ook !
                            ga je eigenlijk dieven en beentjes scheren zoals vorige keer ? , wand nu staat het tropisch wietparadijsje wel vol he .
                            blijve gaan tuinbroekert nice bosjes .



                            hou je goed,
                            Groetjes steundjee

                            Comment


                              Zo dag 10 v/d klok op 12/12 en ze stonden er wat slapjes bij,ze hadden duidelijk water nodig.

                              En ik heb mn prijs gekregen van de weed seed shop.Ik mocht voor 100 euro aan zaden uitzoeken.Ik heb gekozen voor.
                              White Widow 5, K-Train 5,Skunk#1 5, NYC Diesel.
                              Deze heb ik gewonnen met het schrijven van een review over hun zaad.

                              En ik heb al een beetje voorbloei in de tent,ik heb vanmiddag veel weggediefd bij de onderste takken.Ze groeien nog steeds enorm,en ik moest de lamp al weer 4 cm hoger hangen.

                              Ik zal zo ff foto,s maken voor de liefhebbers.

                              Comment


                                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                                Hoi tuinbroek, is wel leuk dat gratis zaad. Mooie soorten genomen, zou ik ook wel willen growen.

                                Je plantjes staan er mooi groen bij. Dat ze zo de bladeren naar omhoog zetten, is dat omdat de lamp hoger hangt en wat meer zoeken naar het licht?

                                Grtz.

                                Comment

                                Bezig...
                                X