Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

    Gvd ik vind het erg voor je man!!!

    Comment


      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

      Mensen in de regio noord ik heb nog die voeding van innogreen en van i organics van agro nova er is mischien een 50 ml totaal verbruikt ik zet het op marktplaats,jullie hebben gezien wat je er mee kan ik stop zo wie zo een jaar.
      Zie mijn verslagen wat het kan
      er zit een schema bij.
      Anders bederft het.Het is zeer speciaal en de i Organics is nog niet eens op de markt.
      Zie marktplaats.

      Comment


        Beste tuinbroek,

        Je kent me niet (ben redelijk nieuw en nie zo extreem actief).
        Maar vind het egt zwaar kloten voor je man.
        heb veel van je verslagen geleerd en gelezen.
        Kop op man en zoals ze al zeiden een goede wandeling doet wonderen.
        Verder wens ik je vrouw heel veel sterkte.
        En het komt uiteindelijk vast wel weer allemaal goed hopen we.
        Hopelijk mag ik binnenkort weer iets van u leren.

        Mvg,
        Last edited by Blazeit420; 9 October 2014, 22:34.

        Comment


          Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

          Nou ik rook mn eerste joint sinds the shit hits the fan.

          Comment


            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

            Ik heb de naam veranderd in tuinpik jullie zijn toffe mannen

            Comment


              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

              Laat het je smaken maatje.
              Kan je dat pakket ook eventueel opsturen?


              Thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                Jawel maar het is erg zwaar thugs het zijn in totaal 12 flessen dus zeg het maar

                Comment


                  Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                  Wie kan mij helpen inloggen opnieuw.gewoon als tuinbroek please mensen zit zwaar stuk mn vrouw in het ziekenhuis met verbreiselde voeten ik heb dit contact erg nodig,zit in een koud huis zonder stroom,ben al bezig en ze sluiten het wel weer aan maar ik heb contact nodig,door omstandigheden die met ptst te maken hebben leefde ik zeer alleen.Ik ben uitgeZonden gweest naar libanon in de jaren tachtig.
                  Wie wil mij helpen want niets lukt.Heb alleen een smartphone nu.
                  Help me als jullie kunnen,dit is mijn enige lifeline naar contact
                  Gr tuinbroek

                  Comment


                    Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                    Wij zijn er wel hoor Tuinbroekie...of je nou met deze nick zit of met een andere
                    Wat is het probleem dan, ben je je wachtwoord kwijt ofzo ?
                    Als je op zo'n /!\ klikt onder een post kun je een berichtje naar de mods sturen met je vragen.
                    En hier is een directe link naar alle crewleden.

                    [Don't do this @home]
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                      Ja onno ik was de eerste lichting wjj bewaakten covolien buiten de co.pound en heb daar een ptst van opgelopen.
                      Affijn ik kijk nu weer voot uit mn vrouw is mijn eerste zorg.

                      Ik heb af en toe stroom van de buren.Toch fijn dat je er even aan dacht.

                      Jij bent ook een goeie vent.
                      Dan ben ik nu tuinpik en het verhaal gaat positief verder.
                      Bedankt slapie zeiden we dan jij dekt mij en ik jou zo ging dat daar.

                      Het forum is een strohalm bedankt
                      Tuinpik

                      Comment


                        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                        En ik ben van 1958 dus 56 jaar op mijn profiel staat wat anders.

                        Comment


                          Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                          What's in a name?
                          Zelf kan ik het niet voor je veranderen, maar JD zal er z.s.m. naar kijken.
                          Eens zien wat de chef er aan kan doen, dus ff geduld en keep it together!

                          Comment


                            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                            Heb toevallig net melding gemaakt voor JD
                            Veel gestelde vragen over het forum
                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL
                            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                            Comment


                              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                              Thanx vale dat stel ik op prijs

                              Comment


                                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                                Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
                                Heb toevallig net melding gemaakt voor JD
                                Ik heb net mn wachtwoord terug van tuinbroek,ik kon inloggen via de phone
                                Is dat ook goed was waarschijnlijk toch te in de war dat ik in een overload situatie van de hersenen zat.
                                Tuinbroek. dus nou heb ik ook nog tuinpik het komt door de stres ik vind het super dat jullie en heel het forum zo gereageerd hebben na de inval en het ongeluk van mn vrouw.
                                Nogmaals thanx of is dit te ingewikkeld
                                Ivm tuinpik en dat acount?
                                Tuinbroek

                                Comment

                                Bezig...
                                X