Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Steund's New Adventure

    mooi mooi, zal wel al een mooi aantal grammetjes zijn.
    laat het je smaken over een paar weken/maanden.


    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: Steund's New Adventure

      Huh plastiek nonono steun,je neemt best papieren zakken,die nemen dat vocht op,plastiek niet,zie schimmels
      Mooie oogst

      Comment


        Re: Steund's New Adventure

        Mooie plantjes hoor,geslaagde kweek

        Comment


          Re: Steund's New Adventure

          Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
          Huh plastiek nonono steun,je neemt best papieren zakken,die nemen dat vocht op,plastiek niet,zie schimmels
          Mooie oogst
          beter lezen mate , 'het zweten van toppen' omdat den buiten kant van men topkes was al droog en binnen kant nat snappie ?
          maar thanks man is idd leutig oogstje .

          Comment


            Re: Steund's New Adventure

            Neen

            Comment


              Re: Steund's New Adventure

              bedankt michevan , tis inderdaad en zeer mooie plant en topkes dat ze vormt !
              en inderdaad binnen kort kunnen we weer goe door stomen met de steunboot .




              hee thugz mercikes mate !
              ja awel kzou eigenlijk nie weten hoeveel grammekes maar de 3 dames samen zullen zeker nen goeie 3l pot vullen .
              wel zal ik zowizo white strawberry skunk apart curen en bewaren is namelijk echt de aardbij geur dat daar vanaf komt ^^ .


              thanks Mway !
              dit deel is alle sinds geslaagd inderdaad nu nog 6 dames te gaan jeppaaa .
              ik denk zelf dat eventueel een van de ak47's de meest potente en mooie top/wiet zal op leveren , maar das nog efe afwachten he .



              mannen bedankt voor jullie reacties en t'mee kijke en lezen van steuneke's verslagje nog enkele update's en tzit erweer al op se .

              omdat het bijna de laatste is sluiten we nogs me en liedje af , groenevrienden maatekes stoomboten en steunendesteuners nog en goed weekend !





              Groeten Steund .

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
              Neen
              ghahahahaha leest et dan mare nog ies voor dade steund zei

              Comment


                Re: Steund's New Adventure

                have a nice one
                Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
                bedankt michevan , tis inderdaad en zeer mooie plant en topkes dat ze vormt !
                en inderdaad binnen kort kunnen we weer goe door stomen met de steunboot .




                hee thugz mercikes mate !
                ja awel kzou eigenlijk nie weten hoeveel grammekes maar de 3 dames samen zullen zeker nen goeie 3l pot vullen .
                wel zal ik zowizo white strawberry skunk apart curen en bewaren is namelijk echt de aardbij geur dat daar vanaf komt ^^ .


                thanks Mway !
                dit deel is alle sinds geslaagd inderdaad nu nog 6 dames te gaan jeppaaa .
                ik denk zelf dat eventueel een van de ak47's de meest potente en mooie top/wiet zal op leveren , maar das nog efe afwachten he .



                mannen bedankt voor jullie reacties en t'mee kijke en lezen van steuneke's verslagje nog enkele update's en tzit erweer al op se .

                omdat het bijna de laatste is sluiten we nogs me en liedje af , groenevrienden maatekes stoomboten en steunendesteuners nog en goed weekend !





                Groeten Steund .

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


                ghahahahaha leest et dan mare nog ies voor dade steund zei

                Comment


                  Re: Steund's New Adventure

                  de voorlopige stand van zaken ...


                  gisteren en vandaag is alles wat tedrogen hing op weegschaal beland en daarna in potten .
                  voor het daar langs gegaan is is er eerst al en grammetje op gerookt zoals elke keer wel ... kan het gewoon nie laten .


                  ik kan tot nu toe er maar 2 duidelijk smaak verschillen uit halen , dat is bij White Strawberry skunk 3 die heeft echt een creamy aardbij smaakje en geurtje .
                  de White Strawberry Skunk 4 & 1 heb ik samen in pot gestoken wegens zo goed als zelfste tesmaken .
                  ook wel iet fruitigs maar eerder in de geur dan smaak , smaak is ook creamerig maar minder zoet dan verwacht en meer kruidig .


                  toen alles op de drooglijn hing en erna op het netje lag had ik al zo en gedacht dat het echt geen schrale oogst ging zijn .
                  en tis nog waar ook , 3 planten maakten een 120 g lekkere topjes aan en daar is steuneke zeeeer blij mee .



                  White Strawberry Skunk 1 .
                  DSC02081.jpgDSC02082.jpgDSC02094.jpg


                  White Strawberry Skunk 3 .

                  DSC02096.jpgDSC02098.jpgDSC02099.jpg

                  White Strawberry Skunk 4 .

                  DSC02104.jpgDSC02107.jpgDSC02117.jpg



                  voila dit was het voor nu , binnen kleine 2 weken komt de rest uit de tent .
                  en beginnen we meteen daarna nog en nieuw kweekje voor we in de volle zomer zitten .



                  groenevrienden , stoomboten nog en goeie middag he ,

                  Groeten Steundje .

                  Comment


                    Re: Steund's New Adventure

                    Lekkere topjes man! Vooral die met aardbei smaak lijkt me. Proef je niet vaak.
                    Heb je mooi weer even 120g erbij. Nu kan de rest volgen.

                    Comment


                      Re: Steund's New Adventure

                      Gefeliciteerd Steund, mijn complimenten !
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: Steund's New Adventure

                        ziet er netjes uit

                        geniet er van

                        groetjes
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment


                          Re: Steund's New Adventure

                          Ziet er goed te roken uit,geniet ervan steund.

                          Comment


                            Re: Steund's New Adventure

                            Om maar tegen de stroom in te gaan (doe ik graag),ik had wel beter verwacht
                            Maar desondanks,toch profiat,laat het je smaken,stonedhead

                            Comment


                              Re: Steund's New Adventure

                              Echt mooie toppen! zeker een geslaagde ronde. laat smaken

                              Comment


                                Re: Steund's New Adventure

                                Zien er zeker dik uit. Ben benieuwd naar die AK47. Mooie hoofdtop zeg.

                                Comment

                                Bezig...
                                X