Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

    Ik heb er vanaf het begin son-t plus erin zitten.
    De 600Watt is een B.A.L. dim en de 400Watt is een Lumatek dim.
    Nergens last van.

    Comment


      Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

      Tja ik ben dan ook nog een groentje op gebied met hps te kweken,heb dat allemaal gelezen,maar soms is het best halfway te nemen
      Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
      Ik heb er vanaf het begin son-t plus erin zitten.
      De 600Watt is een B.A.L. dim en de 400Watt is een Lumatek dim.
      Nergens last van.

      Comment


        Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

        Misschien ligt het aan het vaak switchen van de dimfunctie te kort op elkaar?
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

          Dat doe ik dus ook zelfs met mijn MHlamp van 300 naar 600 alleen naar de 660 laat ik hem even warm worden.
          Waarom???

          Comment


            Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

            Zomaar...
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

              Ja en het gaat goed zo maar is ook maar 1 keer in een kweek,begin groei de rest staat ie voluit.

              Comment


                Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                Ik heb een lucilu trafo aangeschaft,dit zonder dim functie,lijkt me het beste om mee te beginnen,eens ik daarmee weg ben,ga ik mij een dimlux extreme aanschaffen,eerst wat de kat uit de boom kijken

                Comment


                  Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                  Die staat ook compleet op mijn lijstje.

                  Comment


                    Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                    vind het echt rot voor je stemmaku ... ik zelf heb geen last met de nanolux ...
                    die dimlux is idd wel knap materiaal soulrebel; maar dan spaark liever jaarke langer en koopek mij lep verlichting van 600w .

                    Comment


                      Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                      2499ce4672-opgepast.gifNo-Entry-Restricted-Area-Sign-S-0921.gif

                      9 januari
                      Ik hoef niet meer bang te zijn om herma's te krijgen want ik heb ze al...

                      P1010713-1.jpgP1010722-2.jpg

                      Beide planten nat gesproeid en weggegooid.
                      Het ziet er naar uit dat de Afrodite al aan het bestuiven is geweest toen ik de bananen "bevoelde" had ik ineens geel poeder aan mijn vingers. Ik heb overwogen om de tent uit te soppen, maar ik dacht als het heeft gestoven dan zit het al overal.
                      (Vroeg mij af hoelang stuifmeel "potent" blijft)

                      Ik kan de rest weggooien maar het ook nog even aankijken.

                      P1010731-2.jpg

                      Ik baal enorm, maar het is niet anders.

                      Tot laters
                      Last edited by Stemma; 9 January 2015, 21:22.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                        Spijtig Sterma,

                        Zelf zou ik opnieuw zaaien en de over gebleven planten nog even laten staan, Als ze daadwerkelijk bestoven zijn zullen de witte pistels binnen 48 uur verschompelen en de calyx met het bestoven vruchtbegindsel zal dan binnen een week flink aandikken. dan kun je snel genoeg zien hoeveel bestoven is.

                        Comment


                          Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                          Flint, maar dan zal ik de nieuwe zaden onder een 12/12 regime moeten plaatsen ?
                          (Ik ben wel aan het kijken voor tweede tentje.)
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                            Tja, tis k_t natuurlijk, maar zijn het echt herma-ballen of stressballen.
                            Als ze op een plek zitten waar je geknakt hebt, of waar een blad verwijderd is kan dat voldoende stress opleveren om wat ballen te vormen bij gevoelige planten.
                            Echt herma's heb je niks aan, even schelden, misschien iemand in de buurt een stomp geven om af te reageren, en verder met het leven.
                            Hopelijk is er niet teveel bestoven, ik weet niet of je een fan in je kweekruimte hebt draaien ? (weer een reden om geen fan te gebruiken )
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                              We hebben zo'n kleine clipfan in de tent staan, maar stond meer onder de lamp gericht, ik zal hem nu dan maar uitzetten.

                              De ballen zaten niet op "knak" of "bladverwijder" plekken, maar wel allemaal "halverwege" de plant.

                              De Sweet Tooth is hermagevoelig ( las ik na het zaaien ) van de Afrodite weet ik dit niet.

                              Het is zeker vervelend , maar het hoort ook bij het leerproces van het kweken.

                              Zit wel te dubben of teruggaan naar 275w niet te veel stress op zal leveren, maar dit zullen we gaan beleven.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                                Dat zijn niet de bananen die je in je tent wil.
                                Nu maar hopen dat de schade meevalt,al ben je al wel 2 mooie planten kwijt.
                                Zodra ik in een verslag lees dat ze herma worden neem ik ze al niet.
                                Het zegt ook wat over het soortje,een beetje strain kan wel tegen een stootje anders heb je iets niet goed in elkaar gezet als breeder of is je werk nog niet af.
                                En een tweede voorgroeitent is nooit weg natuurlijk.

                                Comment

                                Bezig...
                                X