Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

    Ja, hoeveel beaufort was dat in uw tent?

    Comment


      #77
      Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      zo die storm heeft daar flink thuisgehouden
      wist niet dat je plantjes zo neig mocht knakken. dat weet ik dan voor mss de huidige ronde.

      thugz het soortje moet zich er wel voor lenen natuurlijk en gezien ik met deze strain al van alles heb gedaan te weinig voeding/te nat/te droog/te koud/getopt/geknakt alleen heb ik geen lichtstress gegeven voor de rest hebben ze alles wel gehad en doorstaan.

      soulrebel dank je de knak

      Shiva weet het niet maar was genoeg en met beleid

      Dag 6 12/12 1ste dag na het knakken.
      Zo stonden ze er net bij toen de lamp aan ging en het val me niet tegen,alle hoofdtoppen stonden naar boven gericht.
      Dus alle leven nog
      Heb ze vanmorgen ook nog een Vita race douche gegeven 5ml op 1,25 liter water

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Kan geen foto`s plaatsen dus die houden jullie te goed.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.




      echte bloei dag 27 034.jpgechte bloei dag 27 036.jpgechte bloei dag 27 041.jpgechte bloei dag 27 046.jpg
      Last edited by MWay; 11 January 2015, 19:35. Reden: Vita race vergeten

      Comment


        #78
        Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

        dit beloofd echt wat mway lekker geknakt man !
        ben benieuwd wat voor dikke knotsen daar aan gaan bloeien .
        hopelijk blijven ze wat gebogen he , succes nog .

        Groeten steundje

        Comment


          #79
          Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

          Wel een stuk dieper en vroeger geknakt dan ikzelf dacht dat kon....

          Toch weer lekker wat blijgeleerd.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #80
            Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

            Ik moest even aan "Silence of the Lambs" denken, Cannabal Lector
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #81
              Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

              Ckr een flinke storm geweest of was het toch het zweepje? Haha het knakken doet de dames altijd wel goed heb zelf het id dat geknakte dames potenter worden.

              Maarre gaat nog steeds lekker hier m8 op naar wat bananen knotsen

              Comment


                #82
                Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                Dag 7 12/12 dag 3 na de knaksessie.
                Alles groei dus het gaat wel lekker.
                Ben ook al wat aan het opbinden om het veld zo gelijk mogelijk te krijgen.
                Er zitten zo`n 130 takken 60cm onder de lamp en er komt nog wel wat bij
                Ook ben ik gaan voeden 50/50 Alga grow en bloom van beide 2ml op 2 liter water.
                Gezien ze dit zonder pardon op hebben gaat er vanavond 1ml van beide bij.
                Ze zitten nu op 200ml water per dag maar dit zal snel omhoog gaan zodra de bloei zich laat zien.
                Dan zal de gift wel uitkomen op 400/500ml.


                dag 7 12 12 dag 2 knakerdeknak 011.jpgdag 7 12 12 dag 2 knakerdeknak 003.jpgdag 7 12 12 dag 2 knakerdeknak 006.jpgdag 7 12 12 dag 2 knakerdeknak 009.jpg

                Morgen meer.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Comment


                  #83
                  Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                  Dag 8 12/12 dag 4 na de knaksessie.

                  Alle hebben laten zien nu dat ze vrouw zijn en groeien vrolijk verder.
                  Sommige hebben alle zijtakken boven het bladerdek uit gestoken.
                  Zal zo weinig hoefen te diefen.
                  Verwacht het weekend de bloei en dan nog een kleine week groei.
                  Dus we zullen hier en daar nog wel wat neerhalen om het gelijk te houden.
                  Scrog zo wel een stuk makkelijker


                  dag 8 12-12 dag 3 knakkerdeknak 003.jpgdag 8 12-12 dag 3 knakkerdeknak 004.jpgdag 8 12-12 dag 3 knakkerdeknak 005.jpgdag 8 12-12 dag 3 knakkerdeknak 009.jpgdag 8 12-12 dag 3 knakkerdeknak 012.jpgdag 8 12-12 dag 3 knakkerdeknak 013.jpg
                  Last edited by MWay; 13 January 2015, 18:09. Reden: vergeten

                  Comment


                    #84
                    Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                    mooi veldje mway,
                    vooral zo verder doen

                    thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #85
                      Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                      Dank je thugz,doen we

                      Kan ook wel melden dat de bloei erin aan het komen is,overal poppen de witte haren te voorschijn ook op de zijtakken.
                      Gaat hard zo en geen herma`s,deze strain staat hier voorlopig op 1.
                      Een echte sm strain
                      En al dat gelul over zaden,het kan goed dat zie je maar.
                      Misschien dat ze daarom ietie pietsie duurder zijn,zodat jij en ik fouten kunnen maken en toch iets lekker exclusief te roken hebt.

                      Comment


                        #86
                        Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                        Dag 9 12/12 dag 5 na de knaksessie.
                        20150114_182651.jpg20150114_182639.jpg20150114_182736.jpg

                        Temp dag 25,6 lv 43% Temp nacht 20,1 lv 53%.
                        Voeg nog steeds een beetje groeivoeding toe gezien ze hierom vragen.
                        Dames krijgen 250ml per dag.
                        Het weekend krijgen ze tevens hun laatste vitarace.

                        Groetjes

                        Comment


                          #87
                          Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                          Je hebt het mooi onder controle allemaal

                          Als ik een scrogg zie vraag ik me altijd af hoe je in hemelsnaam je planten onder het net en in het dichte bladerdek kan inspecteren op beestjes, bladproblemen of bananen. Je planten om de dag loshalen lijkt me geen optie. Moet je er dan gewoon meer tijd aan besteden of maakt het de ervaring dat je dit steeds sneller opmerkt.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #88
                            Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                            gewoon meer tijd aan besteden stemma

                            mooi mooi ze herstellen mooi van de knaksessie
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              #89
                              Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                              Hoi stemma,ik haal gewoon het tentdoek los en kan zo alles bekijken.
                              Licht naar buiten kan bij deze tent toch niet alles zit potdicht,rolgordijn plus rookgordijn van muur naar muur en plafond tot 5 cm over de grond.
                              Dus kan op mijn gemak even gluren zo en je word er uiteraard steeds handiger in.
                              Maar zal op deze manier niet met elk soortje zo omspringen.

                              Heb wel een leuk idee om eens met deze strain te proberen.
                              Mijn idee is om een grote bak te maken met 300 liter,voor in de tent bij de opening de bak plaatsen.
                              Bij bv 1,20 x 1,20 en er 12 neer te zetten in verband in het begin van de bak,zonder te toppen laten groeien tot einde tent zeg 20cm van de wand af en ze vanaf de derde internode omtrekken zodat ze plat blijven leggen zodat alle zijtakken omhoog kunnen groeien desnoods laat je er even wat strekken de eerste drie internodes.
                              Als de hoofdtoppen naar boven groeien en 20 cm van de wand afzitten twee tlbakken van 2 x 75 watt met groei mee omhoog laten gaan en de andere kant van de hoofdtoppen extra belichten hiermee.
                              Zo knakken als nu als ze de juiste hoogte hebben kan natuurlijk ook.
                              Hierdoor hangen de tl recht onder de filter dus van hitte zal weinig sprake zijn.
                              Ideeen,tips laat maar eens horen.
                              Last edited by MWay; 16 January 2015, 15:55. Reden: zooitje

                              Comment


                                #90
                                Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                                Echte bloei dag 1
                                Vanaf gisteren ben ik de echte bloei gaan rekenen.
                                Net als de eerste keer en net als de kruising van de Strawberry Banana is het in 10 dagen 12/12 gepiept.
                                Ze zullen nog een paar dagen willen groeien,denk nog 3/4dagen.
                                De lamp houd ik er daarom goed kort op.55cm gezien de temp niet boven de 27.5 graden komt bij deze stand.
                                Hierdoor groeit ze langzaam maar worden de zijtakken snel dikker en dat hebben ze straks nodig als de Zwitserse landkaart over 4 weken te zien is
                                Vanaf week 3 echte bloei zal ik foto`s maken net voor de lamp aan gaat.
                                Heb ze gisteren ook Sugarroyal 1ml gegeven met Alga Bloom 2ml per liter water,Alga Grow geven we niet meer.
                                Ook heb ik door de bloei Vita Race overgeslagen.
                                Gezien ze groen genoeg zijn moet het wel gaan lukken.
                                Ze zitten inmiddels op 250ml water en denk van de week al 300ml te moeten geven.
                                De Alga Bloom ga ik dan ook op 2,5ml zetten.
                                Nu wat foto`s.
                                Echte bloei dag 33 echte bloei dag 1 009.jpgEchte bloei dag 33 echte bloei dag 1 011.jpgEchte bloei dag 33 echte bloei dag 1 015.jpgEchte bloei dag 33 echte bloei dag 1 017.jpg
                                Last edited by MWay; 18 January 2015, 11:23. Reden: Sugar royal was 2ml totaal

                                Comment

                                Bezig...
                                X